اجرای صفحات کورین و کوارتز در آشپزخانه

یکی از مهم ترین ویژگیهای آشپزخانه، دکوراسیون و دیزاین آن می باشد. مسلما یکی از بزرگترین تصمیم گیری ها در زمان طراحی آشپزخانه، انتخاب نوع و جنس کابینت ها و کانترتاپ آشپزخانه می باشد. طراحی کابینت ها در آشپزخانه ای ایده آل و انتخاب کانترتاپ می تواند چالش برانگیز باشد. طیف گسترده ای از مواد متنوع با قیمت های مختلف برای کابینت آشپزخانه در بازار وجود دارد ، با کمی تحقیق، شما می توانید با یک انتخاب درست آشپزخانه خود را با کابینت های شیک و کارامد طراحی کنید. امروزه استفاده از سنگ های طبیعی و مصنوعی مانندسنگ کورین و کوارتز یکی از بهترین و مناسب ترین متریال ها در فضای آشپزخانه می باشد و نظر بسیاری از آرشیتکت ها و طراحان را برای اجرای کورین و اجرای سنگ کوارتز در صفحات کابینت و کانترتاپ آشپزخانه را به خود جلب می کند. مطمئنا تنها زیبایی چشم نواز سنگ های کورین و کوارتز باعث رغبت مشتریان به استفاده و اجرای سنگ کورین و کوارتز در کانترتاپ آشپزخانه، کابینت روشویی و سرویس بهداشتی نشده است زیرا کوارتز وسنگ کورین علاوه بر زیبایی بی نظیر نسبت به دیگر متریال ها، دارای ویژگی های منحصربفردی هستندکه سبب بی همتایی آن ها شده است.

سطح رویی کابینت آشپزخانه

کابینت بزرگ در دکوراسیون آشپزخانه فضای خوبی را برای انجام آشپزی در اختیار شما قرار می دهد. سطح اپن آشپزخانه با ابعاد بزرگ و با رنگ روشن تاثیر فیزیکی بر دکوراسیون آشپزخانه می گذارد به طوریکه حتی اگر بر روی آن وسایل مختلفی قرار داشته باشد، فضا را کاملا مرتب نشان می دهد. اجرای سنگ کوارتز و اجرای صفحات کورین برای سطح رویه کابینت و کانترتاپ آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا متریال های سنگ کوارتز و کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارند. سنگ های کورین و کوارتز از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فردسنگ کورین و سنگ کوارتزاست. این سنگها تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارند.

کانتر تاپ آشپزخانه

کانترتاپ آشپزخانه در تماس مستقیم با آب و مواد غذایی است، بنابراین باید کیفیت متریالی که قرار است بر کانترتاپ قرار داده شود، مورد توجه قرار بگیرد.سنگ کوارتز یکی از متریال هایی است که هر طراحی رویای کارکردن با آن را دارد. سنگ کوارتز با استفاده از سنگ طبیعی ساخته شده بنابراین می‌تواند جذابیت‌های طبیعی متریال هایی چون گرانیت یا مرمر را تداعی کند. اجرای کوارتز و اجرای سنگ کورین برای کانترتاپ آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. صفحات سنگ کوارتزسایلستون دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متمایزی هستند. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن از لحاظ تکنولوژی و مکانیکی ساخته شده است، میزان جذب رطوبت آن نزدیک به صفر است و مقاومت بالایی در برابر لک، خش و ضربه دارد. سنگ کوارتز سایلستون با بیش از هفتاد رنگ و طرح مختلف در سه نوع بافت متفاوت تولید می شود. این زیبایی و دوام مطمئنا با هزینه کم به دست نمی‌آید. سنگ کوارتز به طور کلی نسبت به سنگ طبیعی یا مصنوعی قیمت گران تری دارد. سنگ مصنوعی کورین با نام تجاری استارون دوام و استحکام بالایی دارد و مراقبت از آن آسان می باشد. سنگ های مصنوعی و طبیعی استارون و هانستون در رنگ های تیره و روشن نمی سوزند، تیره و کمرنگ نمی شوند و هیچ لکه و نقطه ای را روی خود نگه نمی دارند. سطح کورین لمینت ندارد و به همین دلیل در برابر خراش مقاوم است. به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند. بنابراین بیشتر طراحان اجرای سنگ کورین وسنگ کوارتز را برای رویه ی کابینت روشویی و کانتر تاپ آشپزخانه پیشنهاد می دهند.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانتر تاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا