بهترین سنگ مناسب سرویس های بهداشتی چیست؟

گاهی بهتر است که در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد، مانند سرویس مجتمع های تجاری، اداری، سرویس لابی ها و بخش های عمومی ساختمان از متریال های مقاوم و در عین حال زیبا بهره برد. همان طور که می دانیم پاکیزگی و بهداشت در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها بسیار اهمیت دارد.

سنگ کورین به علت نفوذناپذیری و مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، یکی از مناسب ترین مصالح در ساخت سرویس بهداشتی می باشد.

سرویس بهداشتی کورین ، بر اساس نیاز پروژه به صورت زیر سنگی و رو سنگی مورد استفاده قرار می گیرد که مزایای خاص خود را دارد . برای سرویس های بهداشتی عمومی به صورت معمول، کاسه روشویی زیر سنگی می تواند به صورت لوبیا شکل، بیضی و یا مستطیل شکل باشد.

 سنگ کورین به دلیل ویژگیهای منحصربه فرد مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت، دوام، جلوه و زیبایی کم نظیر، گزینه ای مناسب برای طراحی سرویس بهداشتی های لوکس و در عین حال پر رفت و آمد است. کورین لکه و قارچ نمیگیرد و حس پاکیزگی فضا های بهداشتی را به افراد انتقال می دهد. سطح کورین یک ماده غیر سمی است، بنابراین گازهای مضر انتشار نخواهد داد.

سرویس های بهداشتی با طراحی و اجرای کورین از نظر بهداشتی آنتی باکتریال بوده و تمیز کردن و نگهداری از آنها آسان است. از آنجا که روشویی های کورین به طور یکپارچه طراحی می شود، دستگاه دست خشک کن نیز بر روی روشویی نصب می شود. داشتن توانایی شستن و خشک کردن دست ها در سطح روشویی، باعث کاهش عبور ترافیک در سرویس های بهداشتی عمومی می شود که منجر به ایجاد یک سطح تمیز ، خشک و سالم و همچنین حذف نیاز به دستمال کاغذی می شود. سنسورهای مادون قرمز هوشمند بر روی دستگاه به طور خودکار و بدون هیچ لمسی، بلافاصله بعد از شستشوی دست ها به مدت 12 ثانیه شروع به کار می کنند که منجر به کاهش انرژی و زمان می شوند.

مزایای مهم سنگ مصنوعی کورین

* ظاهر زیبا و دوام بسیار بالا

* تنوع رنگ و طرح بسیار خوب

* قابلیت یکپارچگی و بدون درز

* قابلیت انعطاف بالا

*مقاومت بالا در برابر گرما و ضربه

* شفافیت و براق صیقلی

* قابلیت نو شدن بجای تعویض

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، سرویس بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید کورین دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

در این قسمت نمونه هایی منحصر به فرد از طراحی دیواره و روشویی کورین در سرویس های بهداشتی عمومی را آورده ایم.

 

روشویی کورین در سرویس بهداشتی عمومی

 

روشویی کورین در سرویس بهداشتی عمومی

 

روشویی کورین در سرویس بهداشتی عمومی

 

روشویی کورین در سرویس بهداشتی عمومی

 

روشویی کورین در سرویس بهداشتی عمومی

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا