انواع مدل طراحی آشپزخانه غیر معمول

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است که باید بر روی طراحی دکوراسیون داخلی آن دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. طراحی و چیدمان آشپزخانه یکی از با اهمیت ترین چیدمان های منزل است که برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و ایده آل در درون فضای آشپزخانه باید به استانداردها و همچنین اصول کاربردی مهم در زمینه طراحی آشپزخانه توجه کنید تا بتوانید فضایی مدرن را در درون آشپزخانه خود ایجاد کنید.

در هنگام طراحی آشپزخانه خود مهم است که تحقیقات زیادی را انجام دهید. تحقیق برای بازسازی یا ساخت و ساز جدید نیازمند ساعتهای تفکر، جستجو و تفکر است. هر فرد ایده ی منحصر به فرد خود را از آشپزخانه کامل پس از اتمام خواهد داشت. برای تکمیل آشپزخانه خود و اطمینان از رضایت شما می توانید لیست وسایل، کلاژ ها و حتی نمونه های رنگ را تهیه کنید. بهترین راه برای اطمینان از رضایت قلبی شما از طراحی آشپزخانه، اطمینان از این است که قلب خود را در برنامه ریزی قرار دهید.

طراحان مدرنیسم برخلاف طراحان آشپزخانه های سنتی که بر روی متریال و رنگ تاکید دارند، در جست و جوی دکوراسیون هایی با هندسه های غیر مرسوم و خلاقانه هستند و با شکستن قانون های طراحی کلاسیک موفق به ارائه طرح های خلاقانه و زیبا شده اند.

در ادامه این مطلب انواع دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و غیر معمول را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های زیبا و متفاوت مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. تکمیل این لیست کامل آشپزخانه های غیر معمول زمان زیادی طول کشید.

از آنجا که در برخی موارد، من مطمئن نبودم که آیا این طراحی آشپزخانه، غیر معمول است یا خیلی مدرن و شاید لوکس؟

 تعریف شما از آشپزخانه ی غیر معمول چیست؟ به نظر من یک آشپزخانه غیر معمول چیزی است که شما به ندرت می بینید.

این آشپزخانه های غیر معمول به شما انواع سبک هایی را ارائه می دهند که می توانید از آنها در طراحی خود استفاده کنید. وسایل روشنایی، صفحه کابینت، اپن جزیره آشپزخانه و کانتر ها همه، گزینه ها و انتخاب هایی را ارائه می دهند که می توانند به شما در طراحی آشپزخانه رویایی خود کمک کنند.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

اپن جزیره مدرن

 

اپن شیک

 

جزیره شیک

 

اپن شیک

 

اپن مدرن

 

طراحی آشپزخانه مدرن

 

 

طراحی آشپزخانه شیک 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا