7 مدل جزیره شناور آشپزخانه مدرن، ایده هایی که شما را وسوسه می کند!

دکوراسیون و فضای داخلی آشپزخانه، قلب هر خانه و منعکس کننده شخصیت افراد خانواده می باشد. ما آشپزخانه های زیادی را دیده ایم که اکثر آنها بسیار به هم شبیه هستند، اما گاهی اوقات جزیره هایی در آشپزخانه می بینیم که طراحی آنها کاملا خلاقانه و شگفت انگیز است. جزایر، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی آشپزخانه های مدرن محسوب می شوند زیرا آنها نه تنها جذابیت آشپزخانه را تقویت می کنند بلکه باعث افزایش فضای بیشتر برای تهیه وعده های غذایی، ناهار خوری ، سرگرمی و دور همی های دوستانه و خانوادگی می شوند.

 

 

کانتر جزیره از قسمتهای مهم فضای داخلی آشپزخانه بدلیل کاربرد بالا می باشد و لذا باید زیبا و مستحکم باشد. در هنگام طراحی جزایر آشپزخانه ، سبک، متریال و رنگهای مختلفی وجود دارد که از بین آنها می توانید انتخاب کنید، اما محبوب ترین متریال ها برای کانتر آشپزخانه، سنگ های طبیعی مرمر و سنگ های مصنوعی نظیر کورین و کوارتز می باشند.

ما امروز در ایلکا 7 مدل جزیره شناور آشپزخانه مدرن از سبک های مختلف را برای شما عزیزان آماده کرده ایم، تا به شما در انتخاب یک جزیره آشپزخانه بی نظیر که نشان دهنده سلیقه و سبک زندگی شخصی شما باشد، کمک کنیم. بنابراین با این ایده های جزیره ای کاربردی و چشم نواز، کانون آشپزخانه خود را متمایز کنید!

 

انواع مدل های جزیره شناور آشپزخانه مدرن

 

 

طراحی زیبای این جزیره برای آشپزخانه های مدرن با فضای گسترده مناسب است و می تواند نقطه کانونی آشپزخانه شما باشد. این جزیره بی نظیر پایه ای مستحکم دارد و از پهلو به صورت یک میز معلق گسترده شده است. ترکیب رنگ این جزیره با تم خاکستری آشپزخانه هماهنگ است و هر نگاهی را به سوی خود جلب می کند.

کابینت های بدون قاب و ساده از ویژگی های بارز این آشپزخانه مدرن می باشد. این نوع کابینت ها که در آشپزخانه های مدرن دیده می شوند، تقریبا نوع پیشرفته و تکامل یافته ی دیگر سبک های طراحی مانند سنتی می باشند. در طراحی کابینت های مدرن علاوه بر رعایت این اصول، به یکپارچگی درب ها و قرارگیری آن ها در یک قاب مشخص نیز تاکید می شود. به این صورت که زمانیکه درب ها ی کابینت بسته است مرزی بین کابینت ها به چشم نمی خورد و فقط خط باریکی بین پنل های افقی درب هاست که ابعاد کار را نشان می دهد.

 

در این رابطه بخوانید: 5 ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

 

 

در تصویر بالا یک جزیره شگفت انگیز را مشاهده می کنید: یک جزیره لوکس بتنی. اگرچه انتخاب متریال به تنهایی باعث برجسته شدن جزیره نمی شود ولی در اینجا متریال بتن در کنار طراحی متفاوت و یکپارچه جزیره توانسته است این قطعه را برجسته کند. صفحات بتنی یکی از جدیدترین انواع متریال ضد آب کانتر جزیره و آشپزخانه هستند. نوآوری های جدید در ساخت فرم بتن بدان معنی است که اپن جزیره و صفحات کابینت بتن مدرن نسبتا سبک هستند و می توانند در یک مجموعه ای از رنگ ها تولید شوند. مقاومت قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب این جزیره بتنی است. این متریال بسیار با دوام و سخت است و به راحتی تراشیده نمی شود. صفحات بتنی باید به طور مرتب مهر و موم شوند، آنها به رنگ قهوه و آب حساس هستند و همچنین قرار دادن وزن زیادی در گوشه ممکن است موجب شکسته شدن آنها شود.

 

 

این مدل جزیره بزرگ با طراحی متفاوت، کانتری براق دارد. همانطور که در بالا می بینید اگر چه این مدل جزیره آشپزخانه مدرن بزرگ است ولی فضای زیادی را اشغال نمی کند. این جزیره مدرن سفید با تم سیاه و سفید آشپزخانه کاملا همخوانی دارد و جلوه ای فوق العاده به دکوراسیون آن بخشیده است. طراح از لامپ های ال ی دی برای نورپردازی این آشپزخانه مدرن استفاده کرده است. LED  ها یا دیودهای نورافكن، منابع نوری هستند كه انرژی زیادی مصرف نمی‌كنند، دوام زیادی دارند و دارای انعطاف‌پذیری زیادی برای پروژه طراحی شما هستند.

 

 

جزایر آشپزخانه معلق قطعاً از فاکتور wow برخوردار هستند اما به نظر می رسد این تنها چیزی نیست که آنها را از سایر جزایر آشپزخانه جدا می کند. آنها بسیار کاربردی و مناسب هستند، به خصوص اگر برای اهداف مختلف مانند میز غذا خوری طراحی شده باشد. طراح برای نورپردازی جزیره از سیستم مونوریل و آویزهای ساده و شیک استفاده کرده است که بر زیبایی جزیره افزوده است. نورپردازی مونوریل یکی از سیستم های جدید نورپردازی به شمار می رود که امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

 

این مطلب را از دست ندهید: 10 ایده مدرن نورپردازی در آشپزخانه زیبا و لاکچری

 

 

 

همه جزایر آشپزخانه شناور که نباید فوق العاده عظیم و دارای نقوش مجسمه ای باشند. به عنوان مثال در اینجا، ما یک جزیره شناور متوسط با طراحی ساده و شکیل داریم اما این موضوع از جذابیت آن نکاسته است. کانتر براق و سفید آن واقعا زیبا و دوست داشتنی است و در کنار جزیره و کابینت های چوبی آشپزخانه، فضایی گرم و دنج ایجاد کرده است. این مدل جزیره آشپزخانه مدرن برای دوستداران طبیعت و عاشقان سبک روستیک پیشنهاد می شود.

 

 

این مدل جزیره شناور شیک برای آشپزخانه های کوچک مناسب است زیرا اگرچه این جزیره بسیار بزرگ نیست اما می تواند به نقطه کانون آشپزخانه شما تبدیل شود. کانتر این جزیره چوبی از متریال لوکس مرمر است که کاملا با دیگر المان های آشپزخانه هماهنگی دارد. آویزهای جالب و شیک بالای جزیره به شدت دوست داشتنی هستند و توانسته اند بر زیبایی و جذابیت جزیره بیافزایند.

صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت  اپن و صفحه کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز در حال افزایش است و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. کانتر سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این متریال مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است.

 

 

طراح این آشپزخانه با شکوه با انتخاب این جزیره شناور ساده و شیک توانسته است زیبایی و جذابیت این فضا را دوچندان کند. اگرچه قطعه مینیمالیستی و سفید، قسمت اصلی جزیره محسوب می شود اما قسمت جالب آن، جزیره شناوری است که عمود بر پایه آن قرار دارد. این قسمت از جزیره برای صرف غذا، گپ و گفت های دوستانه و حتی انجام پروژه های عقب افتاده کاری مناسب می باشد. نورپردازی متفاوت و مدرن بالای جزیره را می توان از دیگر ویژگی های این آشپزخانه باشکوه نام برد.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا