آشپزخانه های لوکس با استفاده از صفحه کورین

آشپزخانه های مدرن امروزی بدون مرز و به شکل باز طراحی می شوند به همین دلیل توجه به جلوه و زیبایی و هم چنین دوام کابینت ها اهمیت زیادی دارد. با باز شدن فضای آشپزخانه به روی مهمان، آشپزخانه های اپن و لوکس مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و جایگاه بسیار خوبی در بین خانواده ها پیدا کرده است. کم کم با مدرن سازی فضای آشپزخانه، کانترتاپ ها و میز های زیبایی درجهت زیبا سازی آشپزخانه ساخته شده اند که علاوه بر حجم کم و اشغال فضای کمتر دارای زیبایی و قابلیت های بسیاری می باشند. به همین دلیل سنگ های مصنوعی کورین، در بین مردم بسیار محبوب هستند زیرا با وجود ظاهر زیبا و جذاب به عنوان یک میز در سرو غذا و مکانی برای برش سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. این متریال مدرن در برابر رطوبت سینک یا رطوبت های موقتی که بر روی کانترتاپ ایجاد می شود مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. این سنگ، مصنوعی و دست ساز بوده و تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارد. اجرای کورین حس و حالی لوکس به آشپزخانه می دهند که توسط هر کس و با هر سلیقه ای قابل لمس می باشد. در گذشته بدلیل قیمت بالا و گران سنگ طبیعی و کوارتز قشر خاصی از جامعه توان استفاده از این سنگ را داشتند ولی امروزه با به وجود آمدن سنگ های مصنوعی کورین و با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد و هم چنین زیبایی و جذابیت و قیمت ارزانتر مورد استقبال افراد متوسط و سطح پایین جامعه قرار گرفته است.

 

سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. این سنگ، مصنوعی و دست ساز بوده و تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارد. سنگ های کورین حس و حالی لوکس به آشپزخانه می دهند که توسط هر کس و با هر سلیقه ای قابل لمس می باشد.

 

سنگ کورین چیست؟

سنگ های مصنوعی در بازار با نام سنگ کورین شناخته می شوند که در طرح ها و رنگ های متنوع و باکیفیت های مختلف در بازار موجود می باشند. شرکت هایی همچون سامسونگ، الجی، آوسیت سنگ های مصنوعی کورین را تولید می کنند.

شرکت سامسونگ دارنده ی سنگ مصنوعی کورین با نام تجاری استارون می باشد. استارون تنوع رنگ زیاد و بافت متفاوت دارد. سنگ استارون بدلیل طیف گسترده ی بافت و رنگ برای دکوراسیون و اسباب و اثاثیه داخلی مناسب است. استارون دوام و استحکام بالایی دارد و مراقبت از آن آسان می باشد. سنگ های مصنوعی استارون در رنگ های تیره و روشن نمی سوزند، تیره و کمرنگ نمی شوند و هیچ لکه و نقطه ای را بر روی خود نگه نمی دارند.

سنگ های کورین با توجه به ضخامتشان قابلیت خم شدن تا شعاع 25 میلی متر را دارند و می توانند فرم و شکل های منحصربه فردی را به وجود آورند. این خاصیت از ویژگیهای متمایز سنگ کورین به شمار می رود. در کنار ظاهر زیبا، محصولات کورین، دارای ویژگیهای برجسته ای می باشند. دوام بالا، خاصیت ضد لک بودن و شستشوی آسان و تعمیرات فوری از ویژگیهای سنگ کورین به شمار می رود.

سنگ های مصنوعی در بازار با نام کورین شناخته می شوند که در طرح ها و رنگ های متنوع و باکیفیت مختلف در بازار موجود می باشند. شرکت هایی همچون سامسونگ، الجی، آوسیت سنگ های مصنوعی کورین را تولید می کنند.

 

اتصال صفحات کورین چیست؟

اتصال بین دو صفحه ی کورین، با استفاده از رزین آکرلیک صورت می گیرد که اتصالی بدون درز، تمیز و صاف ایجاد می کند. رزین درون درز حل می شود و با پولیش نهایی یک سطح بدون درز را به وجود می آورد. طراح، بدلیل درزهای نامرئی و تنوع بی نظیر کورین با خیال آسوده می تواند به طراحی فرم ها و رنگ ها بپردازد. این ویژگی مختص سنگ های کورین می باشد. سنگ های کورین ضد آب می باشند و نیاز به آب بندی شدن ندارند و برای پاک کردن سطوح آن از محلول آب و صابون و یا محلول آمونیاک مناسب می باشد.

اتصال بین دو صفحه ی سنگ کورین، با استفاده از رزین آکرلیک صورت می گیرد که اتصالی بدون درز، تمیز و صاف ایجاد می کند. رزین درون درز حل می شود و با پولیش نهایی یک سطح بدون درز را به وجود می آورد. طراح، بدلیل درزهای نامرئی و تنوع بی نظیر کورین با خیال آسوده می تواند به طراحی فرم ها و رنگ ها بپردازد.

 

چرا از سنگ کورین استفاده کنیم؟

* تنوع زیاد در طرح و رنگ

* دوام و زیبایی

* آنتی باکتریال بودن کورین

* سطوح یکپارچه و بدون درز

* قابلیت بریده شدن، سوراخ کردن و خم کردن

* عمر مفید طولانی

* مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی

* مقاومت در برابر فشار زیاد

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانتر تاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و صفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا