چند مدل آشپزخانه جزیره ای با رنگ متضاد کابینت

یکی از طراحی های مدرن و جالب توجه که به تدریج در حال رایج شدن می باشد، طراحی آشپزخانه های جزیره ای و ایجاد فضایی چند عملکردی به خصوص در خانه هایی با متراژ های کمتر است. اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود. اینکه آیا شما آشپزخانه ای کوچک و یا بزرگ دارید مهم نیست، بلکه نکته این جاست که  جزیره ای حتی کوچک با یک رنگ متضاد با کابینت ها و یا تم اصلی آشپزخانه می تواند کنتراست زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود آورد. در ادامه مطلب به نمونه هایی از آشپزخانه هایی با کنتراست زیبا و بی نظیر توجه کنید.  

 

آشپزخانه جزیره ای

 

در تصویر بالا اپن جزیره چوبی با کابینت های سبز خاکستری آشپزخانه کنتراست زیبایی ایجاد کرده است. ترکیب صفحه کابینت سنگی سفید جزیره با لوازم جانبی استیل ، صندلی های بار با طراحی مینیمالیستی و قاب سنگی دور پنجره زیبا و خیره کننده است .

 

جزیره های رنگی

 

از تاثیر زیاد جزیره ای با تم نارنجی با آشپزخانه ی سفید غافل نشوید . به تصویر بالا دقت کنید. طراح با جسارت تمام برای دکوراسیون این آشپزخانه جزیره ای نارنجی با صندلی های بار آبی انتخاب کرده است. پس نگران نباشید شما نیز می توانید بدین وسیله کنتراستی زیبا و قوی بین جزیره و فضای آشپزخانه آن ایجاد کنید.

 

جزیره ی آشپزخانه

 

جزیره و کابینت ها ی این آشپزخانه سبکی ساده و زیبا دارند. چوب تیره جزیره تضاد زیبا و خیره کننده ای با بک اسپلش سفید سنگی ایجاد کرده است. طراحی این آشپزخانه در عین سادگی، چشم نواز است.

 

جزیره های رنگی آشپزخانه

 

تن سرد جزیره سبز با تن گرم کاشی های بک اسپلش در تصویر آشپزخانه بالا تضاد و کنتراست جالب و منحصر به فردی دارد. این جزیره با فضای ذخیره سازی باز و سینک اضافی بسیار کاربردی و زیبا می باشد.

 

آشپزخانه های جزیره ای

 

کابینت های سفید با جزیره ی صورتی کثیف گرم در تضاد است. کنتراست بین آنها در عین ظرافت، بسیار آرام بخش می با شد.

 

جزیره های رنگی

 

این جزیره آبی برای آشپزخانه ای با تم ساحلی  بسیار عالی است. تم طرح کلی آشپزخانه خنثی است بنابراین جزیره آبی روشن می تواند نقطه کانونی آشپزخانه شما باشد.

 

 

 

 

  

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا