کابینت آشپزخانه سفید با طراحی مدل های جدید وشیک

کابینت آشپزخانه از انواع تجهیزاتی است که می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه، بیشتر افراد و مالکان خانه تمایل دارند تا با تعویض کابینت آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر داده و از کابینت های مدرن وشیک برای تزئین آشپزخانه ی جدید خود استفاده کنند. از آنجا که جنس و رنگ های کابینت های آشپزخانه بسیار متنوع است، معمارها و طراحان داخلی با توجه به سلیقه مشتری و فضای آشپزخانه، کابینت آشپزخانه را انتخاب می کنند.

 آشپزخانه یکی از بخش های مهم خانه است که باید به زیبایی آن بیشتر اهمیت بدهید و یکی از عناصر اصلی زیبایی آشپزخانه، مرتب بودن وسایل داخلی آن محسوب می شود پس برای اینکه یک آشپزخانه ای مرتب و زیبا داشته باشید باید به کابینت هایی با طرح و رنگ های زیبا فکر کنید تا علاوه بر اینکه به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خودکمک می کنید، آشپزخانه ای مرتب و تمیز نیز داشته باشید.

 

انواع کابینت آشپزخانه

 

استفاده از کابینت آشپزخانه سفید آن هم از نوع ساده، مدرن بودن دکوراسیون آشپزخانه شما را تضمین می کند. رنگ سفید در سبک مدرن و البته مینیمال جایگاه ویژه ای دارد. از ویژگی های مثبت کابینت آشپزخانه سفید این است که شما می توانید براحتی آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان مدرن بودن فضای آشپزخانه خود را حفظ کنید. رنگ سفید کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب است. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است ولی سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند.

کابینت آشپزخانه مهم ترین عنصری است که از نظر بصری و کارکردی نقش مهمی را در طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایفا می کند. هنگام طراحي و دکوراسیون آشپزخانه، مدل کابينت آشپزخانه يکي از مهم‌ترين چيزهايي است که بايد در نظر داشته باشيد و به یاد داشته باشید که فضاي کابينتي هميشه در اولويت اول قرار دارد. براي اين‌که بتوانید از بی نظمی و به هم ریختگی در آشپزخانه جلوگیری کنید، بايد براي آماده‌سازي غذا، قرار دادن ظروف آشپزي، و وسايل آشپزخانه فضاي کافي داشته باشيد. علاوه بر فضاي ذخيره‌سازي و صفحه روي کانتر آشپزخانه، دکوراسیون کلي آشپزخانه نيز تا حد زيادي به مدل کابينت و رنگ آن بستگی دارد.

همانطور که در مقالات پیشین گفته شد: انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. تنوع رنگ و طرح انواع مختلف متریال های صفحه کابینت آشپزخانه با هر نوع سبکی از دکوراسیون آشپزخانه امکان پذیر می باشد. امروزه متریال های مختلفی برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه در بازار موجود می باشد. سنگ مصنوعی کورین یکی از محبوبترین انواع متریال های صفحه کابینت آشپزخانه می باشد. اجرای کورین برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا سنگ کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. کورین بهترین سنگ از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است.

 

انتخاب مناسب کابینت آشپزخانه می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهد. به یاد داشته باشیدکه آشپزخانه یکی از بخش های مهم خانه است که باید به زیبایی آن بیشتر اهمیت داد و کابینت آشپزخانه یکی از عناصر اصلی زیبایی آشپزخانه محسوب می شود. انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت آشپزخانه، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید.

 

در ادامه مطلب به نمونه هایی از طراحی های مختلف کابینت آشپزخانه سفید در انواع دکوراسیون آشپزخانه با سبک های مختلف توجه کنید.

 

کابینت آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه سفید تصویر بالا به خوبی با فضای دکوراسیون مدرن آشپزخانه هماهنگ است. تم اصلی این آشپزخانه، سفید نقره ای می باشد. طراح با انتخاب لوازم جانبی استیل مانند یخچال، شیر آلات و ... فضای آشپزخانه را از حالت خنثی خارج کرده و روح تازه ای به این آشپزخانه مدرن و دلنشین دمیده است. صندلی های بار نقره ای با طراحی خاص در کنار جزیره و کانتر آشپزخانه سفید، زیبایی دکوراسیون این آشپزخانه مدرن را چند برابرکرده است. فراموش نکنید که کابینت ها منحصرا اجزایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه به شمار نمی آیند، بلکه شما باید به جزییات دیزاین کابینت ها نیز دقت کنید تا بتوانید دکوراسیونی متفاوت و ایده آل را در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید. در طراحی مدرن، طراحان توصیه می کنند آشپزخانه های خود را با کابینت های بلند و تا حد ممکن تا نزدیک سقف دکور کنید.

 

کابینت آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه بالا با کابینت های سفید و جزیره چوبی به سبک کلاسیک می باشد. آشپزخانه بالا به علت نصب کابینت های زیاد با طراحی ساده و زیبا، بسیار جادار می باشد. صندلی هاو سنگ کابینت سفید جزیره با رنگ بدنه ی جزیره و کفپوش آشپزخانه کنتراست متفاوت و جذابی را ایجاد کرده است. کفپوش چوبی آشپزخانه زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن باشد. بک اسپلش موزاییکی و رنگارنگ آشپزخانه، دکوراسیون این آشپزخانه را پر زرق برق و خیره کننده کرده است.

 

کابینت آشپزخانه

 

آشپزخانه بالا نمونه ای جذاب از دکوراسیون سیاه و سفید می باشد. کابینت  آشپزخانه سفید در مقابل بک اسپلش و کانتر آشپزخانه سیاه، تضادی جذاب وکنتراست خیره کننده ای را ایجاد کرده است. صفحات کابینت سیاه یک انتخاب جسورانه هستند و به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشند. به کار بردن رنگ های مشکی در آشپزخانه چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. این نوع دکوراسیون برای آشپزخانه های مدرن براق و پرزرق و برق بسیار مناسب است. اگر به طراحی کابینت آشپزخانه با دقت نگاه کنید، مطمئنا با ما هم عقیده خواهید بود که طراحی درهای کابینت بسیار زیبا و منحصربه فرد است.

 

کابینت ها منحصرا اجزایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه به شمار نمی آیند، بلکه شما باید به جزییات دیزاین کابینت ها نیز دقت کنید تا بتوانید دکوراسیونی متفاوت و ایده آل را در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید. کفپوش چوبی آشپزخانه زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن باشد. صفحات کابینت سیاه یک انتخاب جسورانه هستند و به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشند.

 

کابینت آشپزخانه

 

کابینت های بلند سفید یکدست با طراحی دستگیره های ساده با فضای دکوراسیون سنتی آشپزخانه هماهنگ است. به یاد داشته باشید آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. طراح این آشپزخانه نیز تلاش کرده تا با انتخاب وسایل استیل مانند یخچال و نصب بک اسپلش زیبا به رنگ سبز، فضای آشپزخانه را از حالت خنثی خارج کرده و احساس شادی و سرزندگی را به کاربر القا کند. علاوه براین کفپوش چوبی بر جذابیت دکوراسیون سنتی آشپزخانه افزوده است.

 

کابینت آشپزخانه

 

همانطور که قبلا گفتیم آشپزخانه های سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. تنوع رنگ در دکوراسیون فضای این آشپزخانه، آن را به یک آشپزخانه معاصر متفاوت و بی نظیر تبدیل کرده است. طراح در کنار رنگ های خنثی از رنگ های شاد استفاده کرده تا فضای آشپزخانه شاداب و پر از انرژی باشد. درب های شیشه ای کابینت آشپزخانه در طراحی معاصر آشپزخانه محبوبیت زیادی دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح از کابینت های سفید با درب های شیشه ای در دکوراسیون این آشپزخانه معاصر استفاده کرده است. مدل کابینت شیشه ای از انواع کابینت ها با طرح های لوکس و متفاوت است که شما می توانید با نصب این کابینت ها دکوراسیون زیبا و مدرنی را در فضای آشپزخانه معاصر خود بوجود آورید. اگر شما نیز مانند بیشتر افراد تمایل دارید که ظروف و وسایل لوکس و آنتیک خود را در دکوراسیون آشپزخانه خود به نمایش بگذارید بهتر است از کابینت های شیشه ای با شیشه شفاف استفاده کنید. این مدل کابینت ها فضای آشپزخانه را دلباز و روشن تر می کنند و برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک می توانند گزینه مناسبی باشند. کانتر و کفپوش چوبی در کنار کابینت های سفید بر جذابیت دکوراسیون این آشپزخانه شاد و رنگارنگ افزوده است.

 

کابینت آشپزخانه

 

آشپزخانه بالا، یک آشپزخانه کلاسیک بسیار جذاب است. تم اصلی آشپزخانه، سفید می باشد. طراح با انتخاب کابینت های بلند سفید، جزیره و صفحه کابینت تیره، آرامش را به این آشپزخانه زیبا آورده است کفپوش تیره آشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک به خوبی هماهنگ است. به یاد داشته باشید که صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود می تواند آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت اپن و صفحه کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز  افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است.

 مسلما نورپردازی مناسب به فضای آشپزخانه و اندازه، سبک و ظاهر آشپزخانه شما بستگی دارد. به عنوان مثال، آشپزخانه هایی با سقف بلند و دکوراسیون آشپزخانه با کانتر آشپزخانه و کفپوش تیره به نور بیشتری نیاز دارند. بنابراین طراح از لامپ های LED برای سقف آشپزخانه استفاده کرده است واز آنجا که سقف این آشپزخانه بلند است، طراح این آشپزخانه ی زیبا ترجیح داده است تا از آویز های بلند در بالای جزیره ی آشپزخانه استفاده کند. این نوع آویزها به تنهایی جذاب به نظر می رسند ولی در قالب چندتایی جذابیت بیشتری نیز پیدا می کنند.

  

آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. مدل کابینت شیشه ای از انواع کابینت ها با طرح های لوکس و متفاوت است که شما می توانید با نصب این کابینت ها دکوراسیون زیبا و مدرنی را در فضای آشپزخانه معاصر خود بوجود آورید. آشپزخانه هایی با سقف بلند و دکوراسیون آشپزخانه با کانتر آشپزخانه و کفپوش تیره به نور بیشتری نیاز دارند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا