اجرای صفحه کورین مشکی برای کانتر کابینت و جزیره آشپزخانه

در چند سال اخیر کابینت با صفحه کورین مشکی در دکوراسیون آشپزخانه جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و در بین دکوراتورها و صاحبخانه ها بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. کابینت با صفحه مشکی به عنوان یک انتخاب جسورانه،  به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشد. به یاد داشته باشید که رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه ؛ از قرنیزها گرفته تا کانترتاپ آشپزخانه جلوه ای برجسته و ویژه به فضا می دهد.

 

کابینت صفحه مشکی

 

وقتی که کابینت و جزیره شما به رنگ سفید است، سنگ کابینت مشکی می تواند به خوبی یک تضاد و کنتراست جذابی در آشپزخانه ایجاد کرده و فضا را زیباتر نماید. سنگ های کورین مشکی از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند و از لحاظ رنگ، بافت و شکل دارای تنوع زیادی می باشند.

 

چرا صفحه کورین مشکی برای رویه کانتر و جزیره آشپزخانه انتخابی مناسب است؟

 

صفحه کابینت کورین مشکی

 

کم کم با مدرن سازی فضای آشپزخانه، کانترتاپ های زیبایی درجهت زیبا سازی آشپزخانه ساخته شده اند که علاوه بر حجم کم و اشغال فضای کمتر دارای زیبایی و قابلیت های بسیاری می باشند. به همین دلیل سنگ های مصنوعی کورین، در بین مردم بسیار محبوب هستند زیرا با وجود ظاهر زیبا و جذاب به عنوان یک میز در سرو غذا و مکانی برای برش سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. صفحه کابینت کورین مشکی برای کانتر آشپزخانه بهترین گزینه می باشد. زیرا سنگ کورین مشکی در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد.

 

صفحه کورین مشکی

 

صفحه کابینت کورین مشکی حس و حالی لوکس به آشپزخانه می دهد که توسط هر کس و با هر سلیقه ای قابل لمس می باشد. در گذشته به دلیل قیمت بالا و گران سنگ طبیعی قشر خاصی از جامعه توان استفاده از این سنگ را داشتند ولی امروزه با به وجود آمدن سنگ های مصنوعی کورین و با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد و هم چنین زیبایی و جذابیت و قیمت ارزانتر مورد استقبال افراد متوسط و سطح پایین جامعه قرار گرفته است.

 

مزایای صفحه کابینت کورین مشکی

 

 

کورین مشکی

 

 سنگ کورین مشکی در کنار ظاهری زیبا، دارای ویژگیهای برجسته ای از جمله دوام بالا، خاصیت ضد لک بودن، شستشوی آسان و تعمیرات فوری می باشند. خاصیت قابلیت خم شدن سنگ کورین تا شعاع 25 میلی متر او را از بین دیگر سنگ های طبیعی و مصنوعی متمایز می سازد.

 

آنتی باکتریال بودن، سطوح یکپارچه و بدون درز، قابلیت بریده شدن، سوراخ کردن و خم کردن، عمر مفید طولانی، مقاومت در برابر مواد اسیدی، شیمیایی و فشار زیاد از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد صفحه کورین مشکی است که می تواند هر کسی حتی شما را شگفت زده کند.

 

 

اگر قصد خرید، اجرا و یا مشاوره در زمینه کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا تماس بگیرید. گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیتی طولانی دارد.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا