صفحه کابینت کورین

اگر قصد دارید صفحه کابینت کورین را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، لازم است در مورد مزایا و معایب صفحه کورین کابینت و نحوه نگهداری و تمیز کردن آن مطلع شوید. صفحه کورین چهل سال پیش برای اولین بار توسط شرکت ‘Dupont’ به بازار عرضه شد و از آن زمان تاکنون یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده در کانتر آشپزخانه در طول این سال ها بوده است. بهترین قسمت استفاده سنگ کورین روی کابینت آشپزخانه این است که می توانیم برای آشپزخانه شما یک سینک ظرفشویی مشابه از جنس کورین داشته باشیم.

 

صفحه كابينت كورين چیست؟

صفحه کابینت کورین صفحات یکپارچه و بدون درزی می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی در پروژه های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می شود. ماده ی اصلی و تشکیل دهنده ی این متریال، آکرلیک پلیمر، آلومنیوم تری هیدرات، رنگ دانه های اضافی و سنگ معدن بوکسیت است که در ضخامت 6 ، 12و 19 میلی متر در سراسر دنیا تولید می شود.

 

سنگ کابینت کورین

 

تکنولوژی و سنگ های مصنوعی مهندسی ساز مانند سنگ کوارتز و کورین انواع مختلفی از طراحی مدرن و شیک را برای صفحه کابینت آشپزخانه امکان پذیرکرده اند. صفحه روی کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد رویه کابینت کورین است.کورین دارای طرح های بسیار زیاد و متنوعی است. برندهای مختلف، طرح های متفاوتی را تولید می کنند. 

 

صفحه روی کابینت کورین

 

سنگ کورین روی کابینت

 

سنگ کورین در بیش از 100 رنگ و طرح متنوع موجود است و زیبایی خاصی دارد. این سنگ در معرض حرارت 325 درجه فارنهایت انعطاف پذیر می شود و می توان روی آن حکاکی کرد. تکه های سنگ مصنوعی کورین را می توان برای ساخت اثرهای هنری مورد استفاده قرار داد. این سنگ می تواند با سنگ و چوب و شیشه ترکیب شود، از این رو انتخاب مناسبی برای پروژه های ساختمانی است.

 

صفحه كابينت كورين

 

سنگ کورین با توجه به ضخامتش قابلیت خم شدن تا شعاع 25 میلی متر را دارد و می توان فرم و شکل های منحصر به فردی را به وجود آورد. این خاصیت را می توان از ویژگیهای متمایز کورین نام برد. علاوه بر این سنگ کورين با اينکه سنگي مصنوعي است، غير سمي بوده و خطري براي سلامتي انسان ندارد، اين سنگ ، آلرژي زا نيست و استاندارد بهداشتي اروپا را دريافت کرده است.

 

رویه کابینت کورین

 

سطح کورین لمینت ندارد و به همین دلیل در برابر خراش مقاوم است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد.کورین را می توان با مواد ضدعفونی کننده ی معمولی تمیز کرد، احتیاج به درز گیری سالیانه ندارد و در صورت آسیب دیدگی، می توان با سنباده و مواد پر کننده آن را ترمیم کرد، از این رو این سنگ برای آشپزخانه، بیمارستان، آزمایشگاه و ... مناسب است.

 

صفحه کابینت کورین

 

کورین کابینت

 

کابینت کورین

 

 

صفحه کورین

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا