ایده هایی برای دیوار پشت تلوزیون با کورین

تلویزیون بخش مهمی از اتاق نشیمن است. نه تنها به این دلیل که منبع سرگرمی است، بلکه همچنین به دلیل اثر آن بر گرمی و  زیبایی نشیمن، مهمترین قسمت خانه می باشد. بهتر است هنگامی که تصمیم دارید نشیمن خانه را طراحی و دکوراسیون کنید، محل قرار گرفتن تلوزیون را نیز مد نظر داشته باشید. زیرا محدوده کل تلویزیون اغلب نقطه کانونی فضای نشیمن و مکان مورد توجه افراد خانه می باشد. معمولا، طراحان داخلی و دکوراتور ها بزرگترین دیوار در فضای نشیمن یا پذیرایی منزل را به دیوار تلوزیون اختصاص می دهند. یکی از مزایای مهم این نما و پوشش دکوراتیو آن است که قابلیت نصب تلویزیون، شلف، قاب ، باکس و یا سایر اجسام بر روی آنها فراهم است. با انجام نورپردازی صحیح و اصولی بر روی این پانل های دکوراتیو فضایی منحصر بفرد خلق خواهد گردید.

دیوار سنگی پشت تلوزیون

 

 امروزه تلویزیون های سنگین و قدیمی جایشان را به تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی باریک و سبک داده اند. تلوزیون های ال سی دی غالبا” یا روی میز زیر تلویزیون قرار دارند و یا روی دیوار نصب می شوند. از آنجا که تلویزیون ال سی دی به خاطر داشتن صفحه سیاه و بزرگ،  در سالن نشیمن و یا پذیرایی منزل نگاه ها را به سوی خود جلب می کند وبدین ترتیب به نقطه ی اصلی دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده و چشم هر میهمانی را به خود خیره می کند.

دیوار سنگ کورین پشت ال سی دی

 

در گذشته معمولا افراد برای تزیین و طراحی دیوار پشت تلویزیون خود از مدل های مختلفی از کاغذ دیواری استفاده می نمودند. با گذشت زمان متریال مورد استفاده در طراحی دیوار پشت تلویزیون ال سی دی جایش را به سنگ داد. یکی از پر طرفدارترین بخش ها برای استفاده از سنگهای طبیعی و اجرای کورین در دکوراسیون نشیمن دیوار پشت ال سی دی است. از آنجا که فضای تلویزیون به عنوان نقطه ی کانونی هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار می گیرید معمولا با استفاده از کاغذ دیواری، رنگ یا سنگ های کورین و طبیعی از سایر فضاهای دکوراسیون متمایز می شود.

دیوار سنگی پشت ال سی دی

 

مسلما هیچ یک از افراد نمی توانند تصور کنند که سنگ کورین علاوه بر شفافیت، دوام و راحتی دارای ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری چون شیار های موجی شکل ، سطوح بافتی، تنوع وسیع رنگ ها و جلوه های نورانی و درخشان باشد.کورین صفحات یکپارچه و بدون درز می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی در پروژه های مسکونی می شود که البته امروزه بیشترین کاربرد آن ها در آشپزخانه و دکوراسیون داخلی می باشد.

دیوار پشتی ال سی دی

 

سنگ کورین پشت تلویزیون می تواند به گونه های مختلف اجرا شود، ترکیب این سنگ با متریال های مختلف می تواند ظاهر دکوراسیون داخلی شما را منحصر به فرد تر نماید و جذابیت فضای تلویزیون شما را دو چندان کند. همچنین، سنگ طبیعی آنتولینی شاهکاری ظریف و عالی است با سطوح درخشان و منحصر به فرد که برای کف، دیوار و صفحه کابینت بسیار کاربردی است. سنگهای طبیعی در بسیاری از اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود می باشند، که شما می توانید از آنها در طراحی و دکوراسیون خانه یا محل دفتر خود استفاده کنید. اجرای سنگ های کورین و آنتولینی می تواند تکمیل کننده ی دکوراسیون نشیمن خانه ی شما باشد.

دیوار سنگی پشت ال سی دی

 

گروه تولیدی ایلکادر صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.                                                   

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا