کانترتاپ سفید کوارتز الهام بخش آشپزخانه شما

بیایید با انتخاب و اجرای کوارتز بر روی کانترتاپ های آشپزخانه جدید و مدرن بیشترین انرژی مثبت را وارد آشپزخانه ی خود کنیم. کوارتز یکی از متریال هایی است که هر طراح رویای کارکردن با آن را دارد. اجرای کوارتز برای کانترتاپ آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. صفحات کوارتز سایلستون دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متمایزی هستند. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن از لحاظ تکنولوژی و مکانیکی ساخته شده است، میزان جذب رطوبت آن نزدیک به صفر است و مقاومت بالایی در برابر لک، خش و ضربه دارد. کوارتز سایلستون با بیش از هفتاد رنگ و طرح مختلف در سه نوع بافت متفاوت تولید می شود. کانترتاپ آشپزخانه از جنس کوارتز سفید انرژی و نور زیادی به فضای آشپزخانه می دهد. به 10 کانترتاپ کوارتز سفید زیر توجه کنید که چگونه منبع الهام بخش آشپزخانه شده اند.

کانترتاپ

*کانترتاپ کوارتز سفید در کنار کابینت های سفید و یکسره بسیار چشم نواز است. همه چیز با ترکیب سایه ها و بافت ها بزرگتر و روشن تر دیده می شود.

کانترتاپ

* شما می توانید با نصب کانترتاپ های سفید خیلی مدرن و اجرای صفحات کوارتز فضای آشپزخانه خود را بسیار دوست داشتنی و جذاب کنید. تنها با یک نگاه زیر چشمی می توانید به طراحی پرزرق و برق با تم عاشقانه و معاصر آشپزخانه پی ببرید.

کانترتاپ

*کانترتاپی از جنس چوب ضخیم و قهوه ای با تاپس کوارتز سفید تضاد بسیار زیبا و چشم نوازی را ایجاد کرده است. هر چند ترکیب این دو در نگاه اول بسیار جسورانه به نظر می رسد اما به درستی آن ایمان داشته باشید.

کانترتاپ

* اگر می خواهید خانه ای ظریف و درعین حال پیچیده طراحی کنید، از کانترتاپ سفید کوارتز و کابینت های ابری مات الهام بگیرید و یک طراحی بینظیر را تجربه کنید.

کانترتاپ

*اجرای صفحات ضد آب کوارتز با درخشش عالی یک انتخاب مناسب برای طراحی یک آشپزخانه با تم عاشقانه و ریزه کاری های پرزرق و برق زنانه می باشد.

کانترتاپ

*در اینجا آشپزخانه ی زیبایی را می بینیم که با یک طراحی جسورانه و با ظرافت هر چه تمام تر، کانترتاپ سفید کوارتز را در وسط آشپزخانه نصب کرده است.

کانترتاپ

* صفحات سفید کوارتز با لوازم استیل براق واقعا عالی به نظر می رسند و مسلما  شما با نگاه کردن به آن همه زیبایی و هماهنگی در طراحی شیک و فوق العاده آفرین خواهید گفت.

کانترتاپ

*مطمئنا هر چیز سفیدی در کنار همتای سیاهش عالی به نظر می رسد. از این گذشته از قدیم تا به حال چه در صنعت مد و چه در طراحی داخلی رنگ های سیاه و سفید همیشه با هم همکاری می کنند و ترکیب کانترتاپ سیاه با تاپس سفید نیز از این قانون جدا نمی باشد. این ترکیب بسیار کلاسیک و زیبایی چشم گیری دارد.

کانترتاپ

*صفحات کوارتز را در یک آشپزخانه ای پر از تن های خنثی و عناصر طبیعی اجرا کنید. کانترتاپ کوارتز با چوب و کرافت به شما در ساختن یک مکان سرشار از آرامش و لذت بخش کمک می کند.

کانترتاپ

*طراحی ظریف و مدرن، این آشپزخانه را بسیار دوست داشتنی کرده است. طراح با ترکیب وسایل استیل با تاپس کوارتز ظرافت و جلا را به رخ کشیده است و آشپزخانه را به مکانی آرامبخش تبدیل کرده است.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( کوارتز و کورین) و در زمینه ی کانتر تاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا