10 مدل کابینت رنگ بژ شیک و مد روز برای دکوراسیون آشپزخانه

کابینت رنگ بژ، جادویی که می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را جذاب، متفاوت و دوست داشتنی جلوه بدهد. کابینت بژ در طراحی فضای داخلی آشپزخانه های مدرن و کلاسیک گزینه ای عالی و مناسب محسوب می شود و بیشتر به صورت ترکیب هایی زیبا مانند کابینت رنگ بژ و سفید، بژ و قهوه ای، کرم و بژ و... دیده می شود. با ما در این مطلب از ایلکا همراه شوید تا در مورد کابینت رنگ بژ ، ترکیب رنگ و ویژگیهای آن بیشتر بدانید و از دیدن ایده هایی زیبا و شیک از کابینت رنگ بژ در سبک های مختلف لذت ببرید.

 

کابینت رنگ بژ

 

کابینت رنگ بژ

امروزه طراحی رنگ مدرن چشمگیرترین روش تغییر ظاهر آشپزخانه به شمار می آید. اگر رنگ سفید و کرم را برای کابینت آشپزخانه خود مناسب نمی دانید و به دنبال رنگی گرم، ظریف و در عین حال خنثی هستید، کابینت رنگ بژ می تواند به خواسته ی شما نزدیک باشد. کابینت رنگ بژ به دلیل ویژگیهای منحصربه فرد، طرفداران زیادی دارد. ترکیب زیبا و عالی بژ با رنگ های گرم و سرد یک امتیاز محسوب می شود و شما می توانید از این ویژگی به بهترین شکل در طراحی داخلی آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

کابینت بژ

 

رنگدانه اضافی موجود در رنگ بژ باعث می شود که آثار چربی و خاک روی سطح کابینت بژ نسبت به  مدل کابینت سفید کمتر دیده شود و به همان نسبت نگهداری و تمیز کردن آن نیز راحت ترخواهد بود. کابینت بژ به خوبی با متریال چوب ست می شود و می توانند احساس گرما و صمیمیت چوب را تقویت و تکمیل کند.

 

کابینت های گلاس رنگ بژ

 

زیبایی و ظرافت رنگ بژ در انواع سبک های مختلف کابینت اشپزخانه بسیار چشمگیر و جذاب است. کابینت های گلاس رنگ بژ یکی از بهترین مدل های کابینت سبک مدرن می باشد که امروزه در طراحی داخلی محبوبیت زیادی دارد و گزینه ای عالی برای آشپزخانه کوچک و کم نور به حساب می آید. این مدل کابینت به دلیل درخشندگی و قدرت بالای بازتابش نور به بزرگنمایی و روشنی فضا بسیار کمک می کند.

 

کابینت رنگ بژ مات یا براق

 

کابینت ممبران رنگ بژ بیشتر در آشپزخانه های سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه رنگ بژ به دلیل خاصیت خنثی، فضای را دلباز، روشن و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهد ولی شما می توانید از این مدل کابینت در آشپزخانه بزرگ و پر نور نیز استفاده کنید.

 

کابینت ممبران رنگ بژ

 

کدام بهتر است، کابینت رنگ بژ مات یا براق؟

معمولا در هنگام سفارش کابینت رنگ بژ از شما سوال می کنند براق یا مات؟ برای پاسخ به این سوال باید در درجه اول متراژ و نور آشپزخانه خود و در درجه دوم سلیقه و نظر شخصی خودتان را در نظر بگیرید. طراحان داخلی بیشتر برای فضاهای بزرگ و روشن، کابینت بژ متالیک و مات را پیشنهاد می دهند و کابینت رنگ بژ براق که عموما از نوع کابینت های گلاس و ام دی اف می باشد را برای آشپزخانه های کوچک و تاریک مناسب می دانند. البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید که آثار لکه چربی، آب و دست بر روی کابینت رنگ بژ براق نسبت به مات واضح تر و به روشنی دیده می شود. بنابراین اگر خانواده ای شلوغ هستید،  فرزند کوچک دارید و یا به سرکار می روید و زمان کافی برای تمیز کردن آنها، حداقل هفته ای یک بار را ندارید، بهتر است کابینت رنگ بژ مات را انتخاب کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: ساده ترین روش برای تمیز کردن کابینت ام دی اف (6 نکته مهم)

 

ترکیب رنگ کابینت بژ ، رنگ بژ با چه رنگ هایی بهتر ترکیب می شود؟

 

 

کابینت رنگ بژ و سفید

 

کابینت رنگ بژ و سفید

کابینت رنگ بژ و سفید برای آشپزخانه های کوچک مناسب ترین گزینه می باشد. بهتر است از کابینت سفید های گلاس براق استفاده کنید زیرا نور بیشتری را بازتابش داده و فضا را بیش از انتظار شما بزرگ و دلباز نشان می دهد. اگر کابینت های سفید را در بالا و کابینت های تیره تر را در پایین قرار دهید، چشم ها بلافاصله به سمت سایه روشن تر کشیده می شوند و به نظر می رسد فضای آشپزخانه شما از فضای واقعی بزرگتر است. کابینت های دو رنگ راهی عالی برای ایجاد توهم فضا در آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند ولی اگر این مدل طراحی با سلیقه شما جور نیست، می توانید کابینت رنگ بژ خود را با کانتر آشپزخانه سفید ترکیب کنید.

 

کابینت رنگ بژ و کرم

 

کابینت رنگ کرم و بژ

کابینت رنگ کرم و بژ یکی از مدل های محبوب و پرفروش در بین مشتریان برای خانه های مدرن ایرانیست. ترکیب رنگ بژ با کرم نسبت به رنگ سفید، گرم و دوستانه تر دیده می شود و اصلا توی ذوق نمی زند. آنها به آسانی می توانند ظاهر ساده ترین آشپزخانه ها را زیبا و شیک جلوه بدهند و ضمن افزایش دید بصری، نمایی شیک و در عین حال آرامش بخش در فضا ایجاد کنند.

 

کابینت رنگ بژ و قهوه ای

 

کابینت رنگ بژ و قهوه ای

ترکیب رنگ‌ بژ و قهوه ای از زیباترین ترکیب رنگ ها است که ، طراحان آن برای دلباز نشون دادن آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب می دانند زیرا انتخاب چنین ترکیب رنگ زنده ای، تصویر منحصر به فردی در فضا ایجاد کرده و باعث افزایش گرما و صمیمیت محیط اشپزخانه می شود. این ترکیب رنگ در آشپزخانه مدرن و کلاسیک بسیار زیبا دیده می شود و انتخاب طراحی آن به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال می توانید برای سنگ کابینت رنگ بژ آشپزخانه خود، سنگ کورین یا گرانیت قهوه ای انتخاب کنید.

نکته: سنگ اپن کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد، از لحاظ زیبایی و استحکام در نوع خود بهترین است و مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن از ویژگیهای منحصر به فرد این سنگ مصنوعی به شمار می آید.

 

کابینت رنگ بژ و مشکی

 

کابینت رنگ بژ و مشکی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ لوکس و لاکچری برای کابینت های آشپزخانه خود هستید، ما به شما کابینت رنگ بژ و مشکی را پیشنهاد می دهیم. این ترکیب رنگ قابلیت این را دارد تا دکوراسیون آشپزخانه شما را متفاوت ودر عین حال شیک و دلنشین جلوه بدهد.

نکته: از آنجا که رنگ مشکی باعث تاریکی و کدر شدن فضا می شود بهتر است کابینت ها را به رنگ بژ و کانتر آشپزخانه را به رنگ مشکی انتخاب کنید. زیرا کابینت ها فضای زیادی از آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند و درنتیجه رنگ مشکی کانتر کمتر می تواند باعث دلگیری فضا شود.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا