6 نمونه از جدیدترین مدل های کابینت چوبی در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های چوبی باعث ایجاد گرما و حس آرامش به آشپزخانه ها در هر اندازه و سبکی می شوند. کابینت چوبی از انواع متریال های مختلف کابینت آشپزخانه می باشند که به دو صورت مدرن و کلاسیک اجرا می شوند. این کابینت ها از چوب بلوط، گردو، صنوبر و آلبالو ساخته شده و در انواع رنگ های تیره و روشن به بازار عرضه می شوند.

کابینت های چوبی به عنوان یکی از زیباترین طرح های کابینت در طراحی آشپزخانه شناخته می شود که از بافت های ساده و پیچیده چوب تهیه شده و می تواند فضایی متفاوت و زیبا را در آشپزخانه شما خلق کند. در این پست از ایلکا، ما می خواهیم شما را با جدیدترین مدل های کابینت چوبی در دکوراسیون آشپزخانه آشنا کنیم.

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت چوبی تیره بلوط

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دیوارپوش سفید و کانتر آشپزخانه گرانیت خاکستری، تضاد و کنتراست جذابی با کابینت چوبی تیره بلوط ایجاد کرده است. کابینت چوبی از قدیم جزو کابینت های لوکس محسوب می شده و جذابیت های جالبی را در آشپزخانه های سنتی و کلاسیک ایجاد می کند که با کفپوش های چوبی و قاب های پنجره تزیین شده است. کابینت های چوبی، بهترین انتخاب برای دوستداران طبیعت و افرادی که رابطه خوبی با متریال های طبیعی دارند، محسوب می شود. این کابینتها حس گرما و آرامش را به فضا القا می کنند و تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارند.

 

این مطلب را از دست ندهید: 5 اشتباه رایج در دکوراسیون آشپزخانه

 

کابینت چوبی گیلاس

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

طراح این آشپزخانه زیبا از کابینت هایی با متریال چوب گیلاس و درب های مدرن شیشه ای استفاده کرده است. کابینت های چوبی روشن با درب های شیشه ای یکی از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه به شمار می آید که با انعکاس نور به افزایش دید بصری فضا کمک زیادی می کند. کانتر آشپزخانه گرانیتی تیره و دیوارپوش موزائیکی براق، جلوه ای شیک و مدرن به فضای این آشپزخانه بخشیده اند.

به یاد داشته باشید که استفاده از یک متریال مناسب و جذاب بک اسپلش در دکوراسیون آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند. بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه خود، دیوار ها را فراموش نکنید و از آنها در جهت دکوراسیون مدرن وشیک بهترین استفاده را ببرید. دیوارهای آشپزخانه خود را با متریال های متنوع و طرح دار برجسته کنید. انتخاب بک اسپلشی با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای آشپزخانه شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با بک اسپلش، جذاب و ایده آل می شود.

 

کابینت چوبی روشن

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

کابینت های بالا انتخابی مناسب برای کابینت آشپزخانه های مدرن می باشند. این مدل کابینت چوبی یکی دیگر از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه محسوب می شوند که می توانند در افزایش جذابیت آشپزخانه شما تاثیر گذار باشند. طراح این آشپزخانه زیبا از این نوع متریال چوب برای کابینت ها، اپن جزیره و کابیت دیواری آشپزخانه استفاده کرده است، اقدامی کاملا هوشمندانه!  اگر آشپزخانه شما نیز به سبک مدرن و یا معاصر دکور شده است، این مدل کابینت چوبی می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما به زیبایی تکمیل کند. طراح از متریال فلز برای پایین کابینت ها استفاده کرده است تا در طولانی مدت در اثر رطوبت آسیب نبیند.

 

کابینت چوبی دو رنگ

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

کابینت های این آشپزخانه شیک از چوب گردو می باشد که طراح برای ایجاد یک کنتراست جذاب از کابینت های چوبی تیره و روشن در دکوراسیون آن استفاده کرده است. کابینت های دورنگ یکی از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه به شمار می آیند که در عین مدرن بودن بسیار زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسند. اگرچه کابینت های تک رنگ به خوبی با دیگر قسمت های آشپزخانه ترکیب می شوند اما به این نکته توجه داشته باشید که کابینت های دو رنگ به دلیل جذابیت بیشتر و افزایش جلوه بصری آشپزخانه بسیار پر طرفدار و محبوب هستند.

 اگر آشپزخانه شما کوچک است، این مدل کابینت های بسیار مناسب هستند زیرا تضاد بین آنها باعث دلبازی و بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما می شود. کفپوش چوبی تیره از دیگر ویژگیهای این آشپزخانه می باشد که نمی توان آن را نادیده گرفت. در آشپزخانه هایی با سبک کلاسیک و سنتی، کفپوش های چوبی بر کفپوش های سنگی ارجحیت دارند.

 

کابینت چوبی صنوبر

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

کابینت های چوبی این آشپزخانه از جنس چوب صنوبر است که با یک طراحی مدرن ساخته شده اند. دکوراسیون این آشپزخانه به واسطه رنگ برنز براق کابینتها و جزیره بسیار شیک، مدرن و چشمگیر دیده می شوند. نورپردازی مناسب بالای جزیره، کابینتها و همچنین درب های شیشه ای کابینت های بالایی بر دلبازی و دید بصری فضای آشپزخانه افزوده است.

 از نورپردازی آشپزخانه به خصوص بالای جزیره براحتی گذشت نکنید. به یاد داشته باشید نورپردازی یکی از گزینه های فوق العاده مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است و نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد.

 

این مطلب را بخوانید: ایده های جالب و خلاقانه کابینت آشپزخانه

 

کابینت چوبی به سبک سنتی

 

جدیدترین مدل کابینت چوبی آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه از انواع تجهیزاتی است که می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهد. آشپزخانه‌های سنتی با جزئیات‌شان شامل آرک‌ها، گچ‌بری‌ها و پیش‌آمدگی‌های تزئینی، کابینت‌ها با پنل‌های برجسته، ترکیبی از سطوح آنتیک و پایه‌های تراشیده‌شده تعریف می‌شوند. رنگ های همچون کرم و خاکستری در این آشپزخانه ها بیشتر مورد توجه هستند.

کابینت چوبی در آشپزخانه های سنتی در ارجحیت قرار دارند و سبب ایجاد حس نوستالژی در نزد افراد خانه می شود. این مدل طراحی کابینت های چوبی با درب های شیشه ای انتخابی مناسب برای افرادی است که به سبک های داخلی سنتی و آنتیک علاقه دارند. کانتر و دیوارپوش خاکستری تیره و لوازم جانبی استیل با این این مدل کابینت چوبی یک ترکیب مناسب و چشمگیر است.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا