سنگ کورین به عنوان دیوار پوش

مسلما هیچ یک از افراد نمی توانند تصور کنند که سنگ کورین علاوه بر شفافیت، دوام و راحتی دارای ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری چون شیار های موجی شکل ، سطوح بافتی، تنوع وسیع رنگ ها و جلوه های نورانی و درخشان  باشد.

 سنگ کورین کاربردهای مختلفی دارد. در مطالب پیشین ما کورین را به عنوان متریالی برای صفحه کابینت آشپزخانه، جزیره، کانتر و اپن آشپزخانه، کانتر پذیرش و … معرفی کردیم . اما باید بدانید که این متریال، دو کاربرد عمده دیگر نیز دارد. یک، ساخت محصولات دکوراتیو با کورین و دوم، دیوارپوش. محصولات دکوراتیو و لوکس نظیر میز، صندلی، عسلی و … هر چیز دیگری که فکرش را بکنید با کورین قابل اجراست. ولی امروز قصد داریم شما را با یکی از کاربردهای کورین که کمتر کسی از آن اطلاع دارد آشنا کنیم. یکی دیگر از کاربردهای سنگ کورین، اجرای کورین به عنوان دیوارپوش می باشد.

سنگ کورین معمولا در ضخامت های مختلف توسط شرکت ها تولید می شود. همانطور که ضحامت ۱۲ میل کورین برای صفحه کابینت و … مورد استفاده قرار می گیرد، ضخامت ۶ و ۸ میل کورین نیز برای دیوارپوش مورد استفاده است.

راه حل دیوار پوش کورین ارائه دهنده طراحان زیبایی شناسی برتر همراه با انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان یک طراحی فوق العاده است. سنگ های کورین به دلیل سطح جامد، همگن و تنوع در رنگ قادر به ایجاد سطوح عمودی گسترده و براق با درزهای غیر قابل تشخیص هستند. علاوه بر این نورپردازی دیوار پوش های کورین بسیار چشمگیر و شگفت انگیز است.

همانطور که سنگ های کورین زیبایی و اصالت را به کانتر و صفحات میز آشپزخانه هدیه می دهند باعث زیبایی دیوارها و سطوح عمودی نیز می شوند. دیوار پوش های کورین ظرافت و پایداری را برای هر فضایی فراهم می کند و لمس آنها بی نظیر است. طراحان از دیوار پوش های کورین در سرویس بهداشتی، هال و نشیمن، آشپزخانه، راه پله ها، مراکز درمانی، پذیرش و ... استفاده می کنند.

 از این گذشته شما می توانید با استفاده از تکنیک های مختلف و خلاقانه سطوح دیوار را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. پانل های جدید دیوار، پارتیشن ها و روکش های داخلی ایجاد شده با سنگ کورین ترکیبی ایده آل از قابلیت و زیبایی را ارائه می دهد.

شما نیز اگر قصد مشاوره و اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

 

 

   

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا