کاربرد کورین در سرویس بهداشتی

 صفحات کورین بهترین دوست شما در طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی هستند و بدلیل ویژگیهای منحصربه فرد و عملکرد عالی در زمینه سرویس بهداشتی مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

سنگ مصنوعی کورین یکی از بهترین متریال ها جهت اجرا برای روشویی سرویس بهداشتی و سینک دستشویی  می باشد. طراحی حمام با مشتقات سنگ کورین مانند  سنگ روشویی کورین ، روشویی کورین ، سینک روشویی کورین ، دیوارپوش کورین و...نشان دهنده ی یک فرصت برای تحقق بخشیدن به سبک منحصر به فرد و رویایی شما است. اجرای کورین دوام، زیبایی و ظرافت را به ایده های شما ارائه می دهد و شما می توانید با اعتماد کامل از انتخاب آن ها لذت ببرید.

 

 سنگ روشویی کورین

 

کابینت روشویی کورین قابلیت ضد لک دارد و یکپارچه بودن صفحات آن باعث می شود تا کل کار بدون درز انجام گیرد. سنگ کورین بدلیل اجرای بدون درز، یک متریال فوق العاده برای فضاهایی است که آب ریزی دارند. ویژگی های اصلی روشويي كورين شامل آنتی باکتریال، سطح غیر متخلخل، تنوع رنگ و مقاومت در برابر لکه است که تمیز کردن آن را آسان کرده است. در واقع این ویژگی منحصربه فرد کورین است که می توان آن را خم نمود. کورین فرم پذیر است و این ویژگی سبب می شود شما بتوانید محصولات فرم دار متنوعی را با این متریال خلق نمایید.  

 

روشویی کورینی

 

تمامی برندهای تولید کننده کورین، چه ایرانی و چه خارجی، کابینت روشویی و کاسه روشویی کورین را به عنوان یکی از مشتقات کورین، بصورت ویژه عرضه می کنند. سرویس بهداشتی ساخته شده با کورین علاوه بر زیبایی می توانند تا حدود زیادی به قوه ی تخیل و تصورات شما نزدیک باشند. سنگ کورین فرم پذیر و بسیار منعطف است. بنابراین شما می توانید محصولاتی چون کابینت روشویی و سینک دستشویی را در هر اندازه، شکل، سبک یا رنگ سفارش دهید و یا  از مجموعه گسترده ای از کابینت های روشویی کورین، کاسه روشویی و سینک کورین پیش ساخته انتخاب کنید. کابینت روشویی کورینی و سینک کورین ظاهری گرم و جذاب و کیفیتی عالی دارند. هم چنین می توانید از سطوح زیبای کورین به عنوان دیوار پوش در اطراف کابین دوش استفاده کنید.

 

کاسه روشویی کورین

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( کوارتز و کورین) و در زمینه ی کانتر تاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. چنانچه مایلید تا از متریال های روز دنیا در طراحی منزل و محل کار خود استفاده کنید، حتما با مشاورین گروه ایلکا در تماس باشید. 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا