7طرح زیبا از مدل آشپزخانه های اپن باز

آشپزخانه یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین اتاق های خانه به شمار می آید. شلوغی همیشه در این اتاق چند وجهی، چه در زمان وعده های غذایی و چه در میان وعده ها نمود پیدا می کند. حال اگر بخواهید از آشپزخانه به دیگر فضاهای خانه تسلط داشته باشید، باید بگوییم مدل آشپزخانه های باز در طراحی آشپزخانه، بهترین گزینه محسوب می شود.

طراحی مدل آشپزخانه اپن باز، جذابیت، زیبایی و یک مفهوم شاد را به فضای آشپزخانه شما می آورد. مدل آشپزخانه باز برای خانواده های پرجمعیت مناسب است زیرا بیشتر مادران می خواهند مطمئن شوند که هر بار که در آشپزخانه هستند، در همان لحظه می توانند بچه های خود را نیز زیر نظر داشته باشند. همچنین مدل آشپزخانه های اپن باز برای آپارتمان ها و خانه های کوچک عالی به نظر می رسد.

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

امروزه مدل آشپزخانه های اپن باز به دلایل بسیار عالی به یک ترند برتر تبدیل شده اند. در مرحله اول، آنها موانع بین محل زندگی مرکزی و فضای آشپزی را از بین می برند ، باعث می شوند تا ضمن تهیه وعده های غذایی با دیگر اعضای خانواده در ارتباط مستقیم باشید. آشپزخانه اپن های باز همچنین عملکرد یک جزیره بزرگ را تقویت می کنند. بیشتر جزیره های اشپزخانه شامل کابینت ، سینک و پیشخوان غذا طراحی می شوند. علاوه بر این خانه های شما به واسطه طراحی مدل اپن آشپزخانه باز، وسیع و بزرگتر دیده می شوند و شما هرگز احساس نمی کنید که در یک فضای کاملا بسته محصور شده اید.

در این مطلب از ایلکا لیستی از 7 طراحی آشپزخانه باز دوست داشتنی را به شما نشان می دهیم که هنگام طراحی یک فضای آشپزخانه باز می تواند الهام بخش شما باشد.

 

7 طرح زیبا از مدل آشپزخانه های اپن باز

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

در دکوراسیون تصویر بالا از یک جزیره چند منظوره در این مدل از آشپزخانه اپن باز استفاده شده است. این جزیره علاوه بر اینکه دارای سینک است، به دلیل کانتر بزرگ به عنوان میز غذا خوری نیز کاربرد دارد. از دیگر ویژگیهای این آشپزخانه باز، ترکیب رنگ زیبای خاکستری تیره و سفید است که کنتراست بین آنها بر جذابیت فضا افزوده است. این اشپزخانه مدرن نه تنها آرامش را به افراد خانه القا می کند بلکه به دلیل نزدیکی به فضای سبز بیرون و نورپردازی مناسب بسیار دلباز و بزرگ دیده می شود.

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

طراحی این مدل آشپزخانه باز برای فضاهای کوچک عالی به نظر می رسد. این یک آشپزخانه کاملا سفید است که به دلیل بازتابش نور در افزایش دید بصری و بزرگنمایی فضا تاثیری مستقیم دارد. از دیگر ویژگی بارز این آشپزخانه باز، نورپردازی بالای اپن است که به دلیل نور متفاوت آن با  دیوار های سفید، نگاه ها را به خود جلب می کند. همانطور که بارها در مقالات قبل بیان کردیم بهترین رنگ در طراحی آشپزخانه های کوچک، رنگ های روشن و خنثی مانند سفید و خاکستری می باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: ترفندهای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

 

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

صندلی های بار با طراحی متفاوت و رنگارنگ، تکمیل کننده طراحی این آشپزخانه سفید است که در تصویر بالا مشاهده می کنیم. این مدل اشپزخانه اپن باز نیز برای فضاهای کوچک یک طراحی عالی می باشد. در این مدل از اپن باز ما با یک کانتر بزرگ و فضای ذخیره سازی بیشتر روبرو هستیم که در دکوراسیون آن بیشتر از همه، کابینت های براق با درهای شیشه ای دوست داشتنی و دلنشین به نظر می رسند.

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

جزیره ای شیک و زیبا در آشپزخانه که به حیاط یا حیاط خلوت را دارد، چیزی است که هر روز نمی بینیم، بنابراین هر کسی که این فضا را می بیند قطعاً آن را دوست خواهد داشت! جزیره این آشپزخانه اپن یک جزیره کاملا مجهز می باشد که علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز دیده می شود. اگر به دنبال یک جزیره کامل و چند منظوره برای آشپزخانه ی خود هستید، باید بگوییم که این مدل جزیره می تواند برای شما الهام بخش باشد. از دیگر ویژگی این آشپزخانه اپن، استفاده از لامپ های ال ای دی زیادی است که در سقف آشپزخانه نصب شده است. لامپ های ال ای دی علاوه بر نورپردازی خوب در کاهش مصرف انرژی نیز عالی عمل می کنند.

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

این مدل آشپزخانه اپن باز و مدرن شامل یک جزیره بزرگ و کابینت های بلند که فضای ذخیره سازی زیادی را ایجاد کرده است. طراحی این آشپزخانه باز به گونه ای است که همه وسایل کاملاً در داخل کابینت تعبیه شده اند و این ظاهر ساده و مدرن تنها با طراحی سفارشی با متریال باکیفیت حاصل می شود. جزیره این آشپزخانه باز به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید با قرار دادن چند صندلی بار در زیر آن، از ان به عنوان میز غذا خوری و محلی برای گپ و گفت های خانوادگی و دوستانه استفاده کنید.

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

این مدل اپن آشپزخانه باز برای فضاهای بزرگ مناسب است و می توان با یک جزیره آشپزخانه را از فضای نشیمن جدا کرد. غالب متریال به کار رفته در این سبک از آشپزخانه، چوب است و گرما و صمیمیت القا شده از طرف کابینت ها، جزیره و حتی کفپوش بسیار دوست داشتنی و دلنشین می باشد. اگر از علاقه مندان طبیعت هستید و از داشتن و لمس چیزهای طبیعی لذت می برید باید بگویم که این مدل آشپزخانه کاملا با روحیات شما همخوانی دارد.

 

این مطلب را حتما بخوانید: ترندهای برتر دکوراسیون آشپزخانه در سال 2020

 

 

مدل اپن آشپزخانه های باز

 

معمولا دکوراسیون آشپزخانه های مدرن بسیار پویا هستند و با خطوط روشن و تیز و ایده های هوشمندانه برای ذخیره سازی و ظاهر خوب مشخص می شوند. شما در تصویر بالا یک نمونه زیبا و لوکس از طراحی آشپزخانه اپن باز را مشاهده می کنید که به سبک کاملا مدرن دکور شده است. این مدل آشپزخانه باز ترکیبی از چوب و فلز است. صندلی های بار مدرن که ترکیبی از چوب و فلز هستند این روزها توانسته اند محبوبیت زیادی را کسب کنند.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا