سنگ کورین برای کانتر میز کار دندانپزشکی

اگر قصد دارید یک مطب دندان پزشکی را طراحی کنید، باید به نکات مهمی توجه کنید. در میان چیزهایی که باید توجه داشته باشید، انتخاب کانتر مناسب و کاربردی برای میز کار دندان پزشک است. شما گزینه های مختلفی برای نوع متریال کانتر در دسترس دارید، اما همه آنها مطابق با اهداف و خواسته های شما نیستند. بدون تردید برای انتخاب گزینه ی مناسب برای کانتر میز دندان پزشکی تحقیقاتی بر روی متریال هایی مانند کوارتز، رزین، کورین و ... انجام می دهید. اینجا است که با ویژگی های منحصر به فرد و خاص کورین آشنا می شوید.

 

معرفی مختصر کورین

سنگ کورین صفحات یکپارچه و بدون درز می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی در پروژه های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می شود و به عنوان یک انتخاب مواد برای محیط بالینی محبوب شد.

کورین متریالی است که به سنگ مصنوعی مشهور است. ماده ی اصلی و تشکیل دهنده ی این متریال، آکرلیک پلیمر، آلومنیوم تری هیدرات، رنگ دانه های اضافی و سنگ معدن بوکسیت است که در ضخامت 6 ، 12و 19 میلی متر در سراسر دنیا تولید می شود. 

سطح سنگ کورین لمینت ندارد و به همین دلیل در برابر خراش مقاوم است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند . کورین را می توان با مواد ضدعفونی کننده ی معمولی تمیز کرد، احتیاج به درز گیری سالیانه ندارد و در صورت آسیب دیدگی، می توان با سنباده و مواد پر کننده آن را ترمیم کرد. در کل کورین ماده ای بسیار مقاوم است و حدودا 20 تا 25 سال عمر مفید دارد.

نگاهی دقیق تر به جزئیات

کانتر دندانپزشکی کورین

 

بهتر است همیشه از لوازم بهداشتی و درمانی با متریال های مناسب و آنتی باکتریال استفاده کنید. سنگ کورین بدلیل دو ویژگی مهم تخلخل و آنتی باکتریال قابل ستایش است. کانترهای میز دندان پزشکی کورین با ضخامت 12 میلیمتری تولید می شود. دیگر نگران نوشیدنی ها و خراش های کوچک نباشید که ممکن است بارها اتفاق می افتد، مخصوصا وقتی که مته بعضی وقت ها از سینی سقوط می کند. آنها به راحتی با استفاده از پد تمیزکننده تمیز می شوند. تمام قطعات کانتر کورین به هم چسبانده می شوند و مفاصل به طور منطقی بدون درز و جلا هستند.

در مناطق نسبتا مرطوب، به خصوص اتاق استریلیزاسیون و آزمایشگاه، توصیه می شود که از سطح جامد کورین استفاده کنید، زیرا رطوبت بر روی آنها تاثیری ندارد و بنابراین هیچ مکانی برای گسترش میکروب ها در سراسر منطقه وجود ندارد. کانتر رسپشن  کورین صرف نظر از این واقعیت که ساخت آن محکم است، با چشم انداز قیمتی و ارزش هنری غیرقابل انکار به چشم می آید. مهمتر از همه این است که کانتر میز و دیگر ملزومات ما از برند ساخته شده از مواد درجه یک هستند، که از نظر انتخاب ایده آل ترین گزینه برای یک کلینیک حرفه ای دندانپزشکی و مرکز جراحی بدون از بین بردن عنصر یک محیط صمیمانه است. سنگ کورین عملکرد فوق العاده ای در محیط های بهداشتی ارائه می دهد. همچنین به کیفیت هوا در محیط داخلی نیز کمک می کند.

بنابراین می توان گفت کورین، یکی از بهترین متریال های مورد استفاده برای کلینیک های دندانپزشکی و درمانی است. گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی فعالیت دارد. شرکت تولیدی ایلکا توانسته در جهت خدمت به مشتریان خود، کانترهای جذاب و کاربردی با استفاده از انواع سنگ های کورین تولید کند. شما نیز اگر قصد مشاوره و اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا