ترند های برتر رنگ سال 2021 در دکوراسیون آشپزخانه

در سال 2021 آشپزخانه چه رنگی مده؟ ترند های برتر رنگ سال 2021 در دکوراسیون آشپزخانه کدامند؟

برای بسیاری از افراد مهم است که دکوراسیون و رنگ آشپزخانه آنها مطابق به مد و ترند سال باشد. اگر شما هم از این افراد باشید مطمئنا می خواهید بدانید که در سال 2021 آشپزخانه چه رنگی مده! رنگ های خنثی به عنوان ترند رنگ سال 2021 یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند و با براحتی می توانید با ترکیب این رنگ‌ها و هر رنگ دیگر، دکوراسیونی زیبا و جدید در اشپزخانه خود ایجاد کنید. با ما در این مطلب از ایلکا همراه شوید و بهترین رنگ ها برای آشپزخانه در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

 

 

ترند رنگ اسال 2021 آشپزخانه

 

 

بهترین رنگ آشپزخانه 2021

قبل از هر انتخابی برای رنگ آشپزخانه جدید خود به این نکته توجه داشته باشید عواملی نظیر نوع سلیقه، نوع فضا و متراژ در رنگ انتخابی شما تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر آشپزخانه‌ای تاریک و کم نور دارید اصلا نباید سراغ رنگ‌های تیره بروید و بهتر است با انتخاب رنگ های روشن، فضای آشپزخانه خود را روشن، دلباز و بازتر نشان بدهید.

 

 

سفید، رنگ آشپزخانه 2021

 

 

سفید، رنگ آشپزخانه 2021

چندین سال است که رنگ سفید ترندی برتر در طراحی آشپزخانه به شمار می آید اما امسال رنگ سفید با سایه شیری محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. هیچ چیز مانند یک آشپزخانه‌ی کاملا سفید نیست، شاید رنگ سفید کسل کننده به نظر برسد ولی رنگ شیری آن تمام مزایای رنگ های روشن را با هم ترکیب می کند و در عین حال طراوت و اصالت را به فضای آشپزخانه شما می آورد. همچنین سفید یک رنگ خنثی و جهانی است و کاملاً در هر سبکی از کلاسیک و نئو کلاسیک گرفته تا مدرن و معاصر عالی به نظر می رسد.

 

آشپزخانه سفید

 

 آشپزخانه سفید شما را خسته نخواهد کرد زیرا شما می توانید براحتی با استفاده از لوازم جانبی رنگی مانند پرده شادی و هیجان را به اشپزخانه خود بیاورید. نمای سفید در طراحی - مانند بوم نقاشی است که می تواند هر تصویری را روی آن به تصویر بکشد. علاوه بر این ، سایه های روشن به دلیل توانایی در بزرگنمایی فضا، برای آشپزخانه های کوچک بهترین گزینه می باشند.

 

آشپزخانه سیاه

 

سیاه، ترند برتر آشپزخانه 2021

سیاه یک رنگ کلاسیک است و مهم نیست که چقدر عجیب به نظر برسد ولی رنگ سیاه نیز سایه های مختلفی دارد. در سال 2021، رنگ سیاه زغالی محبوبیت زیادی دارد. سطوح ذغالی لوکس از براقیت نرم برخوردار هستند اما مانند آینه براق نیستند. اگر آشپزخانه مشکی خود را آینه ای یا برعکس کاملاً مات کنید، می تواند کمی نمایشی به نظر برسد. در هر صورت، از 60٪ مجاز فراتر نروید و اتاق را منحصراً به رنگ مشکی درآورید.

 

سیاه رنگ سال 2021 برای آشپزخانه

 

ممکن است بگویید رنگ سیاه، درام است! البته که درسته و شما برای جلوگیری از درام می توانید از لوازم براق مانند یک لوستر بلوری، یک آینه یا دیوارپوش شیشه ای، صندلی های فلزی، کاشی های کف براق و ... استفاده کنید. اگرچه آشپزخانه سیاه انتخابی کاملا شجاعانه و ماجراجویانه است اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که این انتخاب، آشپزخانه شما را به یک اتاق تاریک تبدیل نکند. آشپزخانه سیاه و سفید می تواند راه حل شما باشد. کابینت های سفید با کانتر کورین مشکی، نه تنها کنتراستی جذاب و خیره کننده ایجاد می کنند بلکه باعث افزایش دید بصری نیز می شوند.

 

 

رنگ خاکستری آشپزخانه 2021

 

 

خاکستری، رنگ خاص آشپزخانه 2021

ر نگ خاکستری دیگر با ناراحتی و دلسردی همراه نیست. اکنون این یک رنگ جهانی جدید با سایه های جالب است و انتخابی عالی برای کابینت اشپزخانه، زیرا گرد و غبار روی آن عملاً دیده نمی شود. بسیار زیباست، اگر عمیق ترین سایه ها را انتخاب کنید: گرافیت، مرواریدی، نقره ای - چنین آشپزخانه هایی شگفت انگیز به نظر می رسند.

همانطور که می دانید رنگ خاکستری دارای تن های متفاوتیست که از تیره تا روشن درجه بندی می شود. تاثیر هر کدام از این تن ها بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه متفاوت و جذاب است. اگر به دنبال انرژی در آشپزخانه خود هستید بهتر است از تن های متضاد رنگ خاکستری استفاده کنید زیرا رنگ های متضاد انرژی را با خود به همراه می آورند. اما استفاده از تن های خاکستری هماهنگ، حس خوب ارامش را به فضا القا می کند.

 

آشپزخانه خاکستری ترند برتر سال 2021

 

 

طراحان خاکستری تیره را برای آشپزخانه های مدرن و برای اشپزخانه کلاسیک، خاکستری روشن را پیشنهاد می دهند. رنگ خاکستری برای افراد منزوی و آرامی مناسب است که روحیه ماجراجویی ندارند. ظرافت و اصالت را در اشپزخانه های خاکستری به روشنی مشاهده می کنید.

 

 

آشپزخانه بژ ترندبرتر سال 2021

 

 

بژ، رنگ آشپزخانه 2021

 رنگ بژ از ترندهای برتر اشپزخانه 2021 می باشد که زیبایی و ظرافت را در کنار هم دارد.  گرمای بژ باعث ایجاد دنجی فضا می شود و در آشپزخانه های به سبک مدرن به طور عجیبی سحرانگیز و تماشایی به نظر می رسد. رنگ بژ را پادشاه رنگ های خنثی می نامند پس در انتخاب آن تردید نداشته باشید. رنگ بژ به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و می تواند بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون اشپزخانه شما بیافزاید.

 

 

قهوه ای رنگ سال 2021 برای آشپزخانه

 

 

قهوه ای، رنگ گرم آشپزخانه 2021

قهوه ای راه حلی سنتی برای طراحی یک آشپزخانه کلاسیک می باشد. رنگ شکلات خوشمزه و چوب گران قیمت که ثبات و آرامش را در فضا ایجاد می کند. تناژ گسترده، ویژگی برتر رنگ قهوه ای محسوب می شود و صرف نظر از هر سایه ای، این رنگ تقریبا با هر رنگی ترکیب می شود. قهوه ای از رنگ های گروه گرم می باشد که گرمایی لذت بخش و دوست داشتنی به فضا القا می کند. کابینت های قهوه ای با سنگ اپن کوارتز سفید یا گرانیت نچرال تصویری زیبا خلق کرده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا