طراحی دکوراسیون اداری مدرن و جدید

در سال های اخیر طراحی مبلمان اداری دستخوش تغییرات زیادی شده است که بارزترین این تغییرات گرایش به سادگی و استفاده از فرم ها و برش های منظم و مواد ساده بوده و دلیل اصلی آن نیز تغییر سبک زندگی و نگرش به محیط اطراف در بین کاربران می باشد. طبق نظرات کارشناسان سادگی محیط کاری کارمند و نبودن عناصر اضافه در فضا باعث بالا رفتن سطح تمرکز کارکنان و در نتیجه افزایش راندمان کار می گردد. صفحات جامد کورین به دلیل ویژگیهای خاص و منحصر به فرد به سرعت به محبوب ترین گزینه برای طراحی و دکوراسیون اداری مدرن و شیک تبدیل شده است.

چرا کورین متریالی مناسب برای دکوراسیون اداری می باشد؟

طراحی و اجرای کورین نشان دهنده ی یک فرصت طلایی برای طراحان و دکوراتورهای اداری در تحقق بخشیدن به دکوراسیون و طراحی اداری با سبک های منحصر به فرد، شیک و رویایی می باشد. متریال کورین دوام، زیبایی و ظرافت را به ایده های شما ارائه می دهد و شما می توانید با اعتماد کامل از انتخاب آن ها در طراحی اتاق کار اداری کوچک و بزرگ لذت ببرید.

ویژگی های مهم کورین

کورین متریالی است که بر روی سطوحی نظیر صفحه کابینت، کانتر، مبلمان، میز کار و ... استفاده می شود. تنوع طرح و رنگ یکی از مهم ترین ویژگیهای این متریال است. در واقع کورین یکی از متنوع ترین متریال های ساختمانی است. از طرفی شبیه MDF های گلس است و از طرف دیگر شبیه سنگ مرمر و ضعف های MDF و سنگ مرمر را ندارد. سنگ مصنوعی کورین قابلیت ضد لک دارد و یکپارچه بودن صفحات آن باعث می شود تا کل کار بدون درز انجام گیرد. سنگ کورین بدلیل اجرای بدون درز، یک متریال فوق العاده برای فضاهایی است که آب ریزی دارند.

 ویژگی های اصلی سنگ کورین شامل آنتی باکتریال، سطح غیر متخلخل، تنوع رنگ و مقاومت در برابر لکه است که تمیز کردن آن را آسان کرده است. قابلیت فرم پذیری کورین از دیگر ویژگی منحصربه فرد این متریال است که می توان آن را تحت حرارت خم نمود. این ویژگی سبب می شود شما بتوانید محصولات فرم دار متنوعی را با این متریال خلق نمایید.

از این رو کورین با توجه به ویژگیهای خاص و بی نظیرش متریالی مناسب برای تمام سطوح سرویس بهداشتی، سطوح آشپزخانه نظیر صفحه کابینت و کانتر، فضاهای بهداشتی و درمانی نظیر آزمایشگاه، فضاهای اداری نظیر کانتر و میز و ساخت مبلمان مدور و منحنی دار است.

مبلمان اداری کورین ترکیبی از طراحی بی نظیر، صاف، بدون درز و با دوام است و بدلیل گوشه های گرد و داخلی منحنی، تمیز کردن آنها سریع و آسان می باشد. ترکیبات به کار رفته در صفحات جامد کورین، مانع ایجاد خراش و مقاومت در برابر لکه می شود. همچنین این ترکیبات از ترک خوردگی و تغییر رنگ در دماهای شدید و نور خورشید صفحات کورین محافظت می کنند. به همین دلیل کورین در بین طراحان دکوراسیون مبلمان اداری بسیار محبوب است.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، سرویس بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای کورین دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

طراحی دکوراسین اداری با کورین

 

طراحی دکوراسین اداری با کورین

 

طراحی دکوراسین اداری با کورین

 

طراحی دکوراسین اداری با کورین

 

طراحی دکوراسین اداری با کورین

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا