جدیدترین مدل پردهای آشپزخانه 2020 -2021 [6 نکته مهم]

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه توجه ویژه ای به پرده ها می شود. زیرا پردهای آشپزخانه نه تنها به حفظ حریم خصوصی و به عنوان محافظ در برابر نور خورشید عمل می کنند بلکه در نقش دکوراتیو به زیبایی و جذابیت آشپزخانه می افزایند. گستردگی انواع پردهای آشپزخانه از نظر جنس، طرح، رنگ و سبک دست شما را برای انتخاب باز می گذارد ولی انتخاب درست و مناسب آن به دقت و حوصله بیشتری نیاز دارد. در ادامه این مطلب از ایلکا می خوانیم:

محبوبترین و بهترین مدل پرده آشپزخانه 2021 - 2020

پردهای آشپزخانه 2020-2021 چه رنگی هستند؟

در انتخاب مدل و رنگ پرده آشپزخانه این نکات مهم را در نظر بگیرید!

 

پردهای جدید آشپزخانه 2020-2021

 

 

محبوبترین و بهترین مدل پرده آشپزخانه 2021 - 2020

آشپزخانه مکانی است که روز همه خانواده ها در آنجا آغاز می شود و در شب تمام خانواده برای معاشرت و صرف غذا در کنار هم قرار می گیرند. تغییر دکوراسیون آشپزخانه بر اساس مد روز تاثیر بسزایی در روحیه افراد خانواده دارد و به زیبایی، راحتی و تمیزی فضا کمک می کند. به روز کردن پردهای آشپزخانه بر خلاف دیگر اسباب و وسایل مانند کابینت ها و کانتر آشپزخانه علاوه بر هزینه کم، آسانتر نیز انجام می شود. پرده ریلی و پرده آشپزخانه جدید پلیسه دار از محبوبترین و بهترین مدل پرده آشپزخانه است که در عین سادگی و ظرافت بسیار شیک به نظر می رسند. البته مدل پرده آشپزخانه راه راه وگل گلی نیز گزینه خوبی هستند. آنها با خود شادی و هیجان را به فضای آشپزخانه می آورند ولی همه آنها را نمی پسندند و کاملا سلیقه ای می باشد.در ادامه مطلب شما را با چند سبک مختلف از جدیدترین و شیک ترین مدل پردهای آشپزخانه آشنا می کنیم.

 

جدیترین مدل های پرده آشپزخانه

 

1-مدل پرده آشپزخانه به سبک مدرن

برای آشپزخانه های مدرن شما باید پرده هایی با مدل های لاکونیک ساده انتخاب کنید البته اگر پارچه انتخابی شما کمی براق باشد خیلی زیباتر به نظر می رسد. برای آشپزخانه های کوچک، پردهای مدرن آشپزخانه از جنس حریر با رنگ های روشن گزینه بهتری می باشند و علاوه بر ایجاد زیبایی دلفریب به بزرگنمایی فضا نیز کمک می کنند. مهم ترین ویژگی سبک مدرن سادگی ظاهری است و بهتر است پرده هایی را برای سبک مدرن آشپزخانه انتخاب کنید که طرح و نقش ساده ای دارند و همچنین از چوب پرده های ساده و بدون والان استفاده نمایید.

 

مدل پرده های جدید آشپزخانه کلاسیک

 

2-مدل پرده آشپزخانه به سبک کلاسیک

اگر آشپزخانه شما به سبک کلاسیک دکور شده است، انتخاب پرده کار سختی نیست. در برابر مبلمان گران قیمت ساخته شده از مواد طبیعی و سایه های گرم دیوارها، پرده های سنگین و ضخیم در سایه های بژ یا قهوه ای انتخاب مناسبی خواهند بود. توصیه می شود مدل های مونوفونیک یا پرده هایی با الگوی محدود را انتخاب کنید.

نکته:  جدیدترین مدل های پرده اشپزخانه کلاسیک دارای پارچه هایی زیبا و لوکس چند لایه هستند که با آویز و منگوله تزیین می شوند.

 

پرده آشپزخانه جدید شرقی

 

3-مدل پرده آشپزخانه به سبک شرقی

مدتی است که این مدل پرده آشپزخانه رواج پیدا کرده است. به سایه های طلایی و روشن، الگوهای مشخص و عناصر اضافی (برس ، حاشیه) توجه کنید.

 

مدل پرده های جدید اشپزخانه 2020

 

4-مدل پرده آشپزخانه به سبک پرووانس

ویژگی بارز فرانسوی "پروونس" استفاده از مواد طبیعی برای ایجاد مبلمان و وسایل دکوری است و به خصوص بافتهای پارچه ای ظریف و سبک می توانند فضای داخلی آشپزخانه را تکمیل و متنوع کنند. پرده های آشپزخانه به سبک پروونس باید در سایه های پاستلی انجام شود. به مدل هایی با طرح گل توجه کنید. همچنین در این سبک مدل پرده های اشپزخانه بسیار مهم است که از انتخاب پارچه های سنگین با جزئیات اضافی اجتناب کنید.

 

مدل پرده های جدید اشپزخانه  کانتری

 

5-مدل پرده آشپزخانه به سبک کانتری

در سبک کانتری انتخاب پارچه، به ویژه در مورد پرده، یکی از مهمترین عناصر تزیینی محسوب می شود. این سبک پرده کمی به مدل پرده پروونس شبیه است. در تصویر بالا به پرده ها در رنگ های روشن توجه کنید. همانطور که مشاهده می کنید پردها طراحی ساده ای ندارند و دارای الگوی چهار خانه ریز یا راه راه می باشند. همچنین در برخی از این مدل پرده ها  نقاشی هایی با موضوع روستایی (مزرعه) مانند سیب، گندم و حتی گیلاس نیز دیده می شود که زیبایی خاصی در فضا ایجاد می کنند.

 

جدیترین و زیباترین مدل پرده آشپزخانه مینیمالیسم

 

6-مدل پرده آشپزخانه به سبک مینیمالیستی

آشپزخانه به سبک مینیمالیسم به نور زیادی در فضا نیاز دارد بنابراین برای تزیین از پرده های توری نازک به رنگ شفاف و روشن با طراحی ساده و بدون هیچ وسیله تزیینی استفاده می شود. مدل پرده کرکره و کرکره غلطکی از دیگر پردهای آشپزخانه مینیمالیستی می باشند.

 

پردهای آشپزخانه 2020-2021 چه رنگی هستند؟

 

 

پرده آشپزخانه جدید 2020-2021

 

پردهای آشپزخانه به رنگ زرد

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای پردهای آشپزخانه زرد است. سایه آفتابی و شاد آن باعث بهبود روحیه می شود. آشپزخانه هایی که رنگ غالب دکوراسیون آن سفید و خاکستری است، با نصب پرده زرد، زیباتر و دلفریب تر به نظر می رسند.

 

جدیدترین مدل پرده آشپزخانه قرمز

 

پردهای آشپزخانه قرمز

پرده های قرمز به خصوص در آشپزخانه محبوب هستند. طراحان و متخصصین معتقدند که این رنگ به افزایش اشتها کمک می کند. در عین حال ، باید در انتخاب آن بیشتر مراقب باشید زیرا استفاده بیش از حد رنگ قرمز می تواند فضا را برای شما غیر قابل تحمل سازد.

 

جدیدترین مدل پرده مدرن سیاه و سفید

 

پرده های آشپزخانه سیاه و سفید

پرده های سیاه و سفید یک مدل کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد. اگر صاحب یک آشپزخانه کوچک هستید ، پرده های سفید با نقوش سیاه را انتخاب کنید. این سبک پرده با  افزایش دید بصری به بزرگنمایی فضا کمک می کند.

 

مدل جدید پرده اشپزخانه قهوه ای

 

پردهای آشپزخانه قهوه ای

پردهای آشپزخانه قهوه ای بیشتر برای آشپزخانه های کلاسیک و بزرگ پیشنهاد می شوند. گرما و زیبایی این رنگ به جذابیت فضای آشپزخانه کمک می کند. البته اگر آشپزخانه ای کوچک ولی با نورگیری عالی دارید، پرده قهوه ای می تواند زینت بخش آشپزخانه شما باشد.

 

مدل پرده آشپزخانه جدید خاکستری

 

پردهای آشپزخانه خاکستری

پردهای خاکستری در یک آشپزخانه به سبک مینیمالیسم عالی دیده می شوند. آنها ساده ، دوست داشتنی و شیک هستند و به شما این امکان را می دهند تا یک طراحی ظریف و زیبا در فضای اشپزخانه ایجاد کنید.

 

مدل پرده آشپزخانه جدید چند رنگی

 

پردهای آشپزخانه با ترکیب چند رنگ

آیا می خواهید پنجره آشپزخانه خود را با پرده را تزیین کنید؟ ما به شما مدل پردهایی با ترکیبی از دو یا چند سایه رنگ را پیشنهاد می دهیم. نکته اصلی که باید به یاد داشته باشید این قانون است: رنگ های گرم باید به طور انحصاری با رنگ های گرم و رنگ های سرد با رنگ های سرد ترکیب شوند.

 

پرده آشپزخانه مدل جدید به رنگ سبز

 

در انتخاب مدل و رنگ پرده آشپزخانه این نکات مهم را در نظر بگیرید!

 

  1. هنگام انتخاب پرده آشپزخانه بهتر است در کنار زیبایی به نکات مهم دیگری مانند هدف خرید، جنس پارچه و ابعاد آن توجه داشته باشید. به طور مثال اگر آشپزخانه شما نورگیر است و می خواهید نور کمتری وارد آن شود از پرده های ضخیم تر و اگر تمایل به ورود نور دارید از پرده های توری و رنگ روشن استفاده نمایید.
  2. با توجه به اینکه آشپزخانه با مواد غذایی و حرارت و چربی سر کار دارد بهتر است پرده ای برای آشپزخانه انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشد و کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین پرز ندهد.
  3. در انتخاب رنگ پرده آشپزخانه علاوه بر سلیقه شخصی باید نور خورشید را هم مد نظر داشته باشید و اگر تابش خیلی زیاد است بهتر است از پارچه های رنگ تیره یا ضخیم استفاده کنید تا میزان نور ورودی کنترل شود.
  4. انتخاب والان برای پرده آشپزخانه بستگی به سبک دکوراسیون آشپزخانه دارد. ولی به طور کلی هرچه پرده قسمت آشپزخانه ساده تر باشد، زیبایی فضا بیشتر خواهد بود. خصوصاً که پرده آشپزخانه باید زود به زود شسته شود و داشتن والان زحمت شستشو را دو برابر می کند.
  5. طرح و رنگ پرده آشپزخانه طوری باشد که با قسمت های مختلف و دکوراسیون آشپزخانه و وسایل داخل آن هماهنگی داشته باشد و حتی می توانید برای جذابیت بیشتر، پرده آشپزخانه را با رومیزی آشپزخانه و قسمت غذاخوری ست کنید.

 

نمونه های بیشتری از جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه 2020-2021 را با هم ببینیم!

 

پردهای مدرن آشپزخانه

 

مدل پرده آشپزخانه

 

شیک ترین مدل پردهای جدید آشپزخانه

 

پرده های جدید اشپزخانه 2020-2021

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا