معرفی متریال جدید برای صفحه کابینت آشپزخانه! پرسلان

 همانطور که در مقالات پیشین بیان کردیم سنگ کوارتز و گرانیت، کورین، بتنی و استیل همه از بهترین متریال ها برای کانتر آشپزخانه به شمار می روند. همه این سطوح دارای ویژگی های خاص مانند دوام و زیبایی هستند. در ادامه این مقاله ما می خواهیم متریال جدیدی بنام سرامیک پرسلان را برای کانتر آشپزخانه به شما معرفی کنیم.

سرامیک صفحه کابینت پرسلان چیست؟

پرسلان عضوی از خانواده ی بزرگ سرامیک است و در تقسیم بندی مدرن، تولید کنندگان این دسته از محصولات، اصطلاح پرسلان را به محصولاتی با کیفیت و ساخت ویژه از کاشی ها نسبت می دهند. پرسلان شامل دو نوع پولیش و لعاب دار می باشد. پرسلان محصولی است یکنواخت، که از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس در فشار و حرارت بالا تولید می شود که بعد از پخت سفید و متراکم می باشد. این محصول جدیدترین تکنولوژی صنعت سرامیک می باشدکه بدلیل زیبایی و امتیازات ویژه، در دکوراسیون داخلی ، کانتر و صفحه کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت صفحه کابینت پرسلان

 

امروزه انواع مختلفی از پرسلان در سراسر دنیا تولید می شود که پرسلان استخوانی بدلیل شفافیت خاص خود محبوبیت بالایی دارد و بیشترین استفاده را در کشور های ایالات متحده و بریتانیا دارد. سرامیک پرسلان در شکل و طرحهای بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی ارائه شده است، به همین دلیل بعضی از مردم تصمیم می گیرند که با محصول کار کنند.

در سالهای اخیر سرامیک پرسلان از نظر کیفیت پیشرفت زیادی داشته است و دوام و تنوع زیاد طرح و رنگ باعث افزایش قابل توجه محبوبیت سرامیک پرسلان در بین طراحان و صاحبان املاک شده است. سرامیک پرسلان ویژگی های مثبت زیادی دارد. در ادامه مطلب بسیاری از ویژگی های مثبت پرسلان را مرور می کنیم تا بدانید که آیا سرامیک پرسلان متریالی مناسب برای کانتر آشپزخانه به شمار می رود و یا خیر؟

 

صفحه کابینت پرسلان

 

 

ویژگیها و مزایای صفحه کابینت پرسلان

 

1-دوام زیاد و نگهداری آسان

سرامیک پرسلان در برابر حرارت و خراش مانند سنگ طبیعی گرانیت بسیار مقاوم است. همچنین پرسلان همچون سنگ کوارتز غیر متخلخل،  سرامیکی است که به خاطر دوام زیاد در بین مردم شناخته شده است. سرامیک پرسلان پس از نصب، نیازی به مهر و موم کردن آن نیست. پرسلان براحتی با مواد شوینده ی معمولی و آب گرم تمیز می شود. پرسلان بدلیل کیفیت بالا گزینه ای عالی برای صفحه کابینت و کانترآشپزخانه محسوب می شود.

 

صفحه کابینت پرسلان

 

2-طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوهای زیبا

تولید کنندگان با چسباندن رنگدانه ها در هنگام ساخت پرسلان توانسته اند تا الگوهایی شبیه به سنگ های طبیعی ایجاد کند. تنوع زیاد طرح و رنگ سرامیک پرسلان، نظر بیشتر طراحان و صاحبان املاک را به خود جلب کرده است.

 

3-نصب آسان

سرامیک پرسلان در انواع ضخامت ها عرضه می شود ولی بدلیل وزن سبک و نازکی متریال، اغلب پرسلان در اسلب های بزرگ تولید می شود. سرامیک پرسلان نسبت به متریال های دیگر کانتر نصب آسان تری دارد.

 

سرامیک صفحه کابینت

 

4-زیبایی

یکی از مزایای کاشی سرامیک پرسلان زیبایی آنهاست. سرامیک پرسلان از موادی با کیفیت بالا ساخته شده است و یک محصول تقریبا لوکس محسوب می شود. سرامیک پرسلان در شکل و طرحهای بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی ارائه شده است. ظاهر برخی از سبک های سرامیک پرسلان واقعا خیره کننده است.

 

5-مناسب برای محیط های پر رفت و آمد

 سرامیک پرسلان بدلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد بهترین گزینه برای محیط های پر رفت و آمد می باشد. پرسلان در برابر سایش، شکستگی و رطوبت بسیار مقاوم است و تمیز کردن آن نیز آسان می باشد. به همین دلیل طراحان، سرامیک پرسلان را برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد مانند آشپزخانه توصیه می کنند.

 

سرامیک جدید آشپزخانه

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز، سنگ کورین ) و سرامیک پرسلان در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای پرسلان را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
مسعود گودرزی گفته که : جمعه, 10 آبان 1398

اطلاعات داده شده خوبه لطف کنید در مورد برش ان توصیح بدین

احمد کریمی گفته که : پنجشنبه, 2 مرداد 1399

سلام.اینکه براکانترتاپ سرامیک شوک حرارتی تحمل میکنه ودیگه برا برش ونصب سینک زیرکار شدنی هست؟

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : شنبه, 11 مرداد 1399

سلام کاربر عزیز، شوک حرارتی پرسلان تحملش کمتر از کوارتز هست و سینک زیر کار هم نمیشه نصب کرد

گروه تولیدی ایلکا