7 ایده ی جدید و زیبا دکوراسیون اتاق ناهار خوری

اتاق ناهار خوری جایی است که افراد خانواده با هم غذا می خورند و از میهمانان و دوستان خود پذیرایی می کنند. از این رو طراحی و دکوراسیون اتاق ناهار خوری نسبت به دیگر فضاهای خانه به خلاقیت و توجه بیشتری نیاز دارد زیرا اتاق ناهارخوری از نظر مساحت خیلی بزرگ نیست و می تواند مشکل ساز باشد. شما می توانید با اجرای سبک های مختلف، رنگ ها، چیدمان ها و نورپردازی مناسب، احساس تازگی، سرشار از آرامش وجدید به اتاق غذاخوری خود ببخشید. با ما در این مطلب از ایلکا تا پایان همراه شوید و از ایده های جذاب و کاربردی زیر در دکوراسیون اتاق ناهار خوری خود استفاده کنید تا فضایی شیک و دوست داشتنی برای صرف غذا داشته باشید.

 

ایده های جدید دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

1-استفاده از سبک تک رنگ در دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

یک سبک انتخاب کنید و آن را اجرا کنید. این کاری است که صاحبان این اتاق ناهارخوری هنگام تصمیم به پوشاندن دیوارهای خود با متریال چوب انجام دادند. یک میز ناهار خوری مدرن و صندلی های متناسب با این سبک از دکوراسیون، نمای بی نظیری به فضا می بخشد و کفپوش های چوبی اتاق ناهارخوری را گرم و جذابتر نشان می دهند.

 

2-دکوراسیون ناهار خوری پر زرق و برق

 

 

اگر به صرف غذا در رستوران های فانتزی و پر زرق و برق علاقه دارید، بهتر اتاق ناهار خوری خود را با یک دکوراسیون عالی به فضایی رویایی تبدیل کنید. برای انجام این کار مانند تصویر بالا بیشتر از تم طلایی در دکوراسیون اتاق ناهار خوری استفاده کنید تا بتوانید احساس زرق و برق را به این فضا القا کنید. همچنین شما می توانید با انداختن یک فرش بزرگ بر روی کف، گرما و آرامش بیشتری در دکوراسیون اتاق ناهار خوری ایجاد کنید.

 

3-استفاده از طراحی های پر جنب و جوش در دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

 

رنگهای آبی و زرد یک ترکیب رنگی معمول برای آشپزخانه ها و اتاق ناهار خوری است، اما کمی تنوع و خلاقیت می تواند یک طراحی زیبا و چشمگیرتری را رقم بزند. در تصویر بالا، صندلی های چرمی با رنگ نارنجی و بالش های چاپی پررنگ با دیوارهای زرد کمرنگ و تم آبی مبلمان تضاد جذابی دارند و توانسته اند انرژی زیادی به به فضای اتاق ناهار خوری القا کنند. همچنین پرده های طرح دار سفید و آبی باعث ایجاد احسای شادابی و نشاط به فضا شده است.

 

4-استفاده از تم شاد و زنده در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

یک رنگ روشن و جسورانه می تواند یک تم شاد را به یک فضای خنثی یا اتاقی منتقل کند که تنها به یک انگیزه کوچک نیاز دارد. این اتاق ناهار خوری خنثی با صندلی های سبز روشن و گل های رنگی به زیبایی تزئین شده است. به این نکته توجه داشته باشید که رنگ سبز در عین زیبایی و آرامش بخش بودن می تواند بعد از طولانی مدت کسل کننده شود. بنابراین طراحان توصیه می کنند برای رهایی از حس کسل کنندگی آن بهتر است از رنگ های مکمل و رنگ سبز با درجه ایده آل و مقدار مناسب در دکوراسیون اتاق ناهار خوری خود استفاده شود. رنگ های خاکستری، سفید، قهوه ای و البته رنگ قرمز از جمله رنگ هایی هستند که می تواند مکملی مناسب برای رنگ سبز باشد.

 

5-استفاده از تغییر سبک در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

ست های اتاق ناهار خوری با میز و صندلی های همسان، سبک یکنواخت را ارائه می دهند اما شما با کمی خلاقیت می توانید فضا را از حالت یکنواختی خارج کنید. ترکیب یک میز پایه سنتی با صندلی های مدرن مانند صندلی های اکریلیک شفاف، انتخاب مناسبی است و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بر زیبایی دکوراسیون اتاق ناهار خوری می افزاید. همچنین لوستر برنز و بالشتک های رنگی نیز گزینه هایی هستند که به دکوراسیون اتاق ناهار خوری، روح و جان می دهند.

 

6-دکوراسیون اتاق ناهار خوری با کفپوش های سنگی

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

اگرچه معمولا چوب و فرش از گزینه های مشترک کفپوش اتاق ناهار خوری محسوب می شوند، اما استفاده از متریال های سنگی نیز می تواند به همان اندازه مناسب باشد. در اینجا، کفپوش از یک آشپزخانه مجاور برای یک جریان بدون درز ادامه می یابد، و درخشش کاشی های مشکی، نور را منعکس می کند و فضای اتاق را خیلی تاریک نشان نمی دهد. صندلی های چوبی باعث ایجاد احساس گرما به فضای اتاق ناهارخوری می شوند و دیوارهای سفید لمس مدرنی را با خود به همراه می آورند.

 

نکته: سنگ های کوارتز و کورین به دلیل مزایای منحصربه فرد انتخاب مناسبی برای کفپوش خانه می باشد.

 

7- دکوراسیون اتاق ناهار خوری با نیمکت های زیبا و کاربردی

 

دکوراسیون اتاق ناهار خوری

 

اضافه کردن یک نیمکت به میز اتاق ناهار خوری به جای صندلی های بیشتر ، فضای کافی برای افراد خانواده و میهمانان فراهم می کند. یک نیمکت اجازه می دهد تا افراد بیشتری برای نشستن در کنار میز باشند و مخصوصاً برای کودکان مناسب است. میز ناهارخوری مدرن با نیمکت و صندلی هایی زیبا با طراحی متفاوت، جلوه ی زیبایی به دکوراسیون فضای اتاق ناهارخوری معاصر شما می دهند. تن های خنثی و چوب با طرح های رنگی، سادگی و معماری بی نظیر اتاق ناهار خوری را برجسته می کنند.

 

این مطلب را از دست ندهید: آشنایی با کفپوش کوارتز و مزایا و معایب آن

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا