اجرای کورین

اجرای کورین، یکی از خدمات بزرگ گروه تولیدی ایلکا می باشد. در واقع تمام تلاش گروه ایلکا در این سالها بر این بوده است تا کیفیت اجرای کورین را ارتقا بدهد و به کیفیتی مطلوب و مناسب برساند. گروه تولیدی ایلکا با استفاده از تجربیات خود در زمینه طراحی، عرضه صفحات کورین و اجرای کورین به صورت حرفه ای توانسته انواع طرح ها را در ابعاد و  فرم های مختلف اجرا و پیاده سازی کرده و نظرات مشتریان را به خود جلب کند.

کورین چیست؟

 

کورین

 

 کورین متریالی است که به سنگ مصنوعی مشهور است. ماده ی اصلی و تشکیل دهنده ی این متریال، آکرلیک پلیمر، آلومنیوم تری هیدرات، رنگ دانه های اضافی و سنگ معدن بوکسیت است که در ضخامت 6 ، 12و 19 میلی متر در سراسر دنیا تولید می شود. 

 سنگ کورین صفحات یکپارچه و بدون درز می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی در پروژه های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می شود و اجرای کورین در محیطهای بالینی از محبوبیت زیادی برخوردار است. مطمئنا تنها زیبایی چشم نواز سنگ های کورین باعث رغبت مشتریان به استفاده از آن و اجرای کورین در پروژه های صنعتی، تجاری و مسکونی مانند کانتر آشپزخانه، سرویس بهداشتی، نمای ساختمان و ... نشده است زیرا کورین علاوه بر زیبایی بی نظیر نسبت به دیگر متریال ها، دارای ویژگی های منحصربه فردی می باشد که سبب بی همتایی آن ها شده است.

ویژگی های مهم کورین

 

کورین

 

قابلیت فرم پذیری کورین از ویژگی منحصربه فرد این متریال است که می توان آن را تحت حرارت خم نمود. بنابراین شما بتوانید با اجرای کورین، محصولات فرم دار متنوعی را خلق نمایید.

سطح سنگ کورین لمینت ندارد و به همین دلیل در برابر خراش مقاوم است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند . کورین را می توان با مواد ضدعفونی کننده ی معمولی تمیز کرد، احتیاج به درز گیری سالیانه ندارد و در صورت آسیب دیدگی، می توان با سنباده و مواد پر کننده آن را ترمیم کرد. در کل کورین ماده ای بسیار مقاوم است و حدودا 20 تا 25 سال عمر مفید دارد.

کاربرد های کورین

امروزه از سنگ کورین بدلیل ویژگیهای خاص و منحصربه فرد در پروژه های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. در ادامه مطلب با نمونه هایی از اجرای کورین مانند سرویس بهداشتی، دیوار پوش ساختمان، کانتر آشپزخانه، کانتر پذیرش بیمارستان و... آشنا می شوید. پس با ما همراه شوید.

 

اجرای کورین در سرویس بهداشتی

 

اجرای کورین در سرویس بهداشتی

 

اجرای کورین بهترین دوست شما در طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی هستند. کاربرد کورین در سرویس بهداشتی و حمام بدلیل ویژگیهای منحصربه فرد و عملکرد عالی در بین طراحان و دکوراتورها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

سنگ مصنوعی کورین یکی از بهترین متریال ها جهت اجرا برای روشویی سرویس بهداشتی و سینک دستشویی  می باشد. طراحی حمام با اجرای کورین به عنوان سنگ روشویی کورین ، روشویی کورین ، سینک روشویی کورین ، دیوارپوش کورین و...نشان دهنده ی یک فرصت برای تحقق بخشیدن به سبک منحصر به فرد و رویایی شما است. متریال کورین دوام، زیبایی و ظرافت را به ایده های شما ارائه می دهد و شما می توانید با اعتماد کامل از انتخاب آن ها لذت ببرید.

اجرای کورین در کانتر پذیرش بیمارستان

 

اجرای کورین در کانتر پذیرش بیمارستان

 

طراحی قسمت پذیرش و یا کانتر پذیرش بیمارستان، کلینیک، آزمایشگاه و...در بدو ورود از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا پیدا کردن مسیر طبقات مورد نیاز از قسمت پذیرش بوده و افراد زیادی برای کسب اطلاعات به این قسمت مراجعه می کنند. یکی از بزرگترین مشتریان سنگ و اجرای کورین ، بیمارستان ها و سایر فضاهای درمانی هستند. دلیل این امر ویژگی های خاص و منحصر به فرد کورین است. در واقع اکثر طراحان و پیمانکاران بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و … سنگ کورین را برای کانتر پذیرش ، کف ، دیوارها و...انتخاب می کنند.

 ویژگی هایی منحصربه فرد کورین مانند آنتی باکتریال،  اجرای کورین بدون درز، مقاومت مناسب در برابر آب و مایعات، عدم وجود خط و خش و برطرف شدن خط و خش و … سبب اجرای کورین بر روی کانتر میزهای درمانگاهی و آزمایشگاهی شده است. عدم وجود خط و خش و برطرف شدن آن در فضاهای درمانی و آزمایشگاهی بسیار مهم است. چرا که این بخش ها، برای جمع شدن میکروب و باکتری و … بسیار مناسب است.

اجرای کورین در کانتر آشپزخانه

 

اجرای کورین در کانتر آشپزخانه

 

 اجرای کورین برای صفحه کابینت و کانترتاپ آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا صفحه کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. کورین بهترین سنگ  از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است. این سنگها تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارند.

اجرای کورین به عنوان دیوارپوش

 

اجرای کورین به عنوان دیوارپوش

 

یکی دیگر از کاربردهای سنگ کورین، اجرای کورین به عنوان دیوارپوش می باشد. راه حل دیوار پوش کورین ارائه دهنده طراحان زیبایی شناسی برتر همراه با انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان یک طراحی فوق العاده است. سنگ های کورین به دلیل سطح جامد، همگن و تنوع در رنگ قادر به ایجاد سطوح عمودی گسترده و براق با درزهای غیر قابل تشخیص هستند. علاوه بر این نورپردازی دیوار پوش های کورین بسیار چشمگیر و شگفت انگیز است .

همانطور که سنگ های کورین زیبایی و اصالت را به کانتر و صفحات میز آشپزخانه هدیه می دهند باعث زیبایی دیوارها و سطوح عمودی نیز می شوند. دیوار پوش های کورین ظرافت و پایداری را برای هر فضایی فراهم می کند و لمس آنها بی نظیر است. طراحان از دیوار پوش های کورین در سرویس بهداشتی، هال و نشیمن، آشپزخانه، راه پله ها، مراکز درمانی، پذیرش و ... استفاده می کنند.

اجرای کورین در نمای ساختمان

 

اجرای کورین در نمای ساختمان

 

اجرای کورین در طراحی هر یک از عناصر، شخصیت یک ماده، رنگ، تم و تابع باعث ایجاد فضا می شود. سنگ کورین به عنوان یک متریال زیبا و شگفت انگیز برای نمای انواع ساختمان ها چه اداری، تجاری و یا مسکونی در هر نوع محیط و آب و هوایی در جهت تسهیل زندگی کسانی که از پتانسیل منحصر به فرد خود استفاده می کنند و از آن لذت می برند، عالی به نظر می رسد.

اجرای سنگ کورین ثابت می کند که یک راه حل ارزشمند برای نمای ساختمان از بسیاری جهات، از قابلیت انعطاف پذیری طراحی تا قابلیت دراز مدت است. نمای ساختمان کورین کاملا همگن و غیر متخلخل بوده و تمیز کردن و نگهداری از آن نیز آسان است. کورین در برابر نقاشی های دیواری، uv و شرایط آب و هوایی و هر گونه صدمه و آسیبی مقاوم و قابل تعمیر است. علاوه بر این بدلیل سبکی وزن و کارآیی منحصربه فرد، مزیت بیشتری برای ساخت و نصب دارد.

اجرای کورین در دکوراسیون اداری

 

اجرای کورین در دکوراسیون اداری

 

در سال های اخیر طراحی مبلمان اداری دستخوش تغییرات زیادی شده است که بارزترین این تغییرات گرایش به سادگی و استفاده از فرم ها و برش های منظم و مواد ساده بوده و دلیل اصلی آن نیز تغییر سبک زندگی و نگرش به محیط اطراف در بین کاربران می باشد. صفحات جامد کورین به دلیل ویژگیهای خاص و منحصر به فرد به سرعت به محبوب ترین گزینه برای طراحی و دکوراسیون اداری مدرن و شیک تبدیل شده است.

طراحی و اجرای کورین نشان دهنده ی یک فرصت طلایی برای طراحان و دکوراتورهای اداری در تحقق بخشیدن به دکوراسیون و طراحی اداری با سبک های منحصر به فرد، شیک و رویایی می باشد. متریال کورین دوام، زیبایی و ظرافت را به ایده های شما ارائه می دهد و شما می توانید با اعتماد کامل از انتخاب آن ها در طراحی اتاق کار اداری کوچک و بزرگ لذت ببرید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا