انواع مدل های جدید و برتر صندلی اپن آشپزخانه

صندلی های اپن مدرن بسیار کاربردی هستند و جلوه ای ویژه به زیبایی آشپزخانه می بخشند. امروزه طیف گسترده ای از صندلی های اپن در اشکال، رنگ و سبک های مختلف در بازار وجود دارند و هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند. فرقی نمی کند آشپزخانه شما بزرگ باشد یا کوچک ولی وجود آنها ضروری به نظر می رسد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اپن از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا دکوراسیون این آشپزخانه ها مانند دکوراسیون داخلی پذیرایی قابل مشاهده است و تاثیر زیادی بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل می گذارد. پس بهتر است در انتخاب طرح و رنگ صندلی اپن حساسیت بیشتری به خرج دهید تا بتوانید زیبایی و جذابیت اپن آشپزخانه خود را دوچندان کنید.

 

 

مدل صندلی جزیره بار راحت ترین حالت صندلی برای نشستن سریع و سریع غذا خوردن در آشپزخانه می باشد. این مدل صندلی های بلند و منحصر به فرد بسیار متنوع هستند. در این مطلب ما می خواهیم شما را با انواع مدل های مدرن و برتر صندلی اپن آشپزخانه آشنا کنیم، با ما پایان مطلب در ایلکا  همراه شوید.

 

4 مدل از بهترین صندلی جزیره ای اپن آشپزخانه

 

1- صندلی اپن چوبی ساده

 

مدل صندلی برای جزیره

 

ترکیب صندلی های بار چوبی ساده با کانتر چوبی جزیره بسیار زیبا و دیدنی است و شامل محبوب ترین انتخاب در مورد صندلی های اپن مرسوم و مد روز می باشد. شکل و اندازه این افزودنی براق به اندازه جزیره آشپزخانه و نظر خانواده شما بستگی دارد. صندلی های بار کوچک فضای کمی را اشغال می کنند و یک گزینه خوب برای زوج هایی هستند که به دنبال وسایل ساده و صمیمی هستند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این مدل صندلی برای جزیره باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شده است.

کانترهای چوبی، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد. اگر شما عاشق زیبایی های طبیعی هستید و قصد استفاده از یک متریال طبیعی برای اپن و صفحه کابینت آشپزخانه خود دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه چوب می باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: انواع متریال برای صفحه کابینت و اپن آشپزخانه

 

2- صندلی اپن جزیره با طراحی خلاقانه

 

صندلی اپن جزیره

 

امروزه دیگر طراحان برای ساخت صندلی برای اپن جزیره، خود را به اشکال هندسی معمول محدود نمی کنند و از طراحی های خلاقانه مانند اشکال خمیده استفاده می کنند. مطمئناً ساخت این مدل صندلی ها به کار و تلاش بیشتری نیاز دارد اما نتیجه نهایی آن واقعا ارزشمند است. در تصویر بالا نمونه ای زیبا از این مدل صندلی بار می بینید که انتخابی مناسب برای آشپزخانه های کوچک معاصر می باشد. ترکیب این صندلی های مدرن با جزیره شیک و آویزهای زیبای بالای جزیره، جلوه ای خیره کننده به دکوراسیون آشپزخانه بخشیده است.

 

3-بهترین صندلی اپن کوچک تا بزرگ

 

بهترین صندلی اپن

 

برخی افراد تصور می کنند که صندلی برای جزیره آشپزخانه تنها در آشپزخانه های بزرگ کاربرد دارند و استفاده از آنها در اشپزخانه های کوچک اصلا مناسب نیست. باید بگوییم که انها کاملا اشتباه می کنند. در حقیقت انواع صندلی جزیره با وجود اینکه بر زرق و برق دکوراسیون آشپزخانه می افزایند، ولی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. امروزه در آپارتمان کوچک شهری که هر اینچ از فضای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و جا برای سرویس ناهار خوری نیست، افراد می توانند با قرار دادن این صندلی ها در زیر اپن جزیره فضایی عالی برای غذا خوری، دورهمی های دوستانه و خانوادگی ایجاد کنند. تنها کافیست امتحان کنید تا به مزایای آن پی ببرید. در آشپزخانه بالا، طراح با قرار دادن دو صندلی بار مدرن و شیک بر زیر کانتر جزیره یک فضای کوچک ولی ایده آل برای غذا خوری ایجاد کرده است.

اگر این مدل دکوراسیون را برای آشپزخانه ی خود در نظر گرفتید، نورپردازی بالای جزیره را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد.

 

4-صندلی برای جزیره آشپزخانه

 

صندلی برای جزیره آشپزخانه

 

این روزها در بسیاری از خانه ها به جای میز غذاخوری از جزیره آشپزخانه استفاده می کنند. صندلی های اپن براحتی در زیر جزیره قرار می گیرند و بر زیبایی فضا می افزایند. البته کانتر جزیره علاوه بر میز غذاخوری دارای کاربردهای متعدد دیگری نیز است. در برخی موارد سینک و گاز بر روی کانتر قرار می گیرد. از کانتر اپن جزیره برای امور آشپزی و در بسیاری از موارد، به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده می شود. فراموش نکنید در اپن جزیره آشپزخانه کانتر حرف اول و آخر را می زند و به عنوان پخش اصلی آشپزخانه از آن یاد می شود و برای ساخت آنها از متریال های متنوعی نظیر بتن، چوب، سنگ طبیعی، کورین ، کوارتز، فلز و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر بالا گویای این موضوع است. جزیره این آشپزخانه مدرن به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر اینکه سینک ظرف شویی بر روی آن قرار گرفته است، به عنوان میز غذا خوری نیز استفاده می شود. طراحی زیبا و رنگ خاکستری این صندلی های زیبا با تم خنثی آشپزخانه همخوانی دارد و باعث زیبایی بیشتر آشپزخانه شده است. 

در ادامه شما را به دیدن مدلهای دیگر صندلی آشپزخانه دعوت می کنم.

 

مدل صندلی جزیره

 

 

صندلی اپن

 

 

صندلی جزیره ای

 

 

مدل صندلی برای جزیره

 

 

صندلی برای اپن جزیره

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا