نمای ساختمان با سنگ کورین

نمای ساختمان یکی از اجزای بسیار مهم هر ساختمان و در واقع نمایانگر هویت اصلی آن ساختمان به شمار می رود، در طراحی نمای خارجی به خصوص طراحی نمای ساختمان مسکونی یکی از اصول اولیه طراحی حفظ محیط داخل از بیرون و همچنین ارتباط موثر فضای بیرونی با محیط داخلی به نحوی کاربردی و مناسب می باشد. امروزه طراحی نمای ساختمان یکی از پراهمیت ترین ارکان ساختمان سازی است که تاثیر بسار زیادی در چهره ی فضای شهری داشته است. علاوه بر این نمای ساختمان مهم ترین بخش از طراحی معماری یک ساختمان است که بهتر است برای جذابیت و مقاومت بیشتر ساختمان های مسکونی و تجاری در انتخاب طرح و رنگ و مصالح به کار رفته در نما توجه لازم را داشته باشید. 

امروزه سنگ کورین یک منبع اصلی الهام بخش برای معماران و طراحان برجسته در سراسر جهان است که از آن برای برآوردن نیازهای مشتریان و صاحب خانه استفاده می شود.  سنگ کورین بدلیل ماهیت و ویژگی های خاص و و منحصر به فرد و همچنین پیشرفت های آن با هدف بهبودی و سازگاری آن با نیازهای روزافزون جامعه مدرن یک متریال عالی برای نمای ساختمان به شمار می رود.

سنگ کورین می داند که در طراحی هر یک از عناصر، شخصیت یک ماده، یک رنگ، یک تم و یک تابع باعث ایجاد فضا می شود. سنگ کورین به عنوان یک متریال زیبا و شگفت انگیز برای نمای انواع ساختمان ها چه اداری، تجاری و یا مسکونی در هر نوع محیط و آب و هوایی در جهت تسهیل زندگی کسانی که از پتانسیل منحصر به فرد خود استفاده می کنند و از آن لذت می برند، عالی به نظر می رسد. سنگ های کورین در طیف گسترده ای از رنگ و بافت های متنوع تقریبا برای همه ی مکان ها با  اهداف مختلف در دسترس طراحان هستند و بدلیل دوام، زیبایی، ظرافت و همچنین قابلیت سه بعدی بیش از 40 سال است که ذهن اختراع و هنری طراحان را آزاد کرده اند.

سنگ کورین یک پوشش 100% اکلیریک است که دارای دامنه وسیعی از ویژگی های معماری و زیباسازی می باشد. سنک کورین به خاطر خواص شفاف خود بهترین متریال برای تعبیه نور در نمای ساختمان به شمار می رود و حدود 75% مواد تشکیل دهنده سنگ نما از مواد معدنی طبیعی همچون رنگ های اکلیریک و رنگدانه های طبیعی تشکیل شده تا مقاومت مناسبی نسبت به شرایط آب و هوایی داشته باشند.

سنگ های کورین به صورت پانل های استاندارد با درز های غیر قابل انعطاف به عنوان یک متریال زیبا و مناسب برای نمای ساختمان ساخته شده اند. اگر چه سنگ های کورین دوام و عمر بسیار طولانی دارند ولی در صورت لزوم می توان پانل ها را جایگزین نمود . کورین در برابر رطوبت، قارچ ها، باکتری ها و دی اکسید گوگرد (SO2) مقاوم است. سنگ کورین در اثر آتش سوزی ذوب نمی شود و در هنگام سوختن ابتدا اکسید کربن را آزاد می کند و گازهای هالوژن سمی ندارد.

اجرای کورین ثابت می کند که یک راه حل ارزشمند برای نمای ساختمان از بسیاری جهات، از قابلیت انعطاف پذیری طراحی تا قابلیت دراز مدت است. و همچنین کاملا همگن و غیر متخلخل بوده و تمیز کردن و نگهداری از آن نیز آسان است. کورین در برابر نقاشی های دیواری، UV و شرایط آب و هوایی و هر گونه صدمه و آسیبی مقاوم و قابل تعمیر است. علاوه بر این بدلیل سبکی وزن و کارآیی منحصربه فرد، مزیت بیشتری برای ساخت و نصب دارد.

 گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

نمای سنگ کورین

نمای ساختمان با سنگ کورین

نمای کورین

نمای کورین

نمای کورین 

نمای کورین

نمای کورین

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا