چرا اپن جزیره؟ اپن جزیره در آشپزخانه چه مزیتی دارد؟

آشپزخانه فضایی است که شما می توانید لحظات خوبی را در آنجا با خوردن یک چیز خوشمزه، یک وعده غذای عالی یا یک نوشیدنی دلپذیر صرف کنید. آشپزخانه به نوعی قلب خانه محسوب می شود، بنابراین بهتر است با تغییرات طراحی کاربردی و پیشرفت های تکنولوژیی، دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید. آشپزخانه مکانی است که بدلیل کارایی و بهره وری بالا از اهمیت زیادی برخوردار است و هر متر از فضای آشپزخانه ارزشمند می باشد.

 

اپن جزیره

 

یکی از طراحی های مدرن و جالب توجه که به تدریج در حال رایج شدن می باشد، طراحی آشپزخانه های جزیره ای و ایجاد فضایی چند عملکردی به خصوص در خانه هایی با متراژ های کمتر است. آپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود. افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند.

 

اپن جزیره

 

در اپن جزیره آشپزخانه کانتر حرف اول و آخر را می زند و به عنوان پخش اصلی آشپزخانه از آن یاد می شود. کانترهای اپن جزیره می توانند کاربری های متفاوت داشته باشند. در برخی موارد سینک و گاز بر روی کانتر قرار می گیرد. از کانتر اپن جزیره برای امور آشپزی و در بسیاری از موارد، به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده می شود. برای ساخت این کانترها و صفحه کابینت اپن جزیره متریال های متنوعی نظیر بتن، چوب، سنگ طبیعی، کورین ، کوارتز، فلز و … مورد استفاده قرار می گیرد.

با حرکت طراحان  سمت گسترش آشپزخانه باز، جزیره آشپزخانه به یک ضرورت تبدیل شده است. جزیره اپن آشپزخانه می تواند بلند، باریک و یا بزرگ، گسترده باشد. اپن جزیره در طراحی آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند. جزیره می تواند فضای آمادگی اضافی را فراهم کند و مرز بین منطقه پخت و پز و منطقه زندگی / غذا را تشکیل دهد.  همچنین اپن جزیره ای شکل می تواند مسیر جریان ترافیک را از نقاط شلوغ هدایت کند.

 

اپن جزیره

 

افراد زیادی هستندکه آشپزی را دوست ندارند و به نظر آنها آشپزی اصلا جذاب نیست، اما برخی از طراحی های مدرن و وسایل شیک گاهی اوقات می توانند نظر افراد را تغییر دهند. ظاهر زیبای جزیره اوپن آشپزخانه با کارکردهای متعدد جذابیت آشپزی را در بین افراد افزایش می دهد و باعث می شود که آنها زمان بیشتری را در آشپزخانه سپری کنند.

 

اپن جزیره

 

جزایر آشپزخانه در اشکال و اندازه های مختلف در دسترس هستند، برخی از آنها یک طرح مینیمالیستی دارند ، برخی با دکور روستایی و برخی از آنها  نیز با طراحی شیک و مدرن که برای خانه های لاکچری مناسب هستند. اپن جزیره  یکی از تاثیر گذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد، پس در انتخاب طراحی آن دقت کنید.

 

اپن جزیره

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا