بهترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟

بهترین رنگ کابینت ممبران رنگ های خنثی و گرم می باشد. کابینت ممبران از انواع کابینت کلاسیک محسوب می شود که نسبت به کابینت های مدرن از تنوع رنگ کمتری برخوردار است. این روزها کابینت ممبران سفید طلایی، سفید صدفی و قهوه ای محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارند و درصدر لیست بهترین رنگ کابینت ممبران قرار می گیرند. در این مطلب از ایلکا در مورد کاتالوگ رنگ کابینت ممبران و بهترین ترکیب رنگ برای کابینت ممبران صحبت خواهیم کرد. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

کاتالوگ کابینت ممبران

 

انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران

آشپزی یک هنر و آشپزخانه پناهگاه یک هنرمند است. انتخاب رنگ مناسب کابینت تاثیر بسزایی بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه و روحیه افراد خانواده دارد. در انتخاب کابینت آشپزخانه معمولا به مواردی مانند سبک، نوع متریال و قیمت توجه ویژه ای می شود اما مهمترین عنصری که باید به خاطر بسپارید، رنگ است.

کابینت ممبران جذابیت غنی، منحصر به فرد و طبیعی دارد و انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول سازد. اما بهتر است قبل از هر انتخابی به متراژ و میزان نورگیری فضای آشپزخانه خود توجه کنید. کابینت ممبران خاصیتی مات دارد و توانایی بازتابش نور را ندارد. بنابراین بهترین رنگ کابینت ممبران برای آشپزخانه های کوچک و کم نور از کاتالوگ کابینت ممبران،  رنگ های خنثی و روشن مانند سفید، کرم و طوسی است. در آشپزخانه های بزرگ اما شما محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید و بهترین رنگ های ممبران اعم از خنثی، گرم و سرد و حتی ترکیبی از آنها می تواند زینت بخش آشپزخانه شما باشد.

 

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

سفید بی انتها، بهترین انتخاب از کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

سفید بهترین رنگ از کاتالوگ کابینت ممبران است که در آشپزخانه های ایرانی بسیار دیده شود. سمپل رنگ ممبران سفید به دلیل خاصیت خنثی با بیشتر سبک های دکوراسیون و تقریباً هر رنگ دیگری همخوانی دارد. اگر تصور می کنید کابینت یکدست سفید در طولانی مدت خسته کننده و کسل کننده است براحتی می توانید با توجه به سلیقه خود آن را با رنگ های دیگر مانند طلایی، مشکی، قهوه ای و ... ترکیب کنید و از نتیجه آن لذت ببرید. سفید یک رنگ متداول است که باعث آرامش و کاهش ضربان قلب می شود. رنگ سفید کابینت به دلیل خاصیت بازتابش نور در روشنی و بزرگنمایی فضای کوچک شما  بسیار تاثیر گذار است و می تواند فضای کوچک آشپزخانه شما را بسیار روشن و لوکس جلوه بدهد. پس با انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران یک انتخاب لذت بخش را تجربه کنید. کابینت ممبران سفید طلایی و سفید صدفی از محبوب ترین ترکیب رنگ های کابینت ممبران سفید می باشد.

 

سمپل رنگ ممبران

 

کابینت ممبران سفید طلایی

بهترین رنگ کابینت ممبران برای افرادی که علاقه بیشتری به تجملات و زرق و برق دارند کابینت ممبران سفید طلایی است. کابینت ممبران دارای طرح و نقش است، به راحتی می توان رنگ طلایی را به آن اضافه کرد و یک ترکیب زیبا و بسیار جذاب ایجاد کرد. زیبایی و جذابیت نفس گیر ممبران سفید طلایی نظر بیشتر دوست داران این مدل کابینت را به خود جلب می کند.  سفید طلایی از رنگ های کابینت ممبران گزینه ای عالی برای آشپزخانه های بزرگ و به خصوص کوچک می باشد. طراحان پیشنهاد می کنند در ترکیب سفید طلایی رنگ سفید را برای کابینت ها و برای درخشش بیشتر از اکسسوری های طلایی مانند دستگیره ها، شیرآلات، آویزها و ... استفاده کنید.

 

کاتالوگ کابینت ممبران

 

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت پلی اورتان; 0 تا 100 کابینت آشپزخانه پلی اورتان[ویژگی، مزایا و معایب، نحوه تمیز کردن و نگهداری]

 

کابینت ممبران سفید صدفی

سفید صدفی یکی از طیف های تیره تر رنگ سفید است که از ترکیب مقدار کمی صورتی با سفید به دست می آید. کابینت ممبران سفید صدفی نسبت به سفید طلایی، ظرافت و سادگی بیشتری دارد و جلوه ای شیک و متفاوت به آشپزخانه می دهد. سفید صدفی رنگی مدرن و امروزی است که عملکرد آن در آشپزخانه های کوچک هر کسی را شگفت زده می کند. با انتخاب این رنگ از بهترین رنگ های کابینت ممبران ظاهری تمیزی و روحی تازه به فضای آشپزخانه خود بیاورید.

 

کاتالوگ کابینت ممبران

 

کرم آرامبخش، از بهترین رنگ های کابینت ممبران

کرم از جمله رنگ های گرم است که رگه هایی از رنگ طلایی دارد و بسیار به سفید نزدیک است. کابینت ممبران کرم بهترین گزینه برای افرادی است که احساس خوب آرامش و روشنی را با هم در آشپزخانه ی خود می خواهند. رنگ کرم براحتی با رنگ های سفید، آبی، قهوه ای تیره و طلایی ترکیب می شود و این امتیاز بزرگی است که هر رنگی ندارد. با انتخاب کابینت ممبران کرم، چشمان شما کمترین احساس خستگی را خواهند داشت.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

طوسی شیک، بهترین رنگ برای کابینت ممبران

طوسی یا خاکستری در چند سال اخیر به یک رنگ پرمصرف در زمینه طراحی داخلی آشپزخانه تبدیل شده است که به زیبایی هر چه تمامتر بر روی کابینت ممبران می نشیند. زیبایی و جذابیت کابینت ممبران طوسی در آشپزخانه های مدرن قابل چشم پوشی نیست و جلوه ای خاص به فضای ساده و ظریف آنجا می بخشد. رنگ طوسی تن های مختلفی دارد که برای زیبایی بیشتر می توانید از ترکیب آنها در کابینت ممبران آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

کاتالوگ رنگ  کابینت ممبران

 

قهوه ای گرم، بهترین رنگ کاتالوگ ممبران

از گذشته رنگ قهوه ای عضو ثابت آشپزخانه های ایرانی به خصوص در سبک کلاسیک بوده است. کابینت ممبران قهوه ای برای اشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب می باشد. قهوه ای از رنگ های گرم است که نمایی جذاب و پر قدرت به فضای آشپزخانه می بخشد و در ترکیب با رنگ های کرم و سفید زیبایی دوچندان ایجاد می کند. اشرافیت و اصالت در کابینت ممبران قهوه ای به خوبی احساس می شود و معمولا این مدل کابینت از بهترین رنگ کابینت ممبران طرح و نقش شلوغ تری دارد. هرچه رنگ کابینت ممبران تیره تر باشد ظرافت نقوش و حکاکی ها بر روی آنها بیشتر به چشم می آید.  شباهت کابینت های ممبران قهوه ای به کابینت های چوبی از ویژگی های بسیار خوبی است که به آشپزخانه شما ارزش می بخشد.

 

رنگ های کابینت ممبران

 

مشکی پر قدرت، بهترین رنگ از کابینت ممبران

کابینت ممبران مشکی، جاذبه و اقتدار زیادی دارد و یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن محسوب می شود. شاید رنگ مشکی به تنهایی دلگیر به نظر برسد ولی ترکیب آن با رنگ سفید بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اگر ابهت و جلال کابینت ممبران مشکی نظر شما را به خود جلب کرده است، در صورت داشتن آشپزخانه کوچک، حتما آن را با رنگ سفید ترکیب کنید. شما می توانید کابینت های بالایی را به رنگ سفید و رنگ مشکی را برای کابینت های پایینی در نظر بگیرید. ترکیب کانتر کورین سفید با کابینت ممبران مشکی بسیار جذاب و سحر انگیز است و زیبایی افسانه ای آن همه نگاه ها را به سوی خود جلب می کند.

 

رنگ های کابینت ممبران

 

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

کاتالوگ کابینت ممبران

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا