کفپوش گرانیت، یک سنگ مناسب برای کف پذیرایی

بیشتر طراحان سنگ گرانیت را به خاطر زیبایی، درخشندگی فوق العاده و ویژگی های منحصربه فردش به عنوان ملکه ی سنگ های طبیعی برای سنگ کف پذیرایی پذیرایی معرفی می کنند. سنگهای طبیعی در بسیاری از اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود می باشند، که شما می توانید از آنها در طراحی و دکوراسیون خانه یا محل دفتر خود استفاده کنید. ظرافت ابدی سنگ طبیعی طراحان و مالکان خانه ها را شگفت زده کرده است، به طوریکه از آنها در دکوراسیون داخلی ساختمان از سنگ های طبیعی استفاده می کنند. زیبایی سنگ های طبیعی نقص های ذاتی آنها را می پوشاند.

سنگ‌های طبیعی مانند گرانیت به عنوان سنگ کف پذیرایی، بهترین گزینه هستند. کفپوش گرانیتی مزیت های بسیاری دارد که شامل دوام بالا، ثبات رنگ، مقاومت در برابر خش پذیری، جلا پذیری مجدد، نظافت و نگهداری آسان می شود. سنگ گرانیت با تنوع بی نظیرش، می تواند مناسب ترین سنگ برای کف پذیرایی ساختمان باشد. طراحان برای ایجاد طرح های منحصر به فرد سنگ گرانیت را با دیگر سنگ ها ترکیب می کنند. سنگ گرانیت می تواند هر دکوری را تکمیل کند. از آنجا که این متریال یک ماده طبیعی است، دو سنگ گرانیت مشابه به هم وجود ندارد و ترکیبات آنها بی پایان هستند، به طوری که سنگ طبیعی گرانیت امکانات متنوعی را برای دکوراسیون و طراحی داخلی ارائه می دهد.

 

سنگ کف پذیرایی

 

سنگ گرانیت چیست؟

گرانیت سنگ طبیعی است که از زمین استخراج می شود و سپس به اسلب های مختلف برش داده می شود. سنگ گرانیت در طول زمان آزمایش خود را پس داده و جذبه جهانی پیدا کرده است. مطمئنا برخی رنگ های خاص آن بعد از گذشت یک دهه ممکن است قدیمی به نظر برسند اما به طور کلی در انتخاب گرانیت به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت اشتباه نمی‌کنید چرا که باعث می‌شود بتوانید خانه هایتان را گران تر به فروش برسانید.

 

 

سنگ مناسب کف پذیرایی

 

 

چرا کفپوش گرانیتی؟

گرانیت کف سالن شما را قادر می سازد نه تنها پذیرایی خود را تزئین کنید، بلکه عملا یک اتاق خالی را به یک مکان گرم و دنج تبدیل می کنید. کفپوش گرانیتی زیبایی طبیعی خود را به پذیرایی شما می آورد و با دیگر وسایل پذیرایی ترکیبی ایده آل و خیره کننده می سازد. علاوه بر این کفپوش سنگ گرانیت ظاهری شیک و زیبا به پذیرایی شما می دهد و یک محیط پر جنب و جوش ایجاد می کند.

 

 

گرانیت کف پذیرایی

 

کفپوش سنگ گرانیت در انتقال گرما به فضا نیز بسیار مناسب است!!!

بهتر است بدانید اگر در محیطی با آب و هوای سرد زندگی می کنید، استفاده ازگرانیت برای سنگ کف سالن پذیرایی در مواقعی که در زیر آن یک منبع گرمایی وجود دارد بسیار مناسب و دلنشین خواهد بود چرا که سنگ گرما را نیز به خوبی هدایت خواهد کرد.

 

کفپوش سنگ گرانیت

 

 

این مطلب را از دست ندهید: 7 ترکیب رنگ مرسوم و مد روز برای اتاق نشیمن و پذیرایی

 

 

آیا کفپوش سنگ گرانیت یک گزینه سازگار با محیط زیست است؟

سنگ گرانیت یک محصول طبیعی است. سنگهای طبیعی با محیط زیست سازگار هستند و نشان می دهند که شما از این سیاره مراقبت می کنید. گرانیت مانند سنگ های دیگر قابل تجدید نیست و استخراج آن از معادن، یک فعالیت پر انرژی است.

 

 

گرانیت کف سالن

 

 

آیا کفپوش سنگی گرانیت عوامل حساسیت زا را از شما دور نگه می دارد؟

اگر شما یا یکی از اعضای خانوادتان از حساسیت رنج می برید، استفاده از کفپوش سنگی گرانیت را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که سنگ توانایی دفاع در برابر گرد و خاک و حساسیت را دارد. سطوح بدون منفذ سنگ ها باعث جلوگیری از هرگونه آلرژی می گردد؛ بنابراین تمیز نگه داشتن سطوح هم در این میان بی تاثیر نخواهد بود.

 

سنگ کف سالن پذیرایی

 

تنوع رنگ گرانیت

  تنوع رنگ گرانیت ها بسیار بالاست و سفید، خاکستری، مشکی، صورتی و نارنجی از رنگهای رایج گرانیت موجود هستند. البته رنگ های آبی، قهوه ای و سبز نیز بندرت یافت می شوند.  این سنگ مقاومت بالایی در مجاورت اسید و موارد شیمیایی نیز دارد و تغییر رنگ نیز پیدا نمی کند.
استفاده از مواد طبیعی به جای مواد مصنوعی و شیمیایی در همه زمینه ها توصیه می شود. مواد طبیعی با طبیعت زندگی انسان و محیط سازگاری بهتری دارند و ناخود آگاه بر روح و روان انسان ها نیز اثر مثبت می گذارند
.

 

سنگ كف پذيرايي

 

 

مزایا و معایب کفپوش گرانیتی

 

1- مزایای کفپوش گرانیتی

 کفپوش گرانیت به طور گسترده ارزشمند، با دوام و آسان برای تمیز کردن است. گرانیت نیز یک محصول طبیعی است و تولید آن شامل مواد شیمیایی غیر بهداشتی نیست. . گرانیت سنگ طبیعی فوق العاده با دوام و یکی از سخت ترین سنگ های طبیعی است. هیچ کدام از کفپوش های سنگی دیگر مانند گرانیت، درخشش و قابلیت دفع آب ندارند. درخشش و سختی سنگ گرانیت با وجود زیبایی، یک سطح بی رحم و خطرناک ایجاد می کند.

 

2- معایب کفپوش گرانیتی

کفپوش های سنگی مانند گرانیت مانند کفوش های دیگر گرما ندارند و هزینه ی خرید و نصب آنها گران است. سنگ گرانیت با کیفیت کمتر باید به درستی آب بندی شود تا در برابر لکه ها مقاوم باشند.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز، سنگ کورین ) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای گرانیت را در کفپوش ساختمان را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا