سینک کورین چیست؟

سینک ظرفشویی آشپزخانه پر مصرف ترین وسیله آشپزخانه است. یک لحظه فکر کنید که چند بار در روز از سینک ظرفشویی فعلی خود استفاده می کنید؟ حالا این را با تعداد دفعات استفاده از اجاق گاز یا مایکروویو مقایسه کنید. بنابراین بهتر است سینکی را انتخاب کنید که دوام و استحکام زیادی داشته باشد و براحتی تمیز شود. امروزه سینک کورین بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارد و به دلیل ویژگیهای عالی و منحصربه فردش، گزینه ای مناسب برای سینک آشپزخانه می باشد. شاید بپرسید: سینک کورین چیست؟ سینک کورین چه مزایایی دارد؟ سینک کورین خوبه یا نه؟

 

 

سینک یکپارچه کورین

 

سینک کورین چیست؟

سینک کورین، محصولی از جنس سنگ مصنوعی کورین و 100٪ اکریلیک می باشد که قابلیت این را دارد تا جلوه ای لوکس و چشم نواز به فضای آشپزخانه ببخشد. سینک کورین همانند دیگر سینک های آشپزخانه به دو صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرد.

در هنگام خرید این شما هستید که تعیین می کنید سینک کورین چگونه بر روی کانتر آشپزخانه نصب شود. به طور معمول، سینک کورین روکار  با عرض 60 سانتی متر و سینک یکپارچه کورین توکار در عرض 50 الی 52 سانتی متر نصب می شود. سینک کورین توکار به صورت کاملا یکپارچه به سنگ اپن آشپزخانه متصل می شود و هیچ درزی میان اتصال سینک کورین و کانتر آشپزخانه کورین دیده نمی شود. این ویژگی باعث می شود تا دکوراسیون اشپزخانه به صورت خیره کنده ای زیبا به نظر برسد.

 

 

سینک کورین

 

سینک کورین خوبه؟

زیبایی، قابلیت یکپارچگی و اجرای بدون درز، دوام، مقاومت در برابر لکه و مراقبت آسان تنها بخشی از دلایلی است که نشان می دهد سینک کورین می تواند بهترین گزینه برای طراحی آشپزخانه شما می باشد. سینک یکپارچه کورین با تنوعی دلپذیر از رنگ و طرح مانع رشد کپک و میکروب می شود و به نوعی آنتی باکتریال محسوب می شود.

 شما می توانید سینک کورین خود را از بین مدل های پیش ساخته در رنگ ها ، اشکال و سبک های مختلف انتخاب کنید. برای اینکه بدانید سینک کورین خوبه یا نه، در ادامه مطلب زیر اطلاعات بیشتری در مورد مزایای سینک کورین در اختیار شما قرار می دهیم تا راحت تر و با اطمینان بیشتری سینک کورین را انتخاب کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: سینک روکار با سینک توکار چه تفاوت هایی با هم دارند؟

 

مزایای سینک کورین

 

 

سینک کورین خوبه؟

 

 

دوام و ماندگاری

دوام و ماندگاری از مهمترین مزایای سینک کورین به شمار می آید. اگرچه سینک کورین نیز می تواند خراشیده شود، اما در مقایسه با خراش های سینک گرانیتی یا استیل اصلا قابل توجه نیست. البته این خراش ها نیز قابل ترمیم است. در حقیقت این مدل سینک آشپزخانه نسبت به سینک های سرامیکی از سطح نرم تری برخوردار است و پس از طولانی مدت بر روی آن خش هایی بوجود می آید که خوشبختانه با صیقل و پولیش کاری ساده می توان آن را ترمیم کرد.

 

 

سینک کورین سفید

 

 

مقاوم در برابر ضربه، رطوبت و لکه

سینک کورین به دلیل ذات سخت مواد اولیه از مقاومت بالایی در برابر ضربه، رطوبت و لکه برخوردار است. بنابراین طراحان داخلی سینک کورین را برای خانواده های شلوغ و پر رفت و آمد پیشنهاد می دهند.

 

 

سینک کورین توکار

 

 

طیف وسیعی از رنگ و طرح های زیبا

همانطور که می دانید سنگ کورین یک سنگ مهندسی شده است که با تنوع زیاد رنگ و طرح تولید می شود. درنتیجه سینک های کورین در رنگ های مختلف یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند سینکی با رنگ متفاوت و خاص داشته باشند. شاید بتوان تنوع رنگ را مهمترین دلیل برای محبوبیت و انتخاب سینک کورین دانست. البته بهتر است سینکی را انتخاب کنید که با کابینت و کانتر اشپزخانه هماهنگی داشته باشد.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا