کانتر و میز رستوران، کافی شاپ با کورین و کوارتز

طراحی داخلی و چیدمان فضاهای عمومی چون رستوران ها، فست فود ها، هتل ها و کافه ها به دلیل ماهیت کارکردی خود همواره شاهد حضور مراجعان زیادی هستند. طراحی و چیدمان این فضاها دارای پیچیدگی های فراوانی میباشد زیرا سبک طراحی و استایل و مواد و مصالح استفاده شده در ساخت این مراکز، معرف کیفیت و ارزش خدمات ارائه شده میباشد. تهیه و توزیع مواد غذایی یکی از اصلی ترین فعالیتهای فست فود ها و رستوران ها میباشد. از این رو بهداشت و پاکیزگی از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. صفحات کورین به دلیل آنتی باکتریال بودن یکی از مناسب ترین گزینه ها در طراحی و ساخت میز و کانتر های رستوران ها ، کافی شاپ و فست فود ها میباشد و برای تماس با مواد غذایی مورد تایید قرار گرفته است.

کانتر میز رستوران

 

هر جا غذا مصرف می شود، بهداشت باید مطلوب باشد. فضای آشپزخانه بایستی پاکیزه و عاری از هر نوع آلودگی باشد. یکی از مهمترین مشخصه های کانتر های کورین و کوارتز رستوران و فست فود ها آنتی باکتریال و بدون درز بودن سطوح اجرایی آنها می باشد . این مشخصه باعث شده تا دیگر نگران تماس مواد غذایی با این سطوح نباشیم. صفحات کورین و کوارتز دارای سطوح صیقلی غیر قابل نفوذ می باشند که جایی را برای جمع شدن باکتری ها و دیگر آلودگی ها باقی نمی گذارد و هم چنین به دلیل  دوام و سهولت نگهداری از صفحات کورین، آنها می توانند انتخاب مناسبی برای میز و کانترهای رستوران و فست فود ها باشند.

کانتر و میز کورین رستوران

 

از خصوصیات دیگر صفحات کوارتز و کورین، تنوع و طیف وسیع طرح و رنگ می باشد. محیط رستوران از نظر روانی بایستی حس آرامش را القا نماید. رنگ های روشن ، محیط رستوران را وسیع تر جلوه می دهد و حس آرامش بیشتری را به مشتریان می دهد. شما می توانید با اجرای صفحات کورین در فست فود خود محیطی گرم، جذاب و منحصر به فرد ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را بسوی خود جلب کنید.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا