کانتر پذیرش بیمارستان از جنس کورین

طراحی قسمت پذیرش و یا کانتر پذیرش بیمارستان ها،کلینیک ها، آزمایشگاه و...در بدو ورود از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا پیدا کردن مسیر طبقات مورد نیاز از قسمت پذیرش بوده و افراد زیادی برای کسب اطلاعات به این قسمت مراجعه می کنند. یکی از بزرگترین مشتریان متریال کورین ، بیمارستان ها و سایر فضاهای درمانی هستند. دلیل این امر ویژگی های خاص و منحصر به فرد سنگ کورین است. در واقع اکثر طراحان و پیمانکاران بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و … سنگ کورین را برای کانتر پذیرش ، کف ، دیوارها و...انتخاب می کنند. زیرا مراکز درمانی و بهداشتی و آزمایشگاهی یکی از حساس ترین فضاهای عمومی هستند و در آنجا رعایت بهداشت عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مسئولیت اجتماعی کارفرمایان و فعالان در این فضاها ایجاب می کند تا بیشترین توجه به موضوع سلامت در این محیط ها صورت گیرد. ویژگی هایی منحصربه فرد آنتی باکتریال بودن کورین، اجرای بدون درز کورین و پوشاندن اتصالات، مقاومت مناسب در برابر آب و مایعات، عدم وجود خط و خش و برطرف شدن خط و خش و … سبب استفاده از کورین برای صفحات میزهای درمانگاهی و آزمایشگاهی شده است. عدم وجود خط و خش و برطرف شدن آن در فضاهای درمانی و آزمایشگاهی بسیار مهم است. چرا که این بخش ها، برای جمع شدن میکروب و باکتری و … بسیار مناسب است.

علاوه بر این قابلیت شست و شوی سنگهای کورین باعث می شود تا بتوان به راحتی اقدام به شستشوی آنها نمود. کانترهای پرستاری و پذیرش بیمارستان ها از جمله قسمتهای بسیار حساس بیمارستان به حساب می آیند. روزانه افراد مختلفی به این بخش ها مراجعه می کنند که انواع آلودگی ها را همراه با خود به این محیط ها منتقل می کنند. بنابراین این کانترها و میزهای بخش پرستاری نیاز به مراقبت دایم داشته و شستشو و ضد عفونی آنها از جمله فعالیت های مداوم می باشد که در بیمارستانها به طور مرتب و در چندین نوبت صورت می گیرد.  بنابرابن باید مواد بکارگرفته شده در میزهای پرستاری از مقاومت بالایی در برابر شستشو و مواد ضدعفونی کننده برخوردار باشند.

بنابراین می توان گفت کورین، یکی از بهترین متریال های مورد استفاده برای فضاهای آزمایشگاهی و درمانی است. گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی فعالیت دارد. شرکت تولیدی ایلکا توانسته در جهت خدمت به مشتریان خود، کانترهای جذاب و کاربردی با استفاده از انواع سنگ های کورین تولید کند. شما نیز اگر قصد مشاوره و اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

کانتر بیمارستان

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا