با انواع صفحه کابینت ضد آب آشنا شوید!!!

صفحه کابینت ضد آب بهترین گزینه برای رویه کابینت آشپزخانه محسوب می شود. تقریبا تمامی کارها و عملیات آشپزی بر روی صفحه کابینت آشپزخانه به عنوان پرکاربردترین بخش کابینت انجام می گیرد و مهمتر از همه اینکه با آب و رطوبت تماس مستقیم دارد، بنابراین ضروری است در هنگام انتخاب کانتر این ویژگی مهم را حتما در نظر بگیرید. اگرچه خرید صفحه کابینت ضد آب باعث می شود تا ما با خیال راحت بر روی آن کارهای مان را انجام دهیم ولی داشتن ویژگیهای مهم دیگری مانند دوام و استحکام و مقاومت در برابر لکه و ضربه می تواند بر کیفیت محصول انتخابی شما بیافزاید. صفحه کابینت ضد آب چیست؟ چرا بهتر است صفحات کابینت ضد اب باشند؟ انواع صفحه کابینت ضد اب کدامند؟ برای پاسخ به این سوالات ما را تا پایان این مطلب از ایلکا همراهی کنید.

 

صفحه کابینت ضد آب

 

صفحه کابینت ضد آب چیست؟

صفحه کابینت ضد آب به صفحاتی گفته می شود که قابلیت نفوذ ناپذیری بالایی در برابر آب دارند. درواقع این صفحات از متریال هایی ساخته می شوند که اجازه نفوذ آب به درون خود را نمی دهند و کاملا آنتی باکتریال هستند. بهترین صفحه کابینت ضد آب از گروه سنگ های مصنوعی، کورین و کوارتز نام دارند.

چرا بهتر است صفحات کابینت ضد اب باشند؟

آشپزخانه مکانی است که بیشتر از هر جای دیگری با آب و مواد غذایی و انواع دود و بخار سر و کار دارد و به همین دلیل خرید صفحه کابینت ضد آب یک ضرورت محسوب می شود. آنتی باکتریال و ضد آب بودن دو مشخصه مهم صفحات کابینت باکیفیت و بادوام می باشد که باعث افزایش طول عمر کابینت های اشپزخانه می شود. اگر صفحات کابینت ضد آب باشند دیگر جایی برای رشد باکتری ها و قارچ ها باقی نمی ماند، تمیز کردن آنها نیز به اسانی انجام می شود و تغییر شکل نمی دهند.

نکته: اگر صفحه کابینتی که برای آشپزخانه خود خریداری می کنید ضد آب بوده و رطوبت را به خود راه ندهد تا سال ها نیازی به تعویض نخواهید داشت.

 

انواع صفحه کابینت ضد اب

 

بهترین صفحه کابینت ضد آب

 

صفحه کابینت ضد آب کورین 

صفحات کورین یکپارچه بوده و به طور صد در صد ضد آب هستند. سنگ مصنوعی کورین از مواد معدنی طبیعی تولید می شود و فرآیند تولید آن به گونه ای است که نفوذ آب و آلودگی در آنها تقریبا صفر است. اغراق آمیز نیست اگر کورین را به عنوان بهترین صفحه کابینت ضد آب نام ببریم. زیرا این صفحات کاملا یکپارچه و بدون درز هستند و جایی برای تجمع آلودگی ها و رشد باکتری ها ندارند. به همین دلیل می توانیم کورین را به عنوان کاربردی ترین متریال برای صفحه کابینت و اپن جزیره معرفی کنیم.

 

خرید صفحه کابینت ضد آب

 

صفحه کابینت ضد آب کوارتز 

در چند سال اخیر صفحه کابینت کوارتز به دلیل ویژگیهای خاص و منحصر به فردش محبوبیت زیادی به دست اورده است. سنگ کوارتز از دسته سنگ های مصنوعی محسوب می شود و به کارگیری آن در کنار سینک ظرفشویی می تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل صفحه کابینت باشد. در هنگام خرید صفحه کابینت ضد اب به خاطر داشته باشد که کوارتز مقاومت خش ناپذیری بسیار بالایی دارد و آنتی باکتریال نیز است یعنی فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری ها می باشد.

نکته: صفحه کابینت آشپزخانه ضد آب کورین و کوارتز یکپارچه با سینک جدیدترین مدل صفحه کابینت است که امروزه در آشپزخانه های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جلوه ای لوکس و متفاوت به فضای آشپزخانه می دهد.

 

 

انواع صفحه کابینت ضد اب

 

صفحه کابینت ضد آب پرسلان

اگر به قصد خرید صفحه کابینت ضد آب دارید ولی نمی توانید هزینه زیادی برای ان پرداخت کنید، سرامیک پرسلان گزینه ای ایده ال است. پرسلان نسبت به سنگ های کورین و کوارتز از قیمت مناسب تری دارد و می تواند تا حدود زیادی خواسته شما را برآورده کند. جذب آب پایین تا کمتر از دو درصد و مقاومت در برابر سرما و یخ زدگی از ویژگیهای بارز پرسلان محسوب می شود و به همین دلیل بیشتر در مناطق سردسیر مانند استان اردبیل، تبریز و … بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا