ایده هایی زیبا برای طراحی دیوار پشت سینک و گاز

باید این موضوع را قبول کنیم که طراحی داخلی آشپزخانه خود یک چالش بزرگ می باشد. درست است که با گذشت زمان ایده ها و وسایل جدید برای آشپزخانه بوجود آمده است اما باز هم این فضا، سختی های مخصوص به خود را دارد و طراحی آن نه تنها باید بر اساس سبک و مد بلکه بیشتر باید از نظر کاربردی انجام شود. یکی از دکورهایی که می تواند زیبایی بخش آشپزخانه شما باشد دیوار پشت سینک ظرفشویی و گاز( بک اسپلش)  است. مطمئنا اولین کاربرد قرار دادن یک محافظ پشت دیوار پشت گاز و کاشی پشت سینک، جلوگیری از لک شدن دیوار و دیگر اتفاقات آشپزی است ولی می توان از آن در جهت دکور و زیباسازی آشپزخانه نیز بهره برد. زیرا دیوار پشت گاز و سینک ظرفشویی( بک اسپلش)  یکی از بهترین فضاها ی داخلی آشپزخانه برای استفاده از طراحی زیبا و جذاب می باشد.

 

دیوار سینک ظرفشویی

 

هیچ چیز یک آشپزخانه را مانند یک بک اسپلش زیبا و خیره کننده گرم نمی کند. شما می توانید از متریال های متنوعی مانند کاشی های سرامیکی، سنگ، فلز و شیشه برای دکور دیوار پشتی گاز و دیوار سینک طرفشویی استفاده کنید. در ادامه ی مقاله ایده های زیبا برای طراحی دیوار پشت گاز وسینک ظرفشویی باجنس های متفاوت ارائه می دهیم پس با ما همراه باشید  :

 

6 ایده برای دیوار پشت گاز

 

 

دیوار پشت سینک و گاز

 

ترکیب زیبای رنگ های آبی پررنگ و روشن دیوار پشت گاز همه ی نگاه ها را به خود خیره می کند. طراح به طور هوشمندانه ای با انتخاب کابینت های سفید، صفحه کابینت مرمر براق و صندلی های بار آبی رنگ، آشپزخانه را به زیبایی و فوق العاده طراحی کرده است.

 

پشت گاز صفحه ای

 

این آشپزخانه زیبا بدون بک اسپلش و محافظ پشت اجاق گاز مرمر کامل نمی شود. رگه های نقره ای خاکستری کانترتاپ و صفحه پشت گاز مرمر با هود و وسایل استیل ترکیبی شگفت انگیز به وجود آورده و صندلی های سبز به این فضای خنثی جان و روح تازه ای بخشیده اند.

 

محافظ پشت سینک

 

طراح با ترکیب کاشی های لانه زنبوری سبز بک اسپلش با لوازم نقره ای و کرم براق، فضایی گرم و آرامبخش را در آشپزخانه به وجود آورده است. کفپوش تیره آشپزخانه علاوه براینکه یک کنتراست کامل و منحصربه فرد است، ارتفاع بصری دیوار پشت گاز را نیز افزایش می دهد.

 

کاشی پشت سینک

 

کاشی های پر زرق و برق محافظ پشت سینک و گاز نه تنها بسیار دوست داشتنی است بلکه شکل هندسی آنها بر زیبایی بک اسپلش نیز افزوده است. ترکیب رنگ آبی کاشی های سرامیکی با کابینت های چوبی و گرم سحر انگیز است.

 

دیوار سینک ظرفشویی

 

به بک اسپلش تصویر آشپزخانه بالا دقت کنید. طراح درز بین کاشی های زغالی دیوار پشت گاز را با رنگ کرم پر کرده و این آشپزخانه روشن با نورپردازی طبیعی را با کابینت های کرم رنگ، صفحه کابینت کوارتز سفید و سقف چوبی به زیبایی هر چه تمام تردکور کرده است.

 

پشت سینک ظرفشویی

 

به یاد داشته باشید که استفاده از طرح و رنگ های شجاعانه می تواند طراحی فوق العاده ای را بوجود آورد. در تصویر بالا دیوار سبز پشت گاز واقعا نفس گیر است و به خوبی با کابینت های کرم رنگ هماهنگ می باشد.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا