آشپزخانه هایی ایده آل با صفحه کابینت سنگی

کابینت سنگی اشپزخانه کاربرد بالایی در فضای داخلی آشپزخانه دارد و لذا باید در کنار زیبایی، بسیار مقاوم و مستحکم باشد. سنگ از مقاوم ترین مصالح موجود برای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی، دوام آن نیز بر ارزشش می افزاید. از قدیم تا به امروز سنگ های طبیعی همواره به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین متریال های صفحه کابینت آشپزخانه معرفی می شوند  چرا که سنگ طبیعی یک متریال زنده است و بدلیل تنوع رنگ بالا نظر آرشیتکت ها و طراحان را به خود جلب می کند. اما امروزه علاوه بر سنگ های طبیعی، سنگ های مصنوعی و مهندسی ساز مانند کورین و کوارتز نیز انواع مختلفی از طراحی مدرن و شیک را برای کابینت سنگی اشپزخانه امکان پذیرکرده اند. در حالی که بسیاری از متریال های صفحه کابینت آشپزخانه دوام زیادی دارند، اجرای سنگ کوارتز و اجرای کورین نیز به خاطر ویژگی های خاص و منحصر به فردشان برای سنگ آشپزخانه می تواند ایده ای عالی باشد.

 

کابینت سنگ مرمر

 

امروزه در اشپزخانه های مدرن، کابینت سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز محبوبیت زیادی دارند و بیشتر خانه دارها برای آشپزخانه های خود از چنین سنگ هایی استفاده می کنند. کابینت با سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز نسبت به سایر متریال ها برتری قابل ملاحظه ای دارد. به این معنا که درکنار زیبایی، از لحاظ کارایی و قیمت تمام شده نیز بسیار مطلوب به نظر می رسند. اگر به دنبال یک سنگ مناسب برای کانتر آشپزخانه خود هستید، با ما همراه شوید. در ادامه ی مقاله مجموعه ای از آشپزخانه های ایده آل با کانتر های سنگی از سنگ گرانیت زیبا و گران قیمت تا سنگ صابون متفاوت را به شما نشان می دهیم.

 

کابینت با سنگ مرمر

 

کابینت با سنگ مرمر

 

صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود  آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت کابینت با سنگ مرمر روز به روز  در حال افزایش است و به عنوان یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برترمحسوب می شود. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این کابینت سنگی مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. در آشپزخانه ی بالا کانتر مرمر تیره با کابینت ها و کفپوش آشپزخانه هماهنگی زیبا و خیره کننده ای را ایجاد کرده است.

 

کابینت سنگی گرانیت

 

 

کابینت سنگی گرانیت

 

کابینت سنگی گرانیت ظاهری زیبا، طبیعی و پرزرق و برق دارد که بر زیبایی آشپزخانه مدرن و لوکس شما می افزاید. سنگ گرانیت در بین طراحان و آرشیتکت ها بسیار محبوب است زیرا علاوه بر اینکه ظاهری کلاسیک، کیفیتی عالی و دوامی قابل ملاحظه دارد، پس از مهر و موم نیز در برابر لکه، گرما و خراشیدگی بسیار مقاوم می باشد. سنگ کابینتی گرانیت به دلیل تنوع زیاد طرح و رنگ به یکی از از پرکاربردترین و مشتری پسندترین سنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است.

 

 

کابینت سنگی مدرن

 

در تصویر بالا طراح آشپزخانه، صفحه کابینت گرانیتی سیاه با ضخامت 3 اینچ را به طور هوشمندانه ای با بک اسپلش شیشه ای ترکیب کرده است. این ترکیب سحر انگیز در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره می کند و نگاهی براق و مدرن به آشپزخانه می دهد.

 

سنگ آشپزخانه کوارتز

 

سنگ آشپزخانه کوارتز

 

سنگ کوارتز یکی از سخت ترین متریال های در دسترس  برای صفحه کابینت سنگی آشپزخانه است و علاوه بر اینکه دهها سال زیبایی خود را حفظ می کند، عمر طولانی و دوام زیادی نیز دارد. سنگ کوارتز مات و یکنواخت، ساده و پیچیده است و جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی به شمار می رود. مهم ترین مزایای صفحه کابینت سنگی کوارتز تنوع زیاد رنگ، الگو و بافت، دوام فوق العاده، آنتی باکتریال و مقاومت زیاد در برابر خراش است. صفحات کابینت کوارتز خاکستری و سبز به ظرافت و زیبایی طراحی و دکوراسیون آشپزخانه کمک زیادی می کنند.

 

کابینت با سنگ آهک مات

 

صفحه کابینت سنگ آهک

 

طراح برای دکوراسیون این آشپزخانه ی زیبا، کانتر سنگ آهک مات را انتخاب کرده است. زیرا ترکیب بک اسپلش سبز( دیوار پشت سینک و گاز ) با کانتر سنگ آهک مات، یک کنتراست زیبا و متفاوت ایجاد می کند. بهتر است بدانید اگرچه سنگ آهک یک ماده ارگانیک است که به سنگ مرمر شباهت زیادی دارد، اما صفحه کابینت آشپزخانه سنگ آهک نسبت به صفحه کابینت مرمر سخت تر و مقاومت بیشتری دارد. سنگ آهک بدلیل سطح صاف، خاکستری و تنوع رنگ طبیعی از گزینه های مناسب انواع صفحه کابینت آشپزخانه به حساب می آید.

 

سنگ آشپزخانه صابون

 

صفحه کابینت سنگ صابونی

 

این کانترتاپ صابونی آشپزخانه با کابینت های سفید و بک اسپلش سنگ مرمر تضاد زیبایی را ایجاد کرده است. ترکیب رویه کابینتی صابونی مات تیره با پالت رنگ سفید براق، ظاهر آشپزخانه را بسیار دلفریب و فوق العاده چشمگیر می کند. مهم‌ترین خاصیت‌ صفحات کابینت صابونی مقاومت در برابر مواد اسیدی است. همچنین آنها به هیچ‌وجه در برابر مواد غذایی آشپزخانه دچار آسیب نمی‌شوند.

 

کابینت سنگی بتنی

 

کانترتاپ بتنی

 

سنگ بتن بسیار با دوام و سخت است و به راحتی تراشیده نمی شود. صفحات کابینت بتنی را می توان با هر رنگ و ضخامتی، ایده آل برای هر آشپزخانه ای سفارش داد. این رویه ی کابینت بتنی زیبا تکمیل کننده ی طراحی بی نظیر این آشپزخانه با دیوار های چوبی و کفپوش تیره می باشد.  

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا