کانتر های کشویی زیبا و جادار در آشپزخانه

کانتر در لغت به معناي پيشخوان، باجه، گيشه يا ديواره و ميزي است که قسمتی را از قسمت ديگر جدا مي کند. همان طور که آشپزخانه را قلب دکوراسیون داخلی منزل می نامند، اجزای اصلی آشپزخانه از جمله کانتر و جزیره را می توان یکی از مهم ترین قسمت های داخلی خانه در نظر گرفت. کانتر آشپزخانه محلی برای آشپزی، قرار گیری وسایل کاربردی و تزیینی و یا فضایی کاربردی برای قرار گیری صندلی یا نشستن اعضای خانواده می باشد.

 انواع مختلف کانترتاپ های آشپزخانه که مهمترين آن عبارت است از :

کانترتاپ های چند منظوره :

کانترها مي توانند جزيره آشپزخانه هم باشند و معمولا علاوه بر ميز ناهارخوری، اجاق گاز و يا حتي سينک را روي خود دارند. 

کانترتاپ های کشویی :

این نوع کانترها به منظور کارايي بالاتر و بهتر طراحي شده اند.

امروزه کانترتاپهای کشویی در بین مردم بسیار محبوب است. زیرا بهینه سازی فضای داخل آشپزخانه بسیار مهم است ، حتی اگر شما واقعا به فضاهای بیشتر نیاز نداشته باشید. کابینت نصب شده در داخل دیوار می‌تواند در خود وسایل و نیاز‌های فراوان یک آشپز حرفه ای را که فضای زیادی لازم دارد، جای دهد. قطعات کشویی آشپزخانه می‌توانند قسمت‌های کاربردی زیادی را در خود مخفی کنند و برای استفاده بهینه از فضاهایی که در آشپزخانه در دسترس داریم، مناسب به نظر می‌رسند. هنگامی که سطوح و اجزای ذخیره سازی آشپزخانه کشویی، تاشو و چرخان هستند، می‌توانید کارهای بسیاری را در یک فضای بسیار فشرده بگنجانید.

کانتر تاپ های کشویی علاوه بر اینکه برای طراحان دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم هستند، هم چنین در بین کاربران برای درک خوب فضا در جهت بهینه سازی فضاهای موجود و به حداقل رساندن فضاهای هدر رفته و پرت می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. طراحی هایی که در ادامه می بینید مربوط به کانتر های کشویی آشپزخانه هستند که قسمت های کاربردی را در زیر خود مخفی کرده اند و در راستای استفاده ی بهینه از فضاهایی که در آشپزخانه در اختیار داریم ،‌ ایده آل به نظر می رسند.

قطعات کشویی آشپزخانه می‌توانند قسمت‌های کاربردی زیادی را در خود مخفی کنند و برای استفاده بهینه از فضاهایی که در آشپزخانه در دسترس داریم، مناسب به نظر می‌رسند. هنگامی که سطوح و اجزای ذخیره سازی آشپزخانه کشویی، تاشو و چرخان هستند، می‌توانید کارهای بسیاری را در یک فضای بسیار فشرده بگنجانید.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

کانترهای کشویی

 

کانتر های کشویی

 

کانتر های کشویی

 

کانتر های کشویی

 

کانتر های کشویی

 

کانتر های کشویی

 

کانتر های کشویی

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا