آشپزخانه خود را با جزیره های رنگی به محیطی شاد و آرامبخش تبدیل کنید

یکی از طراحی های مدرن و جالب توجه که به تدریج در حال رایج شدن می باشد، طراحی آشپزخانه های جزیره ای و ایجاد فضایی چند عملکردی به خصوص در خانه هایی با متراژ های کمتر است. اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود. اینکه آیا شما آشپزخانه ای کوچک و یا بزرگ دارید مهم نیست، بلکه نکته این جاست که  جزیره ای حتی کوچک با یک رنگ متضاد با کابینت ها و یا تم اصلی آشپزخانه می تواند کنتراست زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود آورد. بهتر است كابینت‌های بخش جزیره آشپزخانه را با رنگهایی متفاوت و حتی از رنگ‌های جسورانه انتخاب کنید. همین تغییر رنگ باعث می‌شود فضای جزیره آشپزخانه شاخص‌تر به نظر برسد. این جزایر آشپزخانه رنگارنگ فضای کاری خیره کننده و بی نظیری  برای آشپزخانه های مدرن و معاصر ایجاد می کنند. در ادامه به آشپزخانه هایی با جزایر رنگی زیبا و بی نظیر توجه کنید.

 

جزیره های رنگی آشپزخانه  

 

پالت رنگ آبی و سفید سنتی است، اما جزیره کبالت نگاهی کلاسیک و ظاهری جسورانه دارد. به تصویر بالا نگاه کنید. علاوه بر اینکه این مجموعه با فضای دکوری برای مجموعه ای از ظروف تزئینی ساخته شده است، این جزیره بسیار زیبا و کاربردی است. قبل از پر کردن فضای دکوری، میله ها را در قفسه های کم عمق نصب کنید تا مانع از افتادن ظروف شوند.

 

آشپز خانه های جزیره ای رنگی

 

رنگ زرد لیمویی شاد یک فضای پر جنب و جوش و پویا را در آشپزخانه آفتابی ایجاد می کند. ترکیب کابینت ها و بک اسپلش سفید با جزیره لیمویی و صندلی های بار فیروزه ای، درخشان و آرامبخش است. این طراحی زیبا را در آشپزخانه ی خانه تان انجام دهید تا در طول سال آشپزخانه ای تابستانه ای داشته باشید.

 

آشپز خانه های جزیره ای رنگی

 

طراح  این آشپزخانه آفتاب گیر را با کابینت های خاکستری، بک اسپلش سفید و جزیره ی خاکستری ذغالی به زیبایی هر چه تمام تر دکور کرده است. این جزیره ی زیبا آرامش و راحتی را به فضای آشپزخانه آورده است. لوازم جانبی استیل ضد زنگ نگاهی شیک و معاصر را در این فضای زیبا ایجاد می کند.

 

آشپز خانه های جزیره ای رنگی

 

جزیره خاکستری آبی مات با صفحه کابینت چوبی به فضای آشپزخانه نگاهی زیبا و روستایی می دهد. از آنجا که تم اصلی رنگ این آشپزخانه سفید است، می توان جزیره را در مرکز قرار داد. جزیره ی آبی و صندلی های بار زرد با فضای سفید آشپزخانه تضاد زیبایی دارد.

 

آشپز خانه های جزیره ای رنگی

 

در تصویر بالا نمونه ای از جزیره سبک صنعتی در آشپزخانه ای با طراحی سبک معاصر مشاهده می کنید. جزیره و بک اسپلش سبز آبی در این آشپزخانه ی سفید، کنتراستی زیبا و شگفت انگیز ایجاد کرده است. ترکیب جزیره سبز آبی با صندلی های بار فلزی ساده سفید و کفپوش چوبی براق خیره کننده است.

 

آشپز خانه های جزیره ای رنگی

 

به این آشپزخانه جزیره ای سبز خوش آمدید. طراح  با ذوق این آشپزخانه، جزیره ای سبز با یک یخچال کوچک، قفسه های باز و صفحه کابینت چوبی براق برای این فضای زیبا انتخاب کرده است. صفحه کابینتی چوبی گرما و آرامش به این فضا می آورد. بک اسپلش با طراحی و رنگ آمیزی زیبا، بسیار چشم نواز است.

 

آشپز خانه های جزیره ای رنگی

 

رنگ های الهام گرفته از مرکبات جسورانه، غم انگیز و پر انرژی هستند. اگر شما رنگ نارنجی را دوست دارید اما نمی توانید تم اصلی آشپزخانه خود را نارنجی انتخاب کنید، آن را در ترکیب با رنگ های دیگر امتحان کنید. فقط فراموش نکنید که انتخاب رنگ های متضاد در هنگام کار با رنگ های روشن ضروری است. ترکیب جزیره ی نارنجی با صفحه کابینت تیره و بک اسپلش موزاییکی در عین پیچیدگی، زیبا و سحرانگیز است.

 گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا