جدیدترین مدل ها و ترکیب رنگ کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید برای آشپزخانه ای بزرگ و کوچک در سبک های مختلف مدرن یا کلاسیک یک انتخاب مناسب و ایده آل محسوب می شود. مهمترین ویژگی مدل کابینت ام دی اف سفید قابلیت بازتاب پذیری آن است. شاید بپرسید چرا کابینت ام دی اف سفید؟ زیبایی، دوام، تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب از ویژگیهای کابینت ام دی اف می باشد که آن را به محصولی محبوب و پر مصرف تبدیل کرده است. در این مطلب از ایلکا به بررسی بیشتر در مورد کابینت ام دی اف سفید و ترکیب ان با رنگ های مختلف می پردازیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

مدل کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید مات یا براق، کدام بهتر است؟

بهترین و زیباترین ترکیب رنگ کابینت mdf سفید

 

کابینت ام دی اف سفید

 

مدل کابینت ام دی اف سفید

برای آشپزخانه های تاریک و یا فضاهایی که نور طبیعی زیادی ندارند، کابینت ام دی اف سفید، گزینه ای ایده آل برای روشنایی فضا به حساب می آید. این رنگ کابینت همچنین با افزایش دید بصری باعث می شود تا فضاهای کوچک بزرگتر به نظر برسند. آشپزخانه های دکور شده با کابینت ام دی اف سفید بسیار روشن، زیبا و دلباز به نظر می رسند و در بین زنان خانه دار از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. با استفاده از این مدل کابینت و به طور کلی کابینت رنگ روشن ام دی اف، نمایی جذاب و شیک به آشپزخانه منزل خود ببخشید.

 

مدل کابینت ام دی اف سفید

 

قابلیت ابزار خوری و انعطاف پذیری مناسب از مهمترین و برجسته ترین ویژگی های کابینت ام دی اف سفید به شمار می آید و ما شاهد این مدل کابینت در سبک های مدرن و کلاسیک هستیم. ظرافت و خطوط ساده، تمیز و یکدست کابینت ام دی اف سفید مدرن جلوه ای شیک و دوست داشتنی به فضای آشپزخانه شما می بخشد. در مقابل کابینت سفید کلاسیک با قالب های تزیینی انتخابی عالی برای علاقه مندان به این سبک و فضاهای بزرگ و جادار می باشد.

 

کابینت ام دی اف سفید براق یا مات

 

کابینت ام دی اف سفید مات یا براق، کدام بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگویم که انتخاب نوع کابینت سفید مات یا براق علاوه بر سلیقه و نظر شخصی شما مقدار زیادی به ابعاد و نورگیری فضای آشپزخانه شما بستگی دارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم قابلیت بازتاب پذیری بالا از ویژگیهای کابینت سفید می باشد که صد البته این خاصیت در کابینت ام دی اف سفید براق به مراتب بیشتر است. کابینت سفید براق با انعکاس نور و ایجاد توهم فضایی به بزرگتر دیده شدن آشپزخانه کمک می کند از این رو همواره طراحان و متخصصین دکوراسیون داخلی این نوع کابینت را برای آشپزخانه های کوچک و با نورگیری ضعیف پیشنهاد می دهند تا فضا دلباز، روشنتر و مهمتر از همه بزرگتر از اندازه خود دیده شود.

 

کابینت ام دی اف سفید مات

 

کابینت ام دی اف سفید مات جلوه ای متفاوت و شیک به فضای آشپزخانه می بخشد که برای فضاهای بزرگ با نور کافی بسیار مناسب است. از ویژگیهای بارز کابینت سفید مات این است که آثار لکه آب، چربی و دست در آنها نسبت به کابینت های براق کمتر دیده می شود.

 

این مطلب را حتما بخوانید: ساده ترین روش برای تمیز کردن کابینت ام دی اف ( 6 نکته مهم )

 

بهترین و زیباترین ترکیب رنگ کابینت mdf سفید

 

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

در چند سال اخیر ترکیب سفید طوسی از ترکیب رنگ های زیبا و پر طرفدار در زمینه کابینت آشپزخانه و طراحی دکوراسیون داخلی بوده است. اگر دوست دارید فضای آشپزخانه تان آرام، روشن، دلباز و دلنشین باشد، کابینت سفید طوسی بهترین گزینه است و همه آنچه شما می خواهید را به شما می دهد. اگرچه این ترکیب رنگ  بیشتر در آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد اما درخشش و زیبایی آنها در آشپزخانه های کلاسیک و سنتی نیز شگفت انگیز است.

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی برای افرادی که به دنبال کابینتی لوکس، چشمگیر با زیبایی متفاوت هستند یک انتخاب عالی محسوب می شود. اگرچه سیاه و سفید هر دو از رنگ های خنثی به حساب می آیند ولی ترکیب آنها در دکوراسیون داخلی به خصوص در کابینت آشپزخانه شگفت انگیز است. کنتراست و تضاد این ترکیب به زیبایی و جذابیت هر آشپزخانه و با هر سبکی می افزاید و به دلیل ایجاد توهم فضایی باعث بزرگنمایی فضا نیز می شود. البته بهتر است برای آشپزخانه های کوچک رنگ سفید را در طراحی کابینت سفید مشکی به عنوان رنگ غالب در نظر بگیرید. بعنوان مثال کابینت هایی یکدست سفید با دستگیره مشکی یا صفحه کابینت سنگی کورین مشکی انتخاب کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

کابینت ام دی اف سفید طلایی یک محصول جادویی است که می تواند چشمها را به خود خیره کند. این کابینت برای افرادی که عاشق تزیینات مدرن و مجلل هستند یک انتخاب عالی می باشد. جذابیت و درخشش کابینت ام دی اف سفید طلایی غیر قابل انکار است و می تواند فضای کوچک آشپزخانه شما را بسیار روشن و لوکس جلوه بدهد البته باید بگوییم که جلوه و زیبایی این مدل کابینت در آشپزخانه های بزرگ رویایی و سحرانگیزتر است.

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای را بیشتر در آشپزخانه های کلاسیک می بینیم اگرچه زیبایی دلنشین و دوست داشتنی این ترکیب رنگ در آشپزخانه های مدرن نیز ثابت شده است. قهوه ای از تناژ های رنگ گرم است که در هر فضایی که باشد، گرما و شور زندگی را در آنجا القا می کند. ترکیب سفید قهوه ای از ترکیب رنگ های محبوب زنان ایرانی است که در هر گوشه ای از خانه به خصوص در آشپزخانه مشاهده می کنید. کانتر سفید باعث جلوه ی بیشتر کابینت های سفید قهوه ای می شود و فضا را روشن و دلباز نشان می دهد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا