آشپزخانه هایی زیبا و راحت به سبک روستیک مدرن

اگرچه دیدن آشپزخانه های مدرن روستیک بسیار نادر خواهد بود اما آنها وجود دارند! اگر شما نیز به استفاده از متریال چوب در دکوراسیون آشپزخانه خود علاقه داشته باشید ، مطمئناً آشپزخانه های زیر را دوست خواهید داشت.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

روستیک که با نام روستایی به روز شده نیز شناخته می شود از سبک های دکوراسیون آشپزخانه است که در بین مردمان اروپا از محبوبیت زیادی برخوردار است. نور، هندسه سنتی و مواد طبیعی از عناصر اصلی این سبک از آشپزخانه می باشد. استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون اشپزخانه بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین در دکوراسیون آشپزخانه روستیک، استفاده از چوب های طبیعی با رنگ های تیره بسیار مرسوم است. زیرا به دنج تر شدن فضاهای داخلی به خصوص آشپزخانه کمک می کند. در ادامه مطلب با ایلکا همراه شوید تا ضمن آشنایی بیشتر با این سبک از دکوراسیون، از دیدن آشپزخانه های راحت و زیبای روستیک مدرن نیز لذت ببرید.

 

8 مدل آشپزخانه ی زیبا به سبک روستیک مدرن

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

ترکیب هماهنگ بین کابینت های چوبی با کفپوش خاکستری در این آشپزخانه بسیار جذاب و دیدنی است.  همچنین وجود عناصر دیگری مانند چراغ های آویز فولادی بالای اپن جزیره نیز باعث شده است تا فضا دوست داشتنی و صمیمی تر به نظر برسد. همانطور که قبلا بیان کردیم، نورپردازی از ویژگی های مهم سبک روستیک مدرن محسوب می شود. منظور از نورپردازی در این فضا، صرفا استفاده از لوسترها و چراغ های خیلی گرانقیمت و فانتزی نیست بلکه منظور، بکارگیری یک نورپردازی صحیح و مناسب در آشپزخانه است که با طراحی داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد و به زیبایی و وقار آشپزخانه بیافزاید.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

این چهره ی جدید بازسازی یک آشپزخانه قدیمی است که معماری، نورپردازی و لوازم جانبی در دکوراسیون آن ترکیب جذاب از سبک روستیک و در عین حال مدرن صنعتی می باشد. کانتر آشپزخانه سنگی، کابینت های چوبی و آویزهای شیشه ای متفاوت از مشخصه های بارز این سبک از دکوراسیون آشپزخانه روستیک مدرن  به شمار می آید.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

آشپزخانه بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون روستیک مدرن را نشان می دهد. در این آشپزخانه طراح علاوه بر استفاده از چوب، از آجر نیز برای دیوارها استفاده کرده است. البته این یک ایده ی عالیست چراکه به خوبی احساس طبیعت روستا را به این فضا می آورد.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

در این تصویر مشاهده می کنید که چگونه سقف و کفپوش چوبی توانسته است سبک روستیک را به فضای مدرن آشپزخانه القا کند. در مقابل دیوار سنگی، کابینت ها و کانتر سفید آشپزخانه قرار دارد که ترکیب آنها در کنار هم زیبا و بسیار چشمگیر است.

 

این مطلب را نیز از دست ندهید: معجزه رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه

 

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

شاید در نگاه اول، دکوراسیون این آشپزخانه مدرن به نظر برسد ولی اگر خوب دقت کنید به خوبی می توانید ویژگی های سبک روستیک را نیز در این فضا ببنید. عناصری نظیر پنجره های بزرگ، آویزهای فلزی و کفپوش چوبی به شما ثابت می کنند که این آشپزخانه به سبک روستیک مدرن دکور شده است.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

این آشپزخانه زیبا با دیوارپوش چوب بلوط، فضایی جذاب از سبک روستیک مدرن را به تصویر می کشد که دارای یک جزیره بزرگ است. مطمئنا شما نیز همانند ما عاشق ترکیب رنگ سفید و چوبی این آشپزخانه شده اید! لامپ های ال ای دی و آویزهای فلزی – شیشه ای، اجرای یک نورپردازی مدرن و پیشرفته را نشان می دهد.

همچنین صندلی های بار فلزی بهترین انتخاب برای کانتر سفید جزیره می باشند. این صندلی ها به خوبی در زیر جزیره قرار می گیرند و بر زیبایی فضای روستیک آشپزخانه شما می افزایند. البته به یاد داشته باشید که کانتر جزیره علاوه بر میز غذاخوری دارای کاربردهای متعدد دیگری نیز است. از کانتر اپن جزیره برای امور آشپزی و در بسیاری از موارد، به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده می شود. فراموش نکنید در اپن جزیره آشپزخانه کانتر حرف اول و آخر را می زند و به عنوان پخش اصلی آشپزخانه از آن یاد می شود و برای ساخت آنها از متریال های متنوعی نظیر بتن، چوب، سنگ طبیعی، کورین، کوارتز، فلز و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

این مدل آشپزخانه روستیک باب میل افرادی است که علاقه زیادی به سنگ و چوب دارند. زیرا ویژگی های روستایی این آشپزخانه به همان اندازه دوست داشتنی است که ترکیب چوب و سنگ می تواند جذابیتی خیره کننده داشته باشد. همچنین می توانید ببینید که طراح  از چراغ های آویز زیبا در بالای جزیره آشپزخانه استفاده کرده است.

تا همین اواخر، طراحان استفاده از متریال چوب را در فضاهایی که رطوبت بالایی دارند مانند آشپزخانه و حمام را مناسب نمی دانستند. اما امروزه با توجه به نوع چوب انتخابی و سیلر دیگر لازم نیست نگران باشید و می توانید از زیبایی و گرمای کانترهای چوبی در آشپزخانه خود لذت ببرید. ظاهر زیبا و شخصیت دادن به فضای داخلی آشپزخانه از مهم ترین ویژگی کانتر چوبی جزیره به شمار می رود.

 

آشپزخانه هایی به سبک روستیک

 

اگر دوست دارید تا از کاشی های براق برای دیوارپوش آشپزخانه روستیک خود استفاده کنید ولی دچار تردید شده اید، باید بگوییم که نگران نباشید زیرا دیوارپوش براق هیچ منافاتی با سبک روستیک ندارد و صد البته ترکیب آنها با کابینت های چوبی نیز می تواند چشمگیر به نظر برسد.

به یاد داشته باشید استفاده از یک متریال مناسب و جذاب بک اسپلش در دکوراسیون آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند. بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه خود، دیوار ها را فراموش نکنید و از آنها در جهت دکوراسیون مدرن وشیک بهترین استفاده را ببرید. انتخاب بک اسپلشی با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای آشپزخانه شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با بک اسپلش، جذاب و ایده آل می شود.

 

این مطلب را بخوانید: جذاب ترین مدل های دیوارپوش آشپزخانه های لوکس و شیک

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا