انواع جزایر آشپزخانه معاصر

آشپزخانه به نوعی قلب خانه می باشد بنابراین بهتر است با تغییرات طراحی کاربردی و پیشرفت های تکنولوژیی، دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید. آشپزخانه مکانی است که بدلیل کارایی و بهره وری بالا از اهمیت زیادی برخوردار است و هر متر از فضای آشپزخانه ارزشمند می باشد. در آشپزخانه های معاصر مبلمان، کابینت ها و جزیره آشپزخانه در عین سادگی ، بسیار زیبا طراحی می شوند. انواع جزایر آشپزخانه معاصر بسیار متفاوت و شفاف عمل می کنند و به نظر می رسد که فقط برای آشپزخانه شما ساخته شده اند. در اینجا چند نمونه از جزایر آشپزخانه معاصر را آورده ایم.

جزیره آشپزخانه

 

این آشپزخانه معاصر یک طراحی داخلی ساده اما زیبا دارد. تمام مبلمان، از جمله جزیره آشپزخانه، از خطوط ساده، اما تمیز و شیک انتخاب شده اند. پالت رنگ انتخاب شده شامل سایه های طبیعی و ترکیبی از رنگ چوب زیبا و قهوه ای روشن است که نتیجه آن یک آشپزخانه معاصر با دکوری منحصر به فرد و شیک است.

کانترتاپ آشپزخانه

 

جزایر آشپزخانه معاصر تقریبا همیشه توسط مینیمالیسم و خطوط تمیز و مستقیم تعریف شده اند. به عنوان مثال، این جزیره ی آشپزخانه شکلی بسیار جالب دارد. به این معنی که در عین سادگی بسیار چشمگیر است. کانترتاپ این جزیره بسیار بزرگ، جادار و زیباست.

جزیره آشپزخانه

 

اگر آشپزخانه شما با کابینت هایی بسیار ساده، بدون هیچ زرق و برق و با خطوط پیوسته طراحی شده است ، پس جزیره آشپزخانه نیز باید همان قدر ساده و با آنها کاملا هارمونی داشته باشد. ممکن است جزیره آشپزخانه شما به گونه ای طراحی شده باشد که هیچ  فضایی مانند کشو برای نگه داری و ذخیره سازی وسایل نداشته باشید، اما طراحی مینیمالیستی و منحصر به فرد آن آشپزخانه شما را کامل می کند.

کانترتاپ آشپزخانه

 

جزیره آشپزخانه لزوما نباید مانند یک قطعه مستقل باشد. جزیره آشپزخانه می تواند مانند یک دیوار، فضای بین آشپزخانه و نشیمن را جدا کند و همچنین به عنوان یک بار عمل کند. به عنوان مثال، در تصویر بالا، شما می توانید از جزیره آشپزخانه و کانترتاپ بزرگ آن به عنوان یک سطح کار عالی استفاده کنید. علاوه بر این در طراحی آشپزخانه از رنگهای روشن و پر انرژی استفاده کنید زیرا بر زیبایی آشپزخانه شما می افزاید.

 

گاهی اوقات یک جزیره آشپزخانه جمع و جور بهترین راه حل برای آشپزخانه ی کوچکی است که فضای بسیار زیادی برای صرفه جویی ندارند. و از آنجایی که فضای آشپزخانه محدود است، یک جزیره با طراحی بسیار ساده حتی بهتر عمل خواهد کرد، زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، جزیره آشپزخانه، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا