مزایای کانترتاپ آشپزخانه با کورین چیست ؟

آشپزخانه قلب دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود و کانترتاپ آشپزخانه نقش بسیار مهمی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند. امروزه کانترتاپ ها در آشپزخانه های مدرن و جزیره ای بسیار کاربردی هستند و کارایی بالایی دارند. در حقیقت کانترتاپ به عنوان میزکار خانم های خانه محسوب می شود که در موقع آشپزی از آن برای آماده سازی مواد غذایی و سروغذا استفاده می کنند.

از آنجا که بیشتر کارهای خانم خانه بر روی کانترتاپ انجام می شود و کانترتاپ آشپزخانه در تماس مستقیم با آب و مواد غذایی است، بنابراین انتخاب نوع و کیفیت متریال کانتر بسیار مهم و قابل توجه می باشد. بنابراین بهتر است متریالی انتخاب کنید که علاوه برعمر و دوام زیاد، از نظر زیبایی نیز چشمگیر باشد.

 

کانترتاپ کورین

 

سنگ های مصنوعی کوارتز، پرسلان، کورین و سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و هم چنین چوب و روکش MDF از مهمترین انواع متریال های کانترتاپ آشپزخانه به شمار می آیند. هر کدام از این متریال ها دارای ویژگیها، مزایا و معایب مختلفی می باشند که بایستی قبل از انتخاب مورد بررسی قرار بگیرند.

 

کانترتاپ کورین

 

اگرچه بسیاری از متریال های کانتر آشپزخانه دوام زیادی دارند اما اجرای کورین به دلیل مزایا و ویژگی های خاص و منحصر به فردش  یک ایده ی عالی برای کانترتاپ آشپزخانه محسوب می شود. ابتدا برای اینکه کورین را بهتر بشناسید، در یک جمله کورین را تعریف می کنیم :

کورین سطح سخت و یکپارچه ای است که به عنوان جایگزین سنگ طبیعی به شمار می رود و 100 درصد آکرلیک بوده و دارای قابلیت فرم پذیری تحت حرارت می باشد.

 

کانترتاپ کورین

 

ویژگیها و مزایای کانترتاپ کورین

 

* تنوع بالا در طرح و رنگ

* زیبایی فوق العاده و بی نظیر کورین

* دوام و طول عمر بالا

* یکپارچگی صفحات

* اجرای بدون درز صفحات کورین

* مقاومت مناسب در برابر هوا

* مقاوم در برابر ضربه

* مقاومت کامل در برابر آب و مقاومت نسبی در برابر مواد شیمیایی

* قابلیت اجرای برش و اصطلاحات در صورت نیاز

* مقاومت بالای صفحات کورین در برابر خط و خش

 

ویژگیهای ذکر شده تنها بخشی از ویژگیهای منحصربه فرد متریال کورین می باشد. کورین بدلیل ویژگیهای خاص و متمایز بهترین انتخاب برای کانترتاپ آشپزخانه می باشد. اگر قصد اجرای کورین برای هر سطحی را دارید، با شرکت تولیدی ایلکا تماس بگیرید.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( کوارتز و کورین) و در زمینه ی کانتر تاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا