طراحی آشپزخانه های مدرن

آشپزخانه مدرن خود را با دکور مینیمالیستی و طراحی تمیز و ظریف دکور کنید. این نوع طراحی در عین سادگی و زیبایی، کاربردی می باشد. دکوراسیون آشپزخانه های مدرن پویا هستند و با خطوط روشن و تیز و ایده های هوشمندانه برای ذخیره سازی و ظاهر خوب مشخص می شوند. یکی از با اهمیت ترین چیدمان های منزل چیدمان آشپزخانه است که برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و ایده آل در درون فضای آشپزخانه باید به استانداردها و همچنین اصول کاربردی مهم در زمینه طراحی آشپزخانه توجه کنید تا بتوانید فضایی مدرن را در درون آشپزخانه خود ایجاد کنید.

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

برای طراحی آشپزخانه مدرن گزینه های زیادی وجود دارد. شما می توانید  آشپزخانه خود را با  صفحه کابینت، بک اسپلش، نورپردازی و کفپوش با عناصر کاربردی و زیبا طراحی کنید. برای دکور یک آشپزخانه مجلل و جذاب، استفاده از عناصری با رنگ آمیزی و بافت طبیعی را امتحان کنید. با ما همراه شوید و از طراحی معاصر آشپزخانه های زیر، ایده هایی زیبا و بی نظیر را برای دکور آشپزخانه های خود الگو برداری کنید.  

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن، کابینت هایی با رنگ تیره بسیار محبوب هستند. رنگ هایی با تن اسپرسو و مات، به کابینت ها روح و گرما می بخشند. اغلب در آشپزخانه های مدرن تضاد و کنتراست به وفور یافت می شود و این ویژگی منحصربه فرد بر زیبایی دکور آشپزخانه می افزاید.

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

در تصویر آشپزخانه ی بالا، استفاده از لوازم استیل سرد و خنک دکوراسیون مدرن را فریاد می زنند. استیل یک متریال عالی برای آشپزخانه به شمار می رود زیرا براحتی تمیز می شود. لوازم آشپزخانه استیل شامل شیرآلات، هود آشپزخانه، ظروف فلزی و حتی سینک ظرف شویی می شود. از آنجا که انواع مختلفی از محصولات استیل در بازار در دسترس هستند، شما می توانید بدون هیچ مشکلی از آنها در دکور آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

در طراحی های آشپزخانه مدرن اغلب از ترکیب چوب و استیل استفاده می شود. کابینت، جزیره و حتی صندلی های چوبی گرما، آرامش و انرژی را به آشپزخانه می آورند. تضاد بین کفپوش و کابینت های تیره آشپزخانه مدرن با صفحه کابینت و بک اسپلش سنگی سفید بر زیبایی این آشپزخانه ی مدرن افزوده است.

 

کانتر مرمر

 

صفحات کابینت سنگ مرمر سفید، مرسوم اما بی نظیر هستند. سنگ مرمر اغلب دارای چرخش های خاکستری با الگوی طبیعی است که در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و معاصر با عناصر استیل ضدزنگ همراه است. سطوح سنگ مرمر متخلخل است، بنابراین برای جلوگیری از لکه ها بر روی کانتر،  بلافاصله بعد از ریختن مواد آن را تمیز کنید و مواد غذایی را به طور مستقیم بر روی آشپزخانه برش ندهید.

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

یکی دیگر از روند های محبوب طراحی مدرن، استفاده از کابینت هایی با رنگ های گرم و پویا است. در دکور آشپزخانه های مدرن، در کنار رنگ های گرم از رنگ های خنثی استفاده کنید تا فضای خسته کننده نباشند. در طراحی مدرن ترکیب رنگ های  نارنجی ، سبز زمرد، آبی مایل به سبزو رنگ آبی با  لوازم استیل براق و صفحه کابینت سنگی زیبا و سحر انگیز است.

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

این آشپزخانه زیبا بدون بک اسپلش و دیوار مرمر پشت اجاق گاز کامل نمی شود. رگه های نقره ای خاکستری کانترتاپ و بک اسپلش مرمر با هود و وسایل استیل ترکیبی شگفت انگیز به وجود آورده و صندلی های سبز به این فضای خنثی جان و روح تازه ای بخشیده اند.

 

طراحی آشپزخانه های مدرن

 

طراح از بک اسپلش با کاشی های موزاییک رنگارنگ در دکوراسیون این آشپزخانه مدرن بهره برده است. فرقی نمی کند که چه نوع طراحی با سبک و رنگ آمیزی انتخاب می کنید، کاشی های موزاییک یک راه حل کاربردی و ساده برای اتصال عناصر آشپزخانه (مانند فرش، صندلی و حوله) به یک طراحی آشپزخانه مدرن خنثی هستند.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا