دکوراسیون داخلی ساختمان با سنگ طبیعی آنتولینی

آنتولینی واقع در شهر ورنا ایتالیا در صنعت تولید سنگ های طبیعی است. این شرکت در سال 1920 پایه گذاری شد و در سال 1956 توسط لوئیچی آنتولینی توسعه یافت. آنتولینی مجموعه ای از سنت، تکنولوژی، عشق، کیفیت و خلاقیتی غیر قابل قیاس می باشد. شرکت ایتالیایی آنتولینی با گردآوری زیباترین سنگ ها و با استفاده از فن آوری پیشرفته، کیفیت و زیبایی را با هم ادغام کرده و به جهانیان عرضه می دارد. مجموعه سنگ های  طبیعی مرمریت، کوارتزیت، گرانیت و اونیکس با تنوع طرح و رنگ بی نظیر می تواند زینت بخش گوشه گوشه زندگی ما باشد.

با توجه به دشواری به دست آوردن منابع سنگین سنگ طبیعی، سنگ طبیعی آنتولینی یک محصول برتر است. سنگ طبیعی از زمین گرفته شده است، که توسط فرایندهای طبیعی زمین در بیش از میلیون ها و میلیارد سال ساخته شده است. سنگ های طبیعی قطعه ای از داستان شگفت انگیز سیاره ما، شواهدی از قدرت طراحی زمین را نشان می دهد. زیبایی چشم نواز، تنوع در رنگ و ساختار، عمر مفید طولانی، دوام و استحکام از ویژگی های مهم سنگ های آنتولینی به شمار می رود.

سنگ طبیعی آنتولینی متریالی مناسب برای طراحی داخلی شما است. اگر از سنگ های طبیعی آنتولینی در تزئینات و دکوراسیون استفاده شود، گرما و زیبایی را به خانه های خواهید آورد. سنگ دارای جذابیت طبیعی است و ارتباط طبیعت و زمین را نشان می دهد. با توجه به طبیعی بودن سنگ های آنتولینی باید گفت که وجود آنها در منزل شما انرژی مثبت بسیار زیادی را به فضا تزریق میکند. ابعاد سنگ طبیعی استاندارد مشخصی ندارد و به دلیل اینکه هر کدام از آنها بسته به سنگ استخراجی از معادن برش می خورد ابعاد متفاوتی دارد ولی به طور میانگین میتوان ابعاد آنها را در حدود 150*300 سانتی متر با ضخامت استاندارد 20 میلی متر در نظر گرفت.

سنگ طبیعی آنتولینی شاهکاری ظریف و عالی است با سطوح درخشان و منحصر به فرد که برای کف، دیوار و صفحه کابینت بسیار کاربردی است. سنگهای طبیعی در بسیاری از اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود می باشند، که شما می توانید از آنها در طراحی و دکوراسیون خانه یا محل دفتر خود استفاده کنید. سنگ طبیعی می تواند هر دکوری را تکمیل کند. از آنجا که این یک ماده طبیعی است، دو سنگ مشابه وجود ندارد و ترکیبات آنها بی پایان هستند، به طوری که سنگ های طبیعی امکانات متنوعی را برای دکوراسیون و طراحی داخلی ارائه می دهند.

شرکت ایلکا به عنوان وارد کننده ی سنگ آنتولینی ایتالیا توانسته است با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا و با بکارگیری افراد ماهر، این محصولات را اجرا و زیبایی خیره کننده ی این سنگ های لوکس را به بهترین نحو نشان می دهد.

سنگ طبیعی آنتولینی

 

سنگ آنتولینی در طراحی داخلی

 

سنگ آنتولینی

 

سنگ آنتولینی

 

سنگ طبیعی آنتولینی

    

سنگ آنتولینی در طراحی داخلی

 

سنگ آنتولینی

 

سنگ آنتولینی طراحی داخلی

 

سنگ طبیعی آنتولینی طراحی داخلی

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا