صفحه کابینت آشپزخانه کوارتز در 20 رنگ الهام بخش

اگر شما بدنبال یک کانتر زیبا و بادوام هستید، مسلما صفحه کابینت کوارتز انتخاب خوبی است و می تواند به عنوان یک انتخاب گرم و مناسب در دکوراسیون آشپزخانه شما نقش بسزایی داشته باشد. درحالیکه سنگ کابینت کوارتز می تواند در برخی از موارد به سنگ های طبیعی شبیه باشد اما اجرای صفحه کابینت کوارتز مزایایی را به شما ارائه می دهد که سنگ طبیعی فاقد آن است. صفحه کوارتز یک سنگ مهندسی شده است که در انواع رنگ هایی که طبیعت نمی تواند ارائه دهد، در بازار در دسترس می باشد. اگرتصمیم دارید اجرای صفحات کوارتز را بر روی کانترتاپ آشپزخانه خود انجام دهید، باید مواردی مانند هزینه ، مزایا و معایب کوارتز را درنظر بگیرید.

 

مهمترین مطالبی که در این مقاله می خوانید:

صفحه کابینت کوارتز چیست؟

برندهای صفحه کابینت کوارتز

مزایا و معایب صفحه کابینت کوارتز

تنوع رنگ صفحه کابینت کوارتز

موارد کاربرد و استفاده از صفحه کوارتز

نحوه نگهداری و مراقبت از صفحه کابینت کوارتز

 

صفحه کابینت کوارتز

 

 

 

صفحه کوارتز کابینت از انواع کانتر جدید آشپزخانه می باشد که جلوه ای متفاوت و شیک به فضای آشپزخانه شما می بخشد. درواقع سنگ کوارتز کابینت یک سنگ مصنوعی و مهندسی شده است که از ۹۳ درصد کوارتز و حدود ۷ درصد رزین تشکیل می شود. کوارتز ماده ای فراوان است و محصول نهایی تولید شده از آن غیر سمی و غیرآلرژی زا می باشد و به دلیل عمر طولانی نیاز به جایگزینی را کاهش می دهد. همچنین کوارتز به دلیل درجه ی سختی بالا خواص فیزیکی و شیمیایی متمایزی دارد. قابلیت ضد خش، دوام، استحکام و خاصیت انتی باکتریال، سنگ روی کابینتی کوارتز را به محصولی بی بدیل و شگفت انگیز تبدیل کرده است. ابعاد صفحه کابینت کوارتز به طور معمول بین 300*120 300*140 320*168 و ضخامت صفحه کوارتز 12 ، 20 و 30 میلیمتر می باشد و تنوع رنگی عالی باعث محبوبیت زیاد این محصول شده است.

 

 

صفحه روی کابینت کوارتز

 

برندهای صفحه کابینت کوارتز

 

صفحه کابینت های کوارتز موجود در ایران را به دو گروه ایرانی و اسپانیایی (کره ای) تقسیم می شود. صفحه کابینت کوارتز توتم، صفحه کابینت کوارتز برد استون، صفحه کابینت کوارتز آذرین پارس و صفحه کابینت کوارتز کاینداستون در گروه برند ایرانی قرار می گیرند. صفحه کابینت کوارتز اسپانیایی و کره ای شامل صفحه کابینت کوارتز سایلستون اسپانیا و هانستون کره می باشد. صفحه کابینت کوارتز سایلستون نسبت به برندهای دیگر در ایران شناخته شده تر است اما رنگ های تولیدی توسط این شرکت ها اغلب مشابه می باشند و کیفیت های قابل قبولی را ارائه می دهند. بنابراین انتخاب شما می تواند به گزینه های رنگی در دسترس وابسته باشد.

 

سنگ کوارتز کابینت

 

مزایا و معایب صفحه کابینت کوارتز

 

هر محصولی مزایا و معایبی دارد ولی ویژگیهای منحصربه فرد سنگ کوارتز کابینت شما را به انتخاب آن تشویق می کند.

 

مزایای سنگ کوارتز کابینت

 1-قابلیت ضد خش و استحکام بالا

2- مقاوم در برابر رشد باکتری ها ( آنتی باکتریال )

3- تنوع رنگ بالا

4- مقاوم در برابر شکستن و ترک خوردگی

5- مقاوم در برابر سایش، خراشیدگی و اسید 

6- بدون نیاز به مهر و موم 

7- مقاومت در برابر لکه‌ها به دلیل بافت بدون منفذ

8- سطح صاف، یکدست و براق

9- عدم جرم گیری و نظافت آسان

 

سنگ روی کابینتی کوارتز

 

 

معایب سنگ کوارتز کابینت

1-قیمت بالا و هزینه سنگین

2- درزها قابل مشاهده هستند

3- برای استفاده از فضای باز پیشنهاد نمی شود.

 

کوارتز کابینت

 

تنوع رنگ صفحه کابینت کوارتز

 

تنوع رنگ صفحه کابینت کوارتز یک امتیاز عالی محسوب می شود و دست مشتری را برای انتخاب رنگ باز می گذارد. فرقی نمی کند سبک آشپزخانه شما چیست زیرا براحتی می توانید از بین رنگ های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. سفید، خاکستری روشن یا مایل به قهوه ای، سیاه، شتری، سبز، بنفش و قرمز و ... از رنگ های مختلف و زیبای صفحه کابینت کوارتز می باشد. در ادامه نمونه هایی از ان را مشاهده می کنید.

 

صفحه کوارتز کابینت سفید

 

صفحه کابینت کوارتز

 

 یکی از گزینه های پرطرفدار این دسته، صفحات سفید سنگ مرمر کوارتز مهندسی شده و کاربردی است. آیا شما یک آشپزخانه مدرن، مینیمالیست یا یک فضای کاملا سنتی دارید نگران نباشید، نوع سبک آشپزخانه مهم نیست زیرا صفحه کابینت سفید کوارتز یک جذابیت لوکس و جلوه ی خاصی را به همه نوع آشپزخانه ای می بخشد.

 

صفحه کابینت کوارتز خاکستری مایل به قهوه ای

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای یک انتخاب عالی برای عاشقان آشپزخانه های سنتی است. ترکیب تیره و روشن این رنگ برای افرادی که رنگ های گرم را دوست دارند، گزینه ای عالی می باشد. میزان اندک تن تیره رنگ خاکستری مایل به قهوه ای کانترتاپ آشپزخانه کنتراست جالبی را ایجاد می کند.

 

سنگ کابینت کوارتز خاکستری روشن

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

سنگ کوارتز خاکستری روشن، ترکیبی زیبا و خاص از تن رنگ های به روز و ملایم است که می تواند انتخابی بی نظیر برای صفحه کابینت آشپزخانه باشد. کانترتاپ آشپزخانه با تاپس کوارتز خاکستری روشن به خوبی با سبک های متنوع طراحی های مختلف هماهنگ می شود و آشپزخانه را زیباتر نشان می دهد.

 

سنگ کابینت کوارتز شتری

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

آیا تا به حال به دنبال یک سنگ کوارتز تک رنگ و یکنواخت برای تاپس کانترتاپ آشپزخانه بوده اید؟ سنگ کوارتز با تن تک رنگ شتری برای صفحات کابینت آشپزخانه های مینیمالیستی و کاملا سنتی یک انتخاب عالیست.

 

صفحه کوارتز کابینت سیاه

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

سنگ کوارتز سیاه به علت قابلیت انعطاف پذیری یکی از محبوب ترین گزینه های صفحه کابینت آشپزخانه به شمار می رود که می تواند الهام بخش آشپزخانه شما باشد. کانترتاپ کوارتز سیاه بدلیل ویژگی منحصر به فردش به خوبی با دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگ می شود و به محیط حس زندگی می دهد.

 

سنگ کابینت کوارتز ترکیبی

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

با انتخاب صفحه کابینت آشپزخانه کوارتز با طرح چرخشی فضای آشپزخانه خود را هنری کنید. همچنین از صفحات کوارتز با تن خنثی برای کانترتاپ آشپزخانه استفاده کنید زیرا این نوع رنگ ها در ترکیب با رنگ های مختلف و ژانرهای طراحی داخلی عالی به نظر می رسند. کانترتاپ کوارتز با این نوع رنگ و طرح می تواند انتخابی زیبا به عنوان نقطه کانون آشپزخانه باشد.

 

سنگ کوارتز کرمی

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

کانترتاپ کوارتز با سایه های کرمی بهترین گزینه برای آشپزخانه های سنتی می باشد. علاوه بر این صفحه کابینت کوارتز کرمی رنگ، مکمل خوبی برای وسایل تیره، روشن و کابینت های چوبی است.

 

سنگ کوارتز قرمز روشن

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

کانترتاپ آشپزخانه با کوارتز قرمز روشن واقعا هیجان انگیز است و نگاه دقیق و لمس این فضای فانتزی و مدرن بسیار دلنشین و دور از دسترس به نظر می آید. صفحه کابینت کوارتز قرمزروشن برای بسیاری از افراد لذت بخش بوده و از آن رضایت کامل دارند.

 

سنگ کوارتز ترکیبی تیره

 

 صفحه کابینت کوارتز

صفحه کوارتز کانترتاپ آشپزخانه بالا ترکیبی از چند رنگ و طرح است. این فضا به روشنی سادگی تمرکز و کیفیت هنری را تضمین می کند.  این رنگ، با ترکیبی از رنگ های خنثی و تیره، بیشتر  برای سبک های صنعتی یا مردانه متناسب است.

 

سنگ کوارتز سیاه و سفید

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

البته که سیاه و سفید همیشه یک انتخاب بی انتها و کلاسیک برای هر چیزی است که صفحه کابینت آشپزخانه نیز جدا از آن نمی باشد. کانترتاپ کوارتز سیاه و سفید بدلیل ویژگی منحصر به فردش به یک چشم انداز زیبا و نقطه کانونی خیره کننده ای در آشپزخانه تبدیل شده است.

 

سنگ روی کابینتی کوارتز سبز

 

 صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت کوارتز سبز ملایم می تواند یک انتخاب مفرح و شاد باشد. شما می توانید به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و از آن انرژی مثبت بگیرید. این نوع سبک از کانترتاپ برای آشپزخانه های معاصر و فانتزی مناسب است.

 

سنگ کوارتز کابینت بنفش

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

اگر به دنبال این رنگ خاص هستید تنها کافی است که آن را سفارش بدهید. به این کانترتاپ زیبا با تاپس کوارتز سفارشی نگاه کنید، واقعا زیباست. صفحه کابینت کوارتز با تن بنفش پر از رمز و راز و ظرافت است.

 

صفحه کابینت کوارتز صورتی جیغ

 

 صفحه کابینت کوارتز

 

چه کسی می دانست که صورتی داغ می تواند یک گزینه ی مناسب برای کانترتاپ آشپزخانه باشد؟ صورتی داغ یک رنگ خاص است که ویژگی های شخصیتی شما را نشان می دهد.

 

موارد کاربرد و استفاده از صفحه کوارتز

 

صفحه کابینت کوارتز نه تنها به عنوان یک متریال عالی برای کانتر آشپزخانه پیشنهاد می شود بلکه در فضاهای دیگر مانند روشویی هتل ها، بیمارستان ها، محیط های درمانی و سرویس بهداشتی و حمام منزل مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ کوارتز انعطاف پذیری خوبی دارد و براحتی در سایز و ابعاد دلخواه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری ساخته می شود.

نکته: قابلیت شکل دهی لبه های صفحه کابینت کوارتز به فرم‌های مختلف از ویژگیهای بارز این کانتر آشپزخانه محبوب به شمار می آید. 

 

کوارتز کابینت

 

نحوه تمیز کردن و مراقبت از صفحه کابینت کوارتز

 

صفحات کوارتز به طور طبیعی براق هستند ولی برای حفظ درخشش خود به مراقبت نیز دارند. بسیار مهم است که برای تمیز کردن از پاک کننده های ساینده استفاده نکنید و ظروف داغ را به صورت مستقیم بر روی آنها قرار ندهید. تمیز کردن روزانه صفحه کابینت کوارتز را برای حفظ براقیت و درخشش آنها در دستور کار خود قرار بدهید. برای این کار تنها کافیست سطح کوارتز را با یک دستمال نرم و مقدار کمی مواد شوینده ملایم تمیز کنید. برای پاک کردن لکه ها و مواد خشک شده نیز لازم است تا این مواد را با یک کاردک پلاستکی یا چاقوی پلاستیکی کند از روی سنگ کابینت کوارتز به آرامی بتراشید. اما برای مراقبت و نگهداری از صفحات کابینت کوارتز نکات زیر را جدی بگیرید.

1-در اسرع وقت لکه ها را از روی سنگ اپن آشپزخانه پاک کنید.

2. چاقو را به صورت مستقیم روی سطح کوارتز نکشید.

3. از صفحه کابینت خود در برابر دماهای خیلی بالا محافظت نمایید.

4. هرگز از پاک کننده های قوی برای تمیز کردن سنگ کابینت کوارتز استفاده نکنید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا