صفحه کابینت دكتون

هنگامی که شما در مورد متریال مناسب برای صفحه کابینت و کانترتاپ آشپزخانه فکر می کنید، چه چیزی به ذهن می آید؟ احتمالا گرانیت، کوارتز، مرمر، گرانیت ویا شاید صفحه کابینت کورین.

آیا شما به دنبال متریالی شگفت انگیز، خاص با ویژگی های منحصربه فرد برای کانترتاپ آشپزخانه خود هستید که بتواند گرمای زیاد، لکه ها و خراش های عمیق را تحمل کند؟ آیا چنین چیزی وجود دارد؟

بگو سلام به دکتون! یک محصول جدید و هیجان انگیز برای صفحه کابینت، صفحه کابینت، کفپوش و حتی کاربرد های بیرونی مانند نمای ساختمان و آشپزخانه های بیرونی است.

 

قیمت صفحه کابینت دکتون

 

 

صفحه کابینت دکتون

صفحه کابینت دکتون یک محصول عالی و بی نظیر برای کسانی است که قصد دارند آشپزخانه خود را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل کنند. سنگ دکتون پتانسیل این را دارد که شما بدون هیچ گونه برش و محدودیتی آن را بر روی اپن آشپزخانه خود نصب کنید. سنگ دکتون یک سطح کاملا یکنواخت است که به طور یکپارچه درسبکهای مختلف طراحی بر روی اپن آشپزخانه نصب می شود. با اطمینان می گوییم که سنگ دکتون با ویژگی های خاص و منحصر به فردش می تواند تمام انتظارات مشتریان خود را برآورده کند. 

 

سنگ دکتون

 

سنگ مصنوعی دكتون نتیجه ی تکامل یک جهش تکنولوژیک و صنعتی است که قادر به تولید فرآیند جدید، یک ماده انقلابی و یک محصول پیشرو است. این سنگ متشکل از کریستال کوارتز، پرسلین و شیشه محصولی اسپانیایی است که مورد استقبال اکثر مردم جهان قرار گرفته است. سنگ دکتون صفحات فشرده ای است که در زیر فشار 2500 تن و دمای 1200 درجه ی سانتیگراد به وجود می آید.

 

 

صفحه کابینت دکتون

 

 

ویژگی های سنگ دكتون

دکتون بدلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار، خراشیدگی و سابیدگی مناسب ترین گزینه برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد می باشد. خاصیت جذب در سنگ دکتون بسیار کم است و به همبن دلیل امکان رشد و تکثیر میکروب ها و باکتری ها وجود ندارد و آنتی باکتریال می باشد. مقاوم در برابر حرارت و آتش (دکتون ضریب انبساط بسیار پایینی دارد. این ویژگی سبب شده است تا این محصول در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی از خود نشان بدهند. بنابراین استفاده از دکتون برای مصارف ساختمانی در مناطق بسیار گرم و سرد مناسب ترین انتخاب می باشد.دکتون علاوه یر ظاهر زیبا و خیره کننده، امتیازات بسیار مهم دیگری نیز دارد. این محصول ضد احتراق می باشد و بدلیل مقاومت بالا در برابر آتش هیچ گونه آثار سوختگی، سیاهی و ترک بر روی آن دیده نمی شود.)

 

دكتون

 

 

به جرات می توان گفت: سنگ دکتون به دلیل مقاومت بالا در برابر گرما و خراشیدگی و زیبایی خیره کننده اش ، گزینه ای عالی برای صفحه کابینت و کانتر تاپ آشپزخانه می باشد. گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز، سنگ کورین و سنگ دکتون) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای دکتون را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا