5 رنگ سنگ کورین معروف برای کانتر و صفحه کابینت آشپزخانه

همانطور که قبلا گفته شد، سنگ کورین یک سنگ مصنوعی مهندسی ساز و مشهور است. ماده ی اصلی و تشکیل دهنده ی این متریال، آکرلیک پلیمر، آلومنیوم تری هیدرات، رنگ دانه های اضافی و سنگ معدن بوکسیت است که در ضخامت 6 ، 12و 19 میلی متر در سراسر دنیا تولید می شود. 

سنگ کورین صفحات یکپارچه و بدون درز می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی به عنوان یک متریال بی نظیر در رویه و صفحه کابینت ها، کانتر آشپزخانه جزیره ای، انواع روشویی، سرویس بهداشتی و و … استفاده می شود که البته امروزه بیشترین کاربرد آن ها در آشپزخانه و دکوراسیون داخلی می باشد.

تکنولوژی و سنگ های مصنوعی مهندسی ساز مانند سنگ کوارتز و کورین انواع مختلفی از طراحی مدرن وشیک را برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه امکان پذیرکرده اند. در حالی که بسیاری از متریال های صفحه کابینت آشپزخانه دوام زیادی دارند، ایده خوبی است که بیشتر از سنگ های مهندسی کورین را بدلیل ویژگی های منحصر به فردشان در کانتر و صفحه کابینت آشپزخانه استفاده کنید. اجرای صفحات کورین برای سطح رویه کابینت آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا کانتر کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارند. سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است.

شرکت سامسونگ دارنده ی سنگ مصنوعی کورین با نام تجاری استارون می باشد. این محصول از 75% مواد معدنی، 5% درصد رنگدانه و 20% رزین آکرلیک تشکیل شده است. استارون تنوع رنگ زیاد و بافت متفاوت دارد. این محصول در 44 نوع رنگ مختلف وجود دارد. سنگ استارون بدلیل طیف گسترده ی بافت و رنگ برای دکوراسیون و اسباب و اثاثیه داخلی مناسب می باشد. استارون دوام و استحکام بالایی دارد و مراقبت از آن آسان می باشد. سنگ های مصنوعی استارون در رنگ های تیره و روشن نمی سوزند، تیره و کمرنگ نمی شوند و هیچ لکه و نقطه ای را روی خود نگه نمی دارند.

رنگ کورین صفحه کابینت

 

انتخاب متریال مناسب برای کانتر آشپزخانه تا زمانیکه شما دقیقا نمی دانید که چه می خواهید، می تواند سرگرم کننده باشد. یکی از ویژگی های مهم سنگ کورین، عمر طولانی و دوام زیاد آن است. بنابراین اگر انتخاب شما اشتباه باشد، زمان طولانی با آن درگیر هستید و به علت قیمت بالای آن براحتی نمی توانید آن را تعویض کنید. پس با اطمینان کامل سنگ کورین را برای کانتر آشپزخانه خود انتخاب کنید. در ادامه ما تصمیم داریم 5 نمونه از سنگ های تیره ی کورین که در بین طراحان و مشتریان بسیار محبوب هستند را به شما معرفی کنیم.

 

5 نمونه معروف رنگ سنگ کورین مناسب برای صفحه کابینت

 

رنگ کورین Maui

رنگ کورین

 

آیا این خبر را شنیده اید؟ Maui corian نه تنها یک گزینه عالی برای کانتر آشپزخانه است، بلکه یکی از 5 رنگ کورین صفحه کابینت  ما می باشد.  اگر شما به رنگ تیره علاقه مندید، این نوع سنگ کورین گزینه ای عالی برای کانتر آشپزخانه شما است. شما نباید نگران تاثیر آن بر دکوراسیون و طراحی آشپزخانه خود باشید زیرا این سنگ بدلیل رگه های سفید و تن خاکی براحتی با رنگ روشن کابینت ها، دیوار و کف آشپزخانه هماهنگ می شود.

 

رنگ سنگ کورینFLINT

 

رنگ سنگ کورین

 

FLINT بدلیل رگه های سفید، یکی دیگر از گزینه های عالی از رنگ کورین برای کانتر تیره آشپزخانه ی به شمار می آید. شما می توانید از ظاهر و نگاه مدرن این سنگ منحصر به فرد لذت ببرید و نگران هارمونی آن با کابینت های سفید نباشید. زیرا این ترکیب بسیار چشم نواز و خیره کننده است.

 

رنگ سنگ کورین SHALE

 

رنگ کورین

 

این یک نمونه ای از سنگ تیره کورین با رگه هایی از رنگ های مختلف می باشد. این سنگ یک گزینه عالی و خوب برای افرادی است که سنگ های تیره با رگه های رنگارنگ دوست دارند. قرمز ها را ببینید؟ زرد؟ حتی یک تن نارنجی سوخته وجود دارد. کانتر SHALE با کابینت و صندلی های رنگارنگ زیبایی شگفت انگیزی به آشپزخانه شما می دهد. شما می توانید با این گزینه تاریک و رنگارنگ رویای خود را به حقیقت بپیوندید.

 

رنگ کورین ELDERBERRY

 

کورین تیره

 

این یک نمونه ی خاص و بی نظیر از سنگ های کورین تیره می باشد. این سنگ فوق العاده مانند یک تکه از  اقیانوس در آشپزخانه شماست. تیره، بله ولی سرکوبگر، نه. زمینه ی تیره با رگه های آبی این سنگ، جلوه ای زیبا به کانتر آشپزخانه شما می دهد.

 

رنگ سنگ کورین LAVA ROCK

 

کورین تیره

از لحاظ فنی، این یک سنگ کورین نیمه تاریک در نظر گرفته می شود. با این حال، تیرگی سنگ بارز است  و ما آن را یک کانتر تیره می دانیم. اگر علاقه ی زیادی به رنگ های تیره ندارید، پس بدون هیچ نگرانی آن را انتخاب کنید.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا