دکوراسیون داخلی ساختمان با سنگ طبیعی

امروزه بیشتر از همیشه، زیبایی سنگ های طبیعی انتخاب دلخواه طراحان، معماران و خانه سازان است. سنگ های طبیعی به سرعت به عنوان متریالی برای طراحی و دکوراسیون ساختمان انتخاب می شوند. طراحان داخلی سنگ های طبیعی مانند سنگ آنتولینی را برای دکوراسیون داخلی ساختمان ترجیح می دهند. محصولات پایدار مانند سنگ های طبیعی در صدر فهرست سبک های ماندگار و زیبا قرار دارند. اولین گام این است که متریالی را انتخاب کنید که با سبک و نوع دکوراسیون شخصی شما مناسب باشد. به عنوان مثال برای طراحی با سبک های کلاسیک و براق، به سنگ مرمر یا تراورتن فکر کنید. سپس بعد از انتخاب متریال مناسب ، به این فکر کنید که چگونه باید آن در فضا کار کرد.

از هزاران سال قبل، سنگ طبیعی یک محصول پویا و همه جانبه است که می تواند در هر دو طراحی سنتی و معاصر مورد استفاده قرار گیرد. سنگ طبیعی آنتولینی متریالی مناسب برای طراحی داخلی شما است. اگر از سنگ های طبیعی در تزئینات و دکوراسیون استفاده شود، گرما و زیبایی را به خانه های خواهید آورد. سنگ دارای جذابیت طبیعی است و ارتباط طبیعت و زمین را نشان می دهد.

سنگهای طبیعی در بسیاری از اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود می باشند، که شما می توانید از آنها در طراحی و دکوراسیون خانه یا محل دفتر خود استفاده کنید. سنگ طبیعی می تواند هر دکوری را تکمیل کند. از آنجا که این یک ماده طبیعی است، دو سنگ مشابه وجود ندارد و ترکیبات آنها بی پایان هستند، به طوری که سنگ های طبعی امکانات متنوعی را برای دکوراسیون و طراحی داخلی ارائه می دهند.

برای طبقه ها، دیوارها و کانتر های آشپزخانه انواع مختلفی از انواع متنوع سنگ طبیعی استفاده می شود. به عنوان مثال، گرانیت یکی از زیباترین و محکم ترین سنگ های طبیعی است که برای دیوار و کف ساختمان مناسب می باشد. دیوار سنگی جذاب ایده خوبی برای دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن است که می تواند فضای نشیمن را به طور کامل تغییر دهد. دیوارهای سنگی در اتاق نشیمن احساس سردی را ایجاد می کنند، شما می توانید با قرار دادن شومینه به سمت دیوار سنگی، گرما را به این فضا آورده و محیط گرمی را ایجاد کنید. دیوار سنگ طبیعی در اتاق نشیمن یک مرکز طبیعی ایجاد می کند و می تواند به عنوان یک پس زمینه برای مبلمان استفاده شود. دیوارهای سنگی صاف از گرانیت یا سنگ مرمر ساخته شده و اتاق شما را به یک ظاهر شیک و مدرن تبدیل می کند. برای ساخت یک دیوار سنگی، لازم نیست که دیوار موجود را تخریب کنید، بلکه باید موجود باشد.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای سنگ طبیعی را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

طراحی داخلی با سنگ طبیعی

 

طراحی داخلی با سنگ طبیعی

 

طراحی داخلی با سنگ طبیعی

 

دیوار راه پله با سنگ طبیعی

 

طراحی داخلی با سنگ طبیعی

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا