کاربرد سنگ دکتون در سرویس بهداشتی

در مقالات پیشین ما در مورد سنگ های طبیعی مانند(گرانیت) و سنگ های مصنوعی(کوارتز، کورین) و موارد استفاده ی آنها به عنوان صفحه کابینت،کانتر آشپزخانه و سرویس بهداشتی صحبت کردیم. اگر چه سنگ مصنوعی کورین یکی از بهترین متریال ها جهت اجرا برای سرویس بهداشتی و سینک دستشویی است، ولی ما امروز می خواهیم شما را  با یک متریال جدید و فوق العاده به نام دکتون جهت اجرا برای سرویس بهداشتی  آشنا کنیم.

سنگ مصنوعی دکتون نتیجه ی تکامل یک جهش تکنولوژیک و صنعتی است که قادر به تولید فرآیند جدید، یک ماده انقلابی و یک محصول پیشرو است. سنگ دکتون متشکل از کریستال کوارتز، پرسلین و شیشه محصولی اسپانیایی است که مورد استقبال اکثر مردم جهان قرار گرفته است. سنگ دکتون صفحات فشرده ای است که در زیر فشار 2500 تن و دمای 1200 درجه ی سانتیگراد به وجود می آید.

دکتون در سال 2013 معرفی شد و از آن زمان تا به حال به طور آشکاری در بین مردم از اهمیت و محبوبیت زیادی برخوردار است. دکتون بدلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار، خراشیدگی و سابیدگی مناسب ترین گزینه برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد می باشد. خاصیت جذب در سنگ دکتون بسیار کم است و به همبن دلیل امکان رشد و تکثیر میکروب ها و باکتری ها وجود ندارد و آنتی باکتریال می باشد.

سرویس بهداشتی وحمام فضایی در خانه است که از نظر بهداشتی بسیار مهم است. حمام فضایی برای بهداشت و مراقبت شخصی است که به ما کمک می کند تا لحظاتی لذت بخش و آرامش بخش را در آن تجربه کنیم و خستگی یک روز کاری را از تن خود بیرون کنیم.

بافت و رنگ سنگ دکتون یک منبع بی حد و حصر و الهام بخش برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی است، امکانات آن بی پایان و همه چیز با آن فوق العاده می باشد. سنگ دکتون ویژگی ها و امتیازات شگفت انگیزی نسبت به متریال های دیگر دارد. تنوع بالای طرح و رنگ، آنتی باکتریال و بهداشتی بوده، مقاومت خیلی بالا در برابر لکه، گرما و حرارت،UV ، جذب آب و ثبات رنگ از ویژگی های خاص دکتون به شمار می رود.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز، سنگ کورین و سنگ دکتون) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای دکتون را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

سرویس بهداشتی با دکتون

 

حمام با دکتون

 

حمام با دکتون

 

سرویس بهداشتی با دکتون

 

سرویس بهداشتی با دکتون

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا