10 مدل کابینت سفید طوسی شیک و جدید

این روزها مدل کابینت سفید طوسی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در آشپزخانه های مدرن و مد روز به کرات دیده می شود. حال سوال این است که چرا ترکیب رنگ کابینت سفید و طوسی طرفداران بسیاری دارد؟ شاید به این دلیل که کابینت سفید طوسی مدرن نه تنها می تواند با تاثیر انعکاس نور طبیعی با رنگ ها، فضای آشپزخانه را دگرگون سازد بلکه می تواند آشپزخانه را بزرگتر از اندازه خود نشان بدهد.

 

 

کابینت سفید طوسی های گلاس

 

در حقیقت چیزی در ترکیب رنگ خاکستری سفید بسیار بی انتها، شیک، عاشقانه و رویایی وجود دارد که می تواند هر کسی را برای داشتن آن وسوسه کند. آنها نه تنها به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند بلکه به عنوان یک ترکیب دو نفره باقی می مانند و می توانند با سهولت و راحتی هر سبک یا ژانر طراحی داخلی را به خود اختصاص دهند. در این مطلب از ایلکا با ما همراه شوید و از دیدن آشپزخانه هایی شیک با کابینت سفید طوسی لذت ببرید.

 

 

کابینت سفید طوسی براق

 

 

ترکیب رنگ کابینت سفید و طوسی در دکوراسیون آشپزخانه

انتخاب کابینت سفید طوسی مات یا براق، روشن یا تیره به بزرگی و کوچکی آشپزخانه و میزان نوردهی آن بستگی دارد. به این معنا که کابینت ام دی اف سفید طوسی مات برای آشپزخانه های بزرگ مناسب تر است و در مقابل کابینت سفید طوسی براق برای آشپزخانه های کوچک و کم نور پیشنهاد می شود. همچنین کابینت سفید طوسی های گلاس براق و روشن نور بیشتری را بازتاب داده و به بزرگنمایی فضا بسیار کمک می کند.

 

 

کابینت سفید نقره ای مات

 

 

ایده هایی متفاوت و شیک از کابینت طوسی و سفید در آشپزخانه

درخشش و زیبایی کابینت سفید و طوسی در این اشپزخانه سنتی نشان می دهد که این ترکیب رنگ کابینت تنها برای فضاهای مدرن نیست و آنها می توانند در همه آشپزخانه ها با سبک های مختلف شگفت انگیز دیده شوند. تضاد رنگ تیره و روشن کابینت ام دی اف سفید طوسی مات بالا و پایین به زیبایی فضا بسیار کمک می کند و کاملا مشهود است. همچنین در اینجا شور و نشاط خانوادگی و مهمان نوازی با تمام وجود احساس می شود و این خود یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. برای کانتر می توانید از سنگ کورین و کوارتز به دلیل امتیازات و ویژگیهای منحصربه فرد استفاده کنید.

 

در این باره بخوانید: 5 رنگ سنگ کورین معروف برای کانتر و صفحه کابینت آشپزخانه

 

 

کابینت سفید نقره ای مات

 

در اینجا طراح از کابینت های یکدست سفید با کانتر مرمر خاکستری برای دکوراسیون اشپزخانه استفاده کرده است که ترکیب انها با هم توانسته جلوه ای لوکس به فضا ببخشد. یراق آلات نقره ای کابینت نیز یک ایده عالی است که می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی مات

 

کابینت سفید نقره ای مات روشن انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک می باشد که نمونه آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید. طراح برای زیبایی بیشتر از صفحه کابینتی سنگی تیره استفاده کرده که جذابیت تضاد و کنتراست بین کابینت ها و کانتر، زیبایی متفاوت به فضای کوچک آشپزخانه بخشیده است.

 

کابینت سفید طوسی مدرن

 

اگر ترکیب سفید خاکستری را برای اشپزخانه خود در نظر گرفته اید، لزومی ندارد از این ترکیب برای کابینت ها استفاده کنید. به تصویر بالا نگاه کنید! طراح کابینت ها را به رنگ سفید انتخاب کرده و با انتخاب کفپوش آشپزخانه، جزیره، لوازم و حتی لوستر با تم خاکستری فضای آشپزخانه را شیک، صمیمی، روشن و دلباز نشان می دهد. طراحی زیبا و نفس گیر جزیره اشپزخانه آن را به نقطه کانونی و مرکز توجه تبدیل کرده است پس اگر فضای آشپزخانه تان اجازه می دهد حتما از مزایا و زیبایی جزیره در طراحی داخلی آشپزخانه خود بهره ببرید.

 

 

کابینت طوسی و سفید

 

تصویر بالا نشان می دهد که زیبایی در سادگی است، این طور نیست! طراحی این آشپزخانه مینیمالیستی با کابینت های سفید و خاکستری تیره به قدری چشم نواز و زیباست که هر نگاهی را به خود جلب می کند. از انجا که رنگ کابینت های پایین و جزیره خاکستری تیره است طراح تلاش کرده با انتخاب کانتر سفید و کفپوش روشن تعادل را در فضا برقرار کند. نورپردازی بالای جزیره، نکته مهمی که نباید فراموش شود.

نکته: در هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد آویزهای بالای جزیره باید قانون تعادل را در نظربگیرید. بهتر است بدانید که نصب سه چراغ آویز در بالای یک جزیره، از دو یا چهار آویز تعادل بیشتری را در فضا ایجاد می کند، هرچند عامل تعیین کننده در پیروی از این قانون، عدد سه همیشه همبستگی بیشتری دارد.

 

 

کابینت سفید طوسی های گلاس

 

کابینت طوسی مات در کنار قفسه های باز سیاه جلوه ای متفاوت به فضای آشپزخانه بخشیده است. دیوارپوش سفید مرمر در کنار کابینت های طوسی روشن زیباتر دیده می شود. در اینجا با وجود اینکه درهای شیشه ای کشویی به اتاق نور طبیعی وارد می کنند ولی به دلیل بازتابش بیشتر کابینت های سفید طوسی، آشپزخانه بیش از انتظار روشن و دلباز دیده می شود.

 

 

کابینت طوسی نقره ای

 

ایده کابینت سفید طوسی این آشپزخانه نیز در نوع خود دلنشین است. کابینت های بلند طوسی با دیوارپوش خاکستری و کانتر سفید با وجود نورپردازی زیر کابینت ها زیباتر به نظر می رسند. همچنین طراحی متفاوت جزیره سفید چوبی در عین سادگی بسیار دوست داشتنی است که جلوه ای لوکس به اشپزخانه می دهد.

 

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

ایده کابینت طوسی و سفید با تم روشن و تیره نیز در نوع خود بی نظیر است و می تواند یک انتخاب عالی برای اشپزخانه مدرن شما باشد. اگر شما نیز تصور می کنید ترکیب سفید خاکستری می تواند در طولانی مدت فضا را کسل و خسته کننده نشان بدهد می توانید مانند طراح این آشپزخانه از میز ناهار خوری چوبی و صندلی های زرد استفاده کنید تا شادابی و نشاط را به فضا بیاورید. رنگ های گرم مانند زرد، قرمز و قهوه ای یک گزینه عالی برای ترکیب با رنگ خاکستری می باشند.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا