آشپزخانه هایی زیبا با کانترتاپ مشکی

آیا آماده اید تا سبک آشپزخانه خود را کمی دراماتیک کنید؟ صفحات کابینت سیاه یک انتخاب جسورانه هستند و به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشند. قبل از خرید کانتر های جدید، با ما همراه باشید. رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه ؛ از قرنیزها گرفته تا کانترتاپ آشپزخانه جلوه ای برجسته و ویژه به فضا می دهد. به کار بردن رنگ های مشکی در آشپزخانه چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. امروزه صاحبخانه ها رنگ های تیره را برای صفحات کابینت آشپزخانه انتخاب می کنند. شما نیز می توانید با انتخای کانترتاپ های مشکی از زیبایی های این رنگ تیره بهره مند شوید. کانترهای سیاه می توانند هر آشپزخانه ای را رنگ وبویی تازه ببخشند. اگر فکر می کنید که کابینت ها و دیوارهای بین کابینتی مشکی رنگ بیش از حد خیره کننده هستند، کانتر و صفحات کابینت آشپزخانه را می‌توانید به عنوان گزینه حد وسط انتخاب کنید. کانتر مشکی رنگ می‌تواند اجزای یک طرح رنگی و تمیز سیاه و سفید را به هم گره بزند. به علاوه کانترتاپ های مشکی را می‌توانید در متریال های مختلفی نظیر گرانیت، کوارتز، کورین، لمینت و بتنی پیدا کنید.

 

کانترتاپ سیاه

 

اگر شما نگران این هستید که صفحات کابینت سیاه، آشپزخانه ی شما را تاریک یا بی روح کرده است، می توانید با اضافه کردن رنگ به فضا یک طراحی جسورانه و خاص داشته باشید. در آشپزخانه های سنتی و معاصر، طراحان کانترتاپ های سیاه را با کابینت های چوبی سفید و لوازم جانبی فولاد ضد زنگ و سفید، هماهنگ می کنند مگر اینکه صاحبخانه به ظاهری تک رنگ علاقه داشته باشد.

 

کانترتاپ سیاه

 

تقریبا همه ی متریال های مناسب کانترتاپ آشپزخانه با رنگ مشکی در بازار موجود می باشد و شما می توانید صرف نظر از بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. همیشه مقرون به صرفه ترین متریال آشپزخانه، محبوب ترین است. لمینت متریالی است که در طرح های جالب و زیبا  و تنوع رنگ های روشن و سیاه با سایه های متفاوت در دسترس می باشد. دوام بالا و تمیز کردن آسان از مزایای این متریال می باشد. با این حال، معایبی نیز دارد. یکی دیگر از متریال های ارزان قیمت کانترتاپ، کاشی سرامیکی است که در انواع مختلفی از رنگ ها، الگوها و بافت ها نیز موجود است. البته اگر شما نگران تمیز کردن کانتر آشپزخانه هستید، بهتر است که کانتر های رنگی را انتخاب کنید زیرا صفحات کابینت رنگی خاک را نشان نمی دهند.

 

کانترتاپ سیاه

 

امروزه بتن به یک متریال محبوب برای کانتر آشپزخانه در بین طراحان تبدیل شده است. مقاومت قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب صفحه کابینت بتنی است. این متریال بسیار با دوام و سخت است و به راحتی تراشیده نمی شود. شما می توانید اپن و صفحات کابینت آشپزخانه بتنی را در هر شکل ، بافت و رنگ دلخواه سفارش دهید.

 

کانترتاپ سیاه

 

سنگ های مهندسی ساز مانند کورین و کوارتز ازبتن گرانتر و از سنگ طبیعی ارزانتر هستند. سنگ های کورین و کوارتزدر طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های متنوع در بازار موجود هستند. یکی از جذاب ترین ویژگی های صفحات کابینت آشپزخانه کوارتز و کورین این است که آنها در رنگ های مختلف از رنگ های روشن به سیاه و سفید با طیف بین کرم ها، قهوه ای و خاکستری در دسترس هستند. مهم ترین مزایای سنگ کوارتز تنوع زیاد رنگ، الگو و بافت، دوام فوق العاده، آنتی باکتریال، مقاومت زیاد در برابر خراش و اتصالات بین اسلب ها کمتر از بین اسلب های بتنی یا سنگ های طبیعی قابل مشاهده است.

 

کانترتاپ سیاه

 

 

درهنگام انتخاب متریال مناسب برای صفحه کابینت و کانترآشپزخانه، بسیاری از مردم به دنبال متریالی با رنگ و الگو های منحصر به فرد هستند و به همین دلیل سنگ های طبیعی را ترجیح می دهند. سنگ گرانیت از محبوب ترین متریال های سنگ های طبیعی به شمار می رود. گرانیت از مواد معدنی مختلف تشکیل شده است که به هر یک از صفحات کابینت و اپن آشپزخانه یک ظاهر منحصر به فرد و جذاب را می دهد. صفحات کابینت سنگ گرانیت بسیار زیبا و پرزرق و برق هستند. این صفحات از ظرافت کلاسیک و دوام قابل ملاحظه ای برخوردار هستند.

 

کانترتاپ سیاه

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا