برای محیط های آموزشی، آزمایشگاه و کانتر میز ها در سالن های دانشجویی و کافه تریا از چه سنگی استفاده کنیم؟

محصولات کورین علاوه بر زیبایی، دارای ویژگی های کاربردی منحصر به فردی هستند. دوام بالا، خاصیت ضد لک بودن، نگه داری و شستشوی آسان و تعمیرات فوری همه از ویژگی های محصولات کورین به شمار می رود. صفحات کورین دارای سطوح خنثی و بدون درز می باشند،  بنابراین ذرات ریز میکروسکوپی و باکتری در سطح آن رشد نمی کند. این ویژگی ها باعث شده که سطوح یکپارچه کورین از جمله معدود محصولاتی باشد که مورد تایید برای استفاده در محیط آموزشی، صنایع غذایی و امور بهداشتی و بیمارستانی هستند. در این مقاله ما قصد داریم در مورد سنگ کورین و مزایای آن در محیط آموزشی مانند مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه بپردازیم.

 

کورین در محیط آموزشی 

کاربرد کورین در محیط آموزشی

سنگ کورین به لطف ویژگی های فوق العاده زیبایی شناختی و کاربردی خود، متریالی مناسب برای طیف گسترده ای از فضاهای کاربردی محیط آموزشی می باشد.

سنگ کورین جایگزینی مقرون به صرفه و با کارایی بالا برای پانل های دیواری از کف تا سقف محیط آموزشی مانند سطوح کار در آزمایشگاه ها و کلاس های درس، راهرو و لابی، کانتر میز ها در سالن های دانشجویی و هیات علمی، کافه تریا و مناطق پذیرش است.

اکثر طراحان سنگ کورین را به دلیل حفظ و نگهداری آسان به عنوان یک راه حل درازمدت و مقرون به صرفه برای مکان های پر رفت و آمد با ترافیک بالا توصیه می کنند.

 

ویژگی سنگ های کورین

این سنگ مصنوعی طی فرآیندی ویژه با در آمیختن پلیمر، کانی های طبیعی و رنگ دانه ساخته می شود و با توجه به ویژگی های کم نظیر سالید سرفیس مانند قابلیت های بهداشتی، ضد باکتری، قارچ و کپک و مقاومت مطلوب به عنوان جایگزینی مناسب برای سنگ های طبیعی، چوب، ام دی اف، سرامیک و … در ساختمان های آموزشی، اداری، تجاری، رستوران، کلینیک، بیمارستان و … به شمار می رود. علاوه بر این تنوع گسترده و بی پایان رنگ و بافت، قابلیت شکل دهی و فرم پذیری، عبور نور، ابزار پذیری و … صفحات کورین را به متریال کاربردی و کم نظیر در اجرای دکوراسیون های داخلی محیط آموزشی و فرهنگی و ساخت اشیاء و سازه های فانتزی و دکوراتیو تبدیل می نماید. 

 

کورین در محیط آموزشی

 

مزایای سنگ کورین

یکپارچگی و بدون درز بودن در کلیه محلهای اتصال همراه با رنگهای متفاوت

ضد لک-ضد آب -ضد زنگ و ضد جرم و آنتی باکتریال

قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی

مقاوم در برابر محیط اسیدی و قلیایی آزمایشگاه

چشم اندازی نرم و سازگار با محیط

عمر طولانی

مقاوم در برابر سایش

ظاهری گرم و لوکس

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز، سنگ کورین ) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. شما نیز اگر قصد مشاوره و اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
مجتبی عامل ذبيحي گفته که : شنبه, 8 شهریور 1399

با عرض سلام و ادب، لطفاً درخصوص اجرای آزمایشگاه میکروبیولوژی، معرفی صفحات کورین و سینک های کورین متناسب در این خصوص رابا اعلام نرخ جهت بهره برداری در اجرای این پروژه ارسال فرمایید. با سپاس

گروه تولیدی ایلکا